To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Koniec ery Evo

Anonymous - Czw 03 Mar, 2011

PiTT napisał/a:
żartowałem :D
chciałbym pojeździć 1 dzień evo żeby móc stwierdzić czy fura warta zainteresowania czy nie


było trzeba sobie kupić :P

Tomcat - Czw 03 Mar, 2011

PiTT napisał/a:
żartowałem :D
chciałbym pojeździć 1 dzień evo żeby móc stwierdzić czy fura warta zainteresowania czy nie


Też tak kiedyś myślałem. Pojeździłem sobie już wiele razy i za każdym razem jestem jeszcze bardziej podjarany. Polecam. Tommi Makinen.

martin.h - Czw 03 Mar, 2011

Tomcat napisał/a:
PiTT napisał/a:
żartowałem :D
chciałbym pojeździć 1 dzień evo żeby móc stwierdzić czy fura warta zainteresowania czy nie


Też tak kiedyś myślałem. Pojeździłem sobie już wiele razy i za każdym razem jestem jeszcze bardziej podjarany. Polecam. Tommi Makinen.


:hhe:

Ja nie będę nic pisał bo moje zdanie każdy zna ;D
Chciałbym sobie kiedyś kupić jakąś fajną szósteczkę lub siódemeczkę, ale jeśli nie trafię szóstki w totka to raczej skończy się na marzeniach.

Bart - Czw 03 Mar, 2011

proszę martinie:

ładna szósteczka: http://otomoto.pl/bmw-635-C17436506.html
siódemeczka za półdarmo: http://moto.allegro.pl/bm...1489649599.html

Janusz - Czw 03 Mar, 2011

martin.h napisał/a:
kupić jakąś fajną szósteczkę lub siódemeczkę


jak Marek mówi IX to tylko IX.

kosmita - Czw 03 Mar, 2011

Cytat:
chciałbym pojeździć 1 dzień evo żeby móc stwierdzić czy fura warta zainteresowania czy nie

JEST ! Ale jako jedyne auto to słaby pomysł.

Tomcat - Czw 03 Mar, 2011

Janusz napisał/a:
martin.h napisał/a:
kupić jakąś fajną szósteczkę lub siódemeczkę


jak Marek mówi IX to tylko IX.


VIII też kulawe nie jest. Zakładasz turbo od IX i masz to samo, za dużo tysięcy mniej.

kosmita - Czw 03 Mar, 2011

No niezupełnie, w IX masz zmienne fazy rozrządu ;)
Marek23 - Czw 03 Mar, 2011

Tomcat napisał/a:

VIII też kulawe nie jest. Zakładasz turbo od IX i masz to samo, za dużo tysięcy mniej.

No Mivec dude...

Bart - Czw 03 Mar, 2011

http://moto.pl/MotoPL/1,9...ntynuowana.html
Tomcat - Czw 03 Mar, 2011

Marek23 napisał/a:
Tomcat napisał/a:

VIII też kulawe nie jest. Zakładasz turbo od IX i masz to samo, za dużo tysięcy mniej.

No Mivec dude...


Miveca ni ma, ale zaświadczam Ci że zapindala wcale nie gorzej. Wszystko zależy do czego komu to potrzebne. Do upalania nie kupiłbym IX, tylko VIII.

Bart napisał/a:
http://moto.pl/MotoPL/1,90109,9197340,Mitsubishi__produkcja_Evo_bedzie_kontynuowana.html


Ok. Koniec pyerdolenia. Można zamykać :rotfl:

Bad-i - Czw 03 Mar, 2011

KOORWA MAŁYSZ KOŃCZY KARIERE :(
Kuner - Czw 03 Mar, 2011

Błażej z pierwszej miłości wyrepetował w drzewo. Stan krytyczny. Decydujące są 24 godziny. Nie moge doczekać się jutrzejszego odcinka.
kosmita - Czw 03 Mar, 2011

Cytat:
Miveca ni ma, ale zaświadczam Ci że zapindala wcale nie gorzej. Wszystko zależy do czego komu to potrzebne. Do upalania nie kupiłbym IX, tylko VIII.

Jest różnica, lepiej idzie z dołu

Cytat:
jego konstrukcja i szczegóły techniczne będą odpowiedzią na potrzeby rynku, pozostając w zgodzie z obowiązującymi normami

Czyli: " nie bójcie się, będzie evo, ale elektryczne, bo takie są teraz trendy wśród producentów samochodów" :rotfl:

martin.h - Czw 03 Mar, 2011

Jeśli chodzi o MIVECA to mało jest w Polsce osób - jeśli wogóle są takie - które potrafią wykorzystać ten potencjał. Zdrowa ósemka na turbo z E9 może osiągnąć te same parametry.

kosmita napisał/a:
Cytat:
Miveca ni ma, ale zaświadczam Ci że zapindala wcale nie gorzej. Wszystko zależy do czego komu to potrzebne. Do upalania nie kupiłbym IX, tylko VIII.

Jest różnica, lepiej idzie z dołu


Podczas upalania, jest to tak samo przydatne jak szyberdach.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group