To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Rozpórka aka drut miedzy kielichami

Cartoon - Czw 17 Lut, 2011

Sporo zdjęć z różnych etapów tworzenia rozpórek znajdziesz --> http://www.racingforum.pl...opic=34302&st=0

Rozpórkę zawsze montuje się na podniesionym aucie. Jeśli jest śruba rzymska to skręcamy ją dość mocno, ale też nie za mocno ;)
(u mnie mechanik nie używał żadnej przedłużki do klucza ;) )

MoRToN - Czw 17 Lut, 2011

a ile jakieś omp kosztuje ? 3-4 stówy ? Opłaca się to rzeźbić ? Czy to ma być jakiś raket fjuel siła ?
kamil - Czw 17 Lut, 2011

no własnie ;)
Janusz - Czw 17 Lut, 2011

MoRToN napisał/a:
a ile jakieś omp kosztuje ? 3-4 stówy ? Opłaca się to rzeźbić ? Czy to ma być jakiś raket fjuel siła ?


omp chyba 399, rzeźba maks 50 zł... jak dla mnie różnica meega duza.

co do tego tekstu o pytaniach to pany ja umiem czytać, ale chciałem stworzyć temat bez spamu :D

MoRToN - Czw 17 Lut, 2011

50 zł ? Z materiałem itp ? Ciężko uwierzyć. 100 na wache wydasz jeździć po magiach tokarzach itp. Chyba, że ten twoj ziomek ma naprawde duże zaplecze warsztatowe. Ale to jescze trzeba w miare dokłądnie zrobić żeby luzu nie było na tych mocowaniach... ruchy silnika wziąć pod uwagę żeby przy pałowaniu się nie oparł na rurce... no nie wiem :) oczywiście do zrobienia wszystko :)
Janusz - Czw 17 Lut, 2011

MoRToN napisał/a:
50 zł ? Z materiałem itp ? Ciężko uwierzyć. 100 na wache wydasz jeździć po magiach tokarzach itp. Chyba, że ten twoj ziomek ma naprawde duże zaplecze warsztatowe. Ale to jescze trzeba w miare dokłądnie zrobić żeby luzu nie było na tych mocowaniach... ruchy silnika wziąć pod uwagę żeby przy pałowaniu się nie oparł na rurce... no nie wiem :) oczywiście do zrobienia wszystko :)


takie żelastwo zazwyczaj jest śmiesznie tanie :P tak samo jak rury na wydech ;p generalnie koleś mega zaplecza nie ma, ale np giętarkę i spawarkę już tak... co do tokarzy to mam naprzeciwko pracy itp :P

GeKo - Czw 17 Lut, 2011

Jakiś gość w okolicach Bielska robi takie rzeczy i to w bardzo niskich pieniądzach.
wg mnie nie warto sie bawić samemu, w 50zł sie nie zamkniesz.

Janusz - Czw 17 Lut, 2011

GeKo napisał/a:
Jakiś gość w okolicach Bielska robi takie rzeczy i to w bardzo niskich pieniądzach.
wg mnie nie warto sie bawić samemu, w 50zł sie nie zamkniesz.


ok to inaczej, kolega chciałby się zacząć bawić ogoleni w rożnego typu drutowanie przy samochodzie itp itd... tylko jak narazie nie ma know how jak robić klatki, wydechy rozporki itp itd... a jakąś wiedzę żeby zacząć próbować trzeba mieć. Kazdy kiedyś zaczynał. Odłóżmy temat czy się opłaca finansowo czy nie na bok, a zajmijmy sie zagadnieniami z pierwszego posta. Już rozumiecie dlaczego chciałem żeby odpowiadać na pytania z pierwszego posta ?? bo wiedziałem ze zaraz ktos napisze ze sie nie opłaca, ze lepiej kupic firmowa, a najlepiej to sprzedać te paście i kupic dizla, a potem 15 stron o wyborze dizla, a jak już kupimy to następne 20 że źle zrobiliśmy i mogliśmy kupić innego , a potem przez 10 stron będziecie wybierać felgi.

Anonymous - Czw 17 Lut, 2011

Cytat:
ok to inaczej, kolega chciałby się zacząć bawić ogoleni w rożnego typu drutowanie przy samochodzie itp itd... tylko jak narazie nie ma know how jak robić klatki, wydechy rozporki itp itd... a jakąś wiedzę żeby zacząć próbować trzeba mieć. Kazdy kiedyś zaczynał. Odłóżmy temat czy się opłaca finansowo czy nie na bok, a zajmijmy sie zagadnieniami z pierwszego posta. Już rozumiecie dlaczego chciałem żeby odpowiadać na pytania z pierwszego posta ?? bo wiedziałem ze zaraz ktos napisze ze sie nie opłaca, ze lepiej kupic firmowa, a najlepiej to sprzedać te paście i kupic dizla, a potem 15 stron o wyborze dizla, a jak już kupimy to następne 20 że źle zrobiliśmy i mogliśmy kupić innego , a potem przez 10 stron będziecie wybierać felgi.


Januszku nie unoś się , ja i Geko żartowaliśmy ;) ;*

Anonymous - Czw 17 Lut, 2011

Janusz napisał/a:
GeKo napisał/a:
Jakiś gość w okolicach Bielska robi takie rzeczy i to w bardzo niskich pieniądzach.
wg mnie nie warto sie bawić samemu, w 50zł sie nie zamkniesz.


ok to inaczej, kolega chciałby się zacząć bawić ogoleni w rożnego typu drutowanie przy samochodzie itp itd... tylko jak narazie nie ma know how jak robić klatki, wydechy rozporki itp itd... a jakąś wiedzę żeby zacząć próbować trzeba mieć. Kazdy kiedyś zaczynał. Odłóżmy temat czy się opłaca finansowo czy nie na bok, a zajmijmy sie zagadnieniami z pierwszego posta. Już rozumiecie dlaczego chciałem żeby odpowiadać na pytania z pierwszego posta ?? bo wiedziałem ze zaraz ktos napisze ze sie nie opłaca, ze lepiej kupic firmowa, a najlepiej to sprzedać te paście i kupic dizla, a potem 15 stron o wyborze dizla, a jak już kupimy to następne 20 że źle zrobiliśmy i mogliśmy kupić innego , a potem przez 10 stron będziecie wybierać felgi.



no i huy !!!
ważne żebyśmy zdrowi byli!!!! :jupi:

GeKo - Czw 17 Lut, 2011

Po pierwsze blacha 3mm powinno starczyć na podstawy, najlepiej nierdzewka. potem zwymiarować kielichy, zrobić rysunek najlepiej w CAD, Solidworks etc. wyciąc potrzebne elementy na WaterJetcie, ogarnięty spawacz z TIGiem lub MIG i drut do nierdzewki i jazda.
Sorry Janusz know-how dziś nikt nie oddaje za darmo niestety. Jak kolega chce iść w takie tematy to musi sam sie uczyć na własnych błędach.
Ja takiej wiedzy nie mam, ale w ten sposób bym się do tego zabrał, aby to miało ręcę i nogi a nie waliło drutem na odległość.

Janusz - Czw 17 Lut, 2011

GeKo napisał/a:

Sorry Janusz know-how dziś nikt nie oddaje za darmo niestety.

a za dwa buziaki i piwo??

Cassis - Pią 18 Lut, 2011

Cytat:
a za dwa buziaki i piwo??


Dasz jeszcze pomuka to swoją ekspercką wiedzą Ci pomogę i jeszcze pożyczę Tomcata na kolejnego kjs'a! ;D

Anonymous - Pią 18 Lut, 2011

Z bogatego artykułu na www.readyforthetrack.co.uk yozzy (nie działa nie wiem czemu) wynika że nie opłaca się montować przedniej rozpórki w sporcie.
Wymierne korzyści przynosi za to montaż tylniej rozpórki :)

Janusz - Pią 18 Lut, 2011

agentczor napisał/a:
Z bogatego artykułu na www.readyforthetrack.co.uk yozzy (nie działa nie wiem czemu) wynika że nie opłaca się montować przedniej rozpórki w sporcie.
Wymierne korzyści przynosi za to montaż tylniej rozpórki :)

Geko mi juz o tym mówił :P ale... bardziej ta instrukcje chce dla kolegi do CRX niż do sporta to raz, w sumie sport to tak przy okazji ale zadałem pytanie na przykładzie sporta bo del soli tutaj wiele nie ma, ponadto w seri może faktycznie w sporcie nie potrzeba, ale jakby nie było ja akurat mam twarde poduchy pod silnikiem, i myślę ze w takim przypadku akurat każde usztywnienie sie przyda, bo budę mam nie obspawana :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group