To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Problem z odpaleniem !!

Mick - Wto 01 Mar, 2011

Jacek napisał/a:
nie masz innego auta w garażu? o_O
weż coś innego i w drogę.... hej!


Nie zapominaj, że zwolnili mnie z pracy :P gdyby nie to jeździł bym już Twoim CLIO :)

Rozrząd nie przeskoczył, ale i tak profilaktycznie został wymieniony...
Będziemy sprawdzali masę, a po 12 od Bonczka będę miał aparat do sprawdzenia.

TOXIC - Wto 01 Mar, 2011

Do sprawdzenia są własciwie tylko 2 rzeczy
- czy jest iskra
- czy jest paliwo

Nie dalej jak tydzien temu wymienialem w meganie wiazke elektryczna bo przegniła i nie dawala pradu na pompe paliwa.

Stacho - Wto 01 Mar, 2011

U mnie po przeskoczeniu paska rozrządu fura przestała jechać i się dusiła potem problem z odpaleniem a jak odpalił to na 2 gary..
Rpzrząd łatwo sprawdzić po znakach czy wszystko ok :)

Vlodarsky - Wto 01 Mar, 2011

dzik napisał/a:
Taka dedukcja na zimno, jak zgasl w sposob ktory opisujesz czyli stracil moc, chwile sie dusil i zmarl to obstawiam brak paliwa. Gdyby padl modul to zdycha binarnie i natychmiastowo.


mówiłem to od początku - Mick twierdzi, że sprawdzili paliwo a mi dalej się nie chce wierzyć... pompa może mieć za mały wydatek i nie odpalą - a jak zobaczyli na listwie "o jest paliwo - szukamy dalej" to będą tak wymieniać wszystko na pałę. Trzeba podłączyć zegar i zobaczyć ile jest tego ciśnienia po pierwszym przekręceniu. A informacja ciśnienie jest nic nie znaczy. ILE JEST TEGO CIŚNIENIA I ILE POWINNO BYĆ - wtedy jak jest dobrze to szukamy dalej.

Mick - Wto 01 Mar, 2011

Niestety goście się mnie nie słuchają, mówiłem sprawdźcie paliwo to mi mówią, "ale paliwo jest", mam już ich dość i baaardzo chciałbym od nich samochód zabrać... tyle że gdzie... :(
Ryba - Wto 01 Mar, 2011

Kup flaszke pb i spróbuj dolać, nic to nie będzie praktycznie kosztowało a warto sprawdzić.
Jak mówiłeś że dolewałeś, może jakaś nieszczelność w baku, lub pływak się zwiesił ? Dolej i spróbuj zakręcić ponownie od razu.

Mick - Wto 01 Mar, 2011

były próby odpalenia na "starterze"i dalej nic, paliwo wpada zalewa i nic...
CHRZANEK - Wto 01 Mar, 2011

Jak mnie dawno dawno temu saxo stanęlo na dębowo to mój "kolega" po kolei wymieniał: -Cewkę
-Kluczowe czujniki
-Komputer OBD
(paliwo dochodziło więc w gre wchodziła wyłącznie elektryka)
I kiedy się poddał sprawy wziął w swoje ręce prosty elektryk samochodowy który przy użyciu wyłącznie próbówki i miernika elektrycznego namierzył w wiązce przełamany kabel dający sygnał na cewkę zapłonową.

Koszt naprawy - 5zł
Mina mojego "kolegi" który proponował mi wymianę części za ponad 1K pln - bezcenne

Mick - Wto 01 Mar, 2011

na części wydałem już 400 pln... nie wiem ile robota - ale mam nadzieje, że nic bo dalej samochód nie odpala...

Ale nie mam zamiaru dalej inwestować w metodę "prób i błędów" tych ..... xD

Mick - Wto 01 Mar, 2011

Z tego miejsca bardzo chciałbym podziękować Bonczkowi, za jego wkład w dzisiejsze odebranie samochodu z warsztatu F.K. AUTO z ulicy Grzybowskiej 51/53. Samochód został oddany dopiero po interwencji policji...

Samochód w takim stanie jak opisywałem został zabrany i holowany Bonczkową Hondą do elektryka.
Oczywiście w/w warsztatu nie polecam i gdyby komuś kiedykolwiek przyjdzie go głowy tam jechać niech do mnie zadzwoni :)

Janusz - Wto 01 Mar, 2011

Mick napisał/a:
Z tego miejsca bardzo chciałbym podziękować Bonczkowi, za jego wkład w dzisiejsze odebranie samochodu z warsztatu F.K. AUTO z ulicy Grzybowskiej 51/53. Samochód został oddany dopiero po interwencji policji...



ale co?? ale jak??

iQ - Wto 01 Mar, 2011

Niezle jaja o_O
Barejka - Wto 01 Mar, 2011

upierali sie ze cos wymienili i chcieli pewnie kase, ale Mick, ma jajca na karku i z tego wybrnal :]
Bonczek - Wto 01 Mar, 2011

Luz, akurat miałem chwilę ;) :D każdy dobry uczynek wraca :rotfl:
k-mart - Wto 01 Mar, 2011

Zaczal bym od tego, gdzie Mick kupil tego civica.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group