Z doświadczeń znajomych wiem, że są mniej awaryjne.
brzydsze wnętrze, vanosy podobno coś nie teges no i hektolitry oleju wciągają (pewnie i tak mniej niż sti). ale dla mnie fura mistrz. sam długo o takiej myślałem/myślę czasami. znam jeden egzemplarz w niebanalnym stanie. stock. zdrowiutka. z rolki leci to lepiej niż eX 412KM... no i z luźnym wydeszkiem poezja...Franek - Pią 25 Lut, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Naprawde nie było ???
E39 M5 w combi ??
Było W210 E55 AMG w combiAnonymous - Pią 25 Lut, 2011 było E34 M5 w kombiWalle - Pią 25 Lut, 2011 auto już kultowe po prostu. W dodatku w ogóle (oprócz spalania) nie jest jakieś straszliwie drogie w utrzymaniu.206 Gti - Pią 25 Lut, 2011 Wow 2 strona i KAZDY POST na temat ... WOW- to musi być Magia M5 : Maciusiowy - Pią 25 Lut, 2011 nie...po prostu poważne/eksperckie tematy zawsze odchodzą w bok...natomiast dziwne trzymają się nazwijmy to 'kupy' Walle - Pią 25 Lut, 2011 Dla dzieciatych - duży wózek z gondolą wchodzi do bagażnika (460l) bez większego problemu, poza tym bagażnik jest ustawny IMHO. Zawias jest trochę delikatny, ale co na tych naszych kureskich drogach nie jest delikatne k-mart - Pią 25 Lut, 2011
Walle napisał/a:
Nie było E39 M5 w kombi! Została wyprodukowana jedna sztuka dla jakiejś szychy z BMW.
3 sztuki zostaly wyprodukowane, z nich dwie na US Jakarti - Pią 25 Lut, 2011
k-mart napisał/a:
z nich dwie na US
urzad skarbowy...
Ci to mogą wszystkodzik - Pią 25 Lut, 2011
Walle napisał/a:
auto już kultowe po prostu. W dodatku w ogóle (oprócz spalania) nie jest jakieś straszliwie drogie w utrzymaniu.
Malych kosztow sie nie spodziewalem, znajomy ma turka V10 klekota, czujnik temperatury wody jedynie ASO, 2kPLN a takich urozmaicen masa. Urok topowych modeli
Marzenie, wiem jak lata 540i w manualu wiec M5 musi robic niezly przeciag.Franek - Pią 25 Lut, 2011
dzik napisał/a:
turka V10 klekota
Bo to generalnie żaden szał nie jest.
VW to nie Mercedes, BMW czy Audi.
Gdyby nazywał się Audi Touareg, to mógł byś porównać.
A tak szczerze, to znam opinie 2 właścicieli, i każdy mówi że silnik jest za mocny do tego auta, bo ciągle coś się mieli lub ukręca.
ale tak to jest jak się chce mieć tani synonim Q7 lub Cayenne.CHRZANEK - Pią 25 Lut, 2011
dzik napisał/a:
Marzenie, wiem jak lata 540i w manualu wiec M5 musi robic niezly przeciag.
A przy tym pali mniej niż 530dWalle - Pią 25 Lut, 2011 "Ceny nowych części w autoryzowanych serwisach
BMW M5 (E39) z 2000 r. i E55 AMG 2000r.
Rozrząd łańcuch na cały okres eksploatacji silnika łańcuch na cały okres eksploatacji silnika
Klocki hamulcowe (przód) 680 zł i 1.105 zł
Tarcze hamulcowe (przód - 2 szt.) 1.902 zł i 984 zł
Tłumik końcowy 5.400 zł (za dwa - lewy i prawy) i 3.230 zł
Świeca zapłonowa 70 zł i 39 zł
Filtr oleju 70 zł i 59 zł
Filtr powietrza 79 zł szt. (potrzebne są dwa) i 91 zł szt. (potrzebne są dwa)
Reflektor 1.420 zł (przed i po liftingu); 2.900 zł (ksenon, przed liftingiem); i 2.850 zł (ksenon, po liftingu) 880 zł; 2.917 zł (biksenon
Ceny zamienników części - sieć Inter Cars*
BMW M5 (E39) z 2000 r. i Mercedes E55 AMG (W210) z 2000 r.
Rozrząd łańcuch na cały okres eksploatacji silnika łańcuch na cały okres eksploatacji silnika
Klocki hamulcowe (przód) 34-232 zł i 45-482 zł
Świeca zapłonowa 18-57 zł i 21-47 zł
Filtr oleju 26-43 zł i 20-57 zł
Filtr powietrza 26-151 zł szt. (potrzebne są dwa) i 221 zł szt. (potrzebne są dwa)
Reflektor 426 zł; 2.530 zł (ksenon) 453 zł; i 3.224 zł (ksenon"
za admoto.plk-mart - Pią 25 Lut, 2011
Franek napisał/a:
VW to nie Mercedes, BMW czy Audi.
Dla mnie vw i audi to jedno i to samo.
Dzisiaj nawet lambo w srodku wyglada jak s3 czy golf gti, stracilem szacunek do tej marki.dzik - Pią 25 Lut, 2011
Franek napisał/a:
A tak szczerze, to znam opinie 2 właścicieli, i każdy mówi że silnik jest za mocny do tego auta, bo ciągle coś się mieli lub ukręca.
Ja jednego, samochod czesto sie serwisuje i czesto pojawiaja sie drogie niespodzianki. Sam silnik strasznego przeciagu nie robi, dostaje baty od 540i w automacie.
Walle napisał/a:
Tłumik końcowy 5.400 zł (za dwa - lewy i prawy) i 3.230 zł
To sa przykre, drogie niespodzianki. Zamiennikow brak, chyba ze bawic sie w nierdzewkowy komorowy.