nie masz innego auta w garażu?
weż coś innego i w drogę.... hej!
Nie zapominaj, że zwolnili mnie z pracy gdyby nie to jeździł bym już Twoim CLIO
Rozrząd nie przeskoczył, ale i tak profilaktycznie został wymieniony...
Będziemy sprawdzali masę, a po 12 od Bonczka będę miał aparat do sprawdzenia.TOXIC - Wto 01 Mar, 2011 Do sprawdzenia są własciwie tylko 2 rzeczy
- czy jest iskra
- czy jest paliwo
Nie dalej jak tydzien temu wymienialem w meganie wiazke elektryczna bo przegniła i nie dawala pradu na pompe paliwa.Stacho - Wto 01 Mar, 2011 U mnie po przeskoczeniu paska rozrządu fura przestała jechać i się dusiła potem problem z odpaleniem a jak odpalił to na 2 gary..
Rpzrząd łatwo sprawdzić po znakach czy wszystko ok Vlodarsky - Wto 01 Mar, 2011
dzik napisał/a:
Taka dedukcja na zimno, jak zgasl w sposob ktory opisujesz czyli stracil moc, chwile sie dusil i zmarl to obstawiam brak paliwa. Gdyby padl modul to zdycha binarnie i natychmiastowo.
mówiłem to od początku - Mick twierdzi, że sprawdzili paliwo a mi dalej się nie chce wierzyć... pompa może mieć za mały wydatek i nie odpalą - a jak zobaczyli na listwie "o jest paliwo - szukamy dalej" to będą tak wymieniać wszystko na pałę. Trzeba podłączyć zegar i zobaczyć ile jest tego ciśnienia po pierwszym przekręceniu. A informacja ciśnienie jest nic nie znaczy. ILE JEST TEGO CIŚNIENIA I ILE POWINNO BYĆ - wtedy jak jest dobrze to szukamy dalej.Mick - Wto 01 Mar, 2011 Niestety goście się mnie nie słuchają, mówiłem sprawdźcie paliwo to mi mówią, "ale paliwo jest", mam już ich dość i baaardzo chciałbym od nich samochód zabrać... tyle że gdzie... Ryba - Wto 01 Mar, 2011 Kup flaszke pb i spróbuj dolać, nic to nie będzie praktycznie kosztowało a warto sprawdzić.
Jak mówiłeś że dolewałeś, może jakaś nieszczelność w baku, lub pływak się zwiesił ? Dolej i spróbuj zakręcić ponownie od razu.Mick - Wto 01 Mar, 2011 były próby odpalenia na "starterze"i dalej nic, paliwo wpada zalewa i nic...CHRZANEK - Wto 01 Mar, 2011 Jak mnie dawno dawno temu saxo stanęlo na dębowo to mój "kolega" po kolei wymieniał: -Cewkę
-Kluczowe czujniki
-Komputer OBD
(paliwo dochodziło więc w gre wchodziła wyłącznie elektryka)
I kiedy się poddał sprawy wziął w swoje ręce prosty elektryk samochodowy który przy użyciu wyłącznie próbówki i miernika elektrycznego namierzył w wiązce przełamany kabel dający sygnał na cewkę zapłonową.
Koszt naprawy - 5zł
Mina mojego "kolegi" który proponował mi wymianę części za ponad 1K pln - bezcenneMick - Wto 01 Mar, 2011 na części wydałem już 400 pln... nie wiem ile robota - ale mam nadzieje, że nic bo dalej samochód nie odpala...
Ale nie mam zamiaru dalej inwestować w metodę "prób i błędów" tych ..... Mick - Wto 01 Mar, 2011 Z tego miejsca bardzo chciałbym podziękować Bonczkowi, za jego wkład w dzisiejsze odebranie samochodu z warsztatu F.K. AUTO z ulicy Grzybowskiej 51/53. Samochód został oddany dopiero po interwencji policji...
Samochód w takim stanie jak opisywałem został zabrany i holowany Bonczkową Hondą do elektryka.
Oczywiście w/w warsztatu nie polecam i gdyby komuś kiedykolwiek przyjdzie go głowy tam jechać niech do mnie zadzwoni Janusz - Wto 01 Mar, 2011
Mick napisał/a:
Z tego miejsca bardzo chciałbym podziękować Bonczkowi, za jego wkład w dzisiejsze odebranie samochodu z warsztatu F.K. AUTO z ulicy Grzybowskiej 51/53. Samochód został oddany dopiero po interwencji policji...
ale co?? ale jak??iQ - Wto 01 Mar, 2011 Niezle jaja Barejka - Wto 01 Mar, 2011 upierali sie ze cos wymienili i chcieli pewnie kase, ale Mick, ma jajca na karku i z tego wybrnal Bonczek - Wto 01 Mar, 2011 Luz, akurat miałem chwilę każdy dobry uczynek wraca k-mart - Wto 01 Mar, 2011 Zaczal bym od tego, gdzie Mick kupil tego civica.