To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - BMW M5 E39

Stf - Pią 25 Lut, 2011

Walle napisał/a:
Z doświadczeń znajomych wiem, że są mniej awaryjne.


brzydsze wnętrze, vanosy podobno coś nie teges no i hektolitry oleju wciągają (pewnie i tak mniej niż sti). ale dla mnie fura mistrz. sam długo o takiej myślałem/myślę czasami. znam jeden egzemplarz w niebanalnym stanie. stock. zdrowiutka. z rolki leci to lepiej niż eX 412KM... no i z luźnym wydeszkiem poezja...

Franek - Pią 25 Lut, 2011

CHRZANEK napisał/a:
Naprawde nie było ???

E39 M5 w combi ??


Było W210 E55 AMG w combi

Anonymous - Pią 25 Lut, 2011

było E34 M5 w kombi
Walle - Pią 25 Lut, 2011

auto już kultowe po prostu. W dodatku w ogóle (oprócz spalania) nie jest jakieś straszliwie drogie w utrzymaniu.
206 Gti - Pią 25 Lut, 2011

Wow 2 strona i KAZDY POST na temat ... WOW- to musi być Magia M5 : ;D
Maciusiowy - Pią 25 Lut, 2011

nie...po prostu poważne/eksperckie tematy zawsze odchodzą w bok...natomiast dziwne trzymają się nazwijmy to 'kupy' :D
Walle - Pią 25 Lut, 2011

Dla dzieciatych - duży wózek z gondolą wchodzi do bagażnika (460l) bez większego problemu, poza tym bagażnik jest ustawny IMHO. Zawias jest trochę delikatny, ale co na tych naszych kureskich drogach nie jest delikatne :]
k-mart - Pią 25 Lut, 2011

Walle napisał/a:
Nie było E39 M5 w kombi! Została wyprodukowana jedna sztuka dla jakiejś szychy z BMW.


3 sztuki zostaly wyprodukowane, z nich dwie na US ;)

Jakarti - Pią 25 Lut, 2011

k-mart napisał/a:
z nich dwie na US ;)


urzad skarbowy...
Ci to mogą wszystko

dzik - Pią 25 Lut, 2011

Walle napisał/a:
auto już kultowe po prostu. W dodatku w ogóle (oprócz spalania) nie jest jakieś straszliwie drogie w utrzymaniu.


Malych kosztow sie nie spodziewalem, znajomy ma turka V10 klekota, czujnik temperatury wody jedynie ASO, 2kPLN a takich urozmaicen masa. Urok topowych modeli ;D

Marzenie, wiem jak lata 540i w manualu wiec M5 musi robic niezly przeciag.

Franek - Pią 25 Lut, 2011

dzik napisał/a:
turka V10 klekota

Bo to generalnie żaden szał nie jest.
VW to nie Mercedes, BMW czy Audi.
Gdyby nazywał się Audi Touareg, to mógł byś porównać.

A tak szczerze, to znam opinie 2 właścicieli, i każdy mówi że silnik jest za mocny do tego auta, bo ciągle coś się mieli lub ukręca.
ale tak to jest jak się chce mieć tani synonim Q7 lub Cayenne.

CHRZANEK - Pią 25 Lut, 2011

dzik napisał/a:
Marzenie, wiem jak lata 540i w manualu wiec M5 musi robic niezly przeciag.


A przy tym pali mniej niż 530d

Walle - Pią 25 Lut, 2011

"Ceny nowych części w autoryzowanych serwisach
BMW M5 (E39) z 2000 r. i E55 AMG 2000r.
Rozrząd łańcuch na cały okres eksploatacji silnika łańcuch na cały okres eksploatacji silnika
Klocki hamulcowe (przód) 680 zł i 1.105 zł
Tarcze hamulcowe (przód - 2 szt.) 1.902 zł i 984 zł
Tłumik końcowy 5.400 zł (za dwa - lewy i prawy) i 3.230 zł
Świeca zapłonowa 70 zł i 39 zł
Filtr oleju 70 zł i 59 zł
Filtr powietrza 79 zł szt. (potrzebne są dwa) i 91 zł szt. (potrzebne są dwa)
Reflektor 1.420 zł (przed i po liftingu); 2.900 zł (ksenon, przed liftingiem); i 2.850 zł (ksenon, po liftingu) 880 zł; 2.917 zł (biksenon


Ceny zamienników części - sieć Inter Cars*
BMW M5 (E39) z 2000 r. i Mercedes E55 AMG (W210) z 2000 r.
Rozrząd łańcuch na cały okres eksploatacji silnika łańcuch na cały okres eksploatacji silnika
Klocki hamulcowe (przód) 34-232 zł i 45-482 zł
Świeca zapłonowa 18-57 zł i 21-47 zł
Filtr oleju 26-43 zł i 20-57 zł
Filtr powietrza 26-151 zł szt. (potrzebne są dwa) i 221 zł szt. (potrzebne są dwa)
Reflektor 426 zł; 2.530 zł (ksenon) 453 zł; i 3.224 zł (ksenon"

za admoto.pl

k-mart - Pią 25 Lut, 2011

Franek napisał/a:
VW to nie Mercedes, BMW czy Audi.


Dla mnie vw i audi to jedno i to samo.
Dzisiaj nawet lambo w srodku wyglada jak s3 czy golf gti, stracilem szacunek do tej marki.

dzik - Pią 25 Lut, 2011

Franek napisał/a:

A tak szczerze, to znam opinie 2 właścicieli, i każdy mówi że silnik jest za mocny do tego auta, bo ciągle coś się mieli lub ukręca.


Ja jednego, samochod czesto sie serwisuje i czesto pojawiaja sie drogie niespodzianki. Sam silnik strasznego przeciagu nie robi, dostaje baty od 540i w automacie.

Walle napisał/a:

Tłumik końcowy 5.400 zł (za dwa - lewy i prawy) i 3.230 zł


To sa przykre, drogie niespodzianki. Zamiennikow brak, chyba ze bawic sie w nierdzewkowy komorowy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group