Bart - Wto 08 Mar, 2011 zapomniałbym - nie mam pojęcia jaka jest zależność między montażem kompresora a klimatyzacją leon - Wto 08 Mar, 2011
Bart napisał/a:
nie mam konkretnego samochodu na myśli, ale jak by nie patrzeć - pakując dajmy na to 10 tysięcy w golfa GTI masz baaaardzo znaczący przyrost mocy, plus minus fabryczną trwałość i bardzo przyjemny samochód do jeżdżenia na codzień i na tor.
tylko że jeśli kupie nowe auto to już na modyfikacje mieć nie będę .. powiedzmy że Clio warte 20k plus 10k z modyfikacji daje sumę za którą jakiegoś super wozu nie kupie trzeba by dozbierać i kupić coś za jakiś czas jak już budżet przeskoczy 45/50k .. chyba że o czymś nie wiem i auta segmentu C staniały i są już w zasięgu mojego budżetu
Bart napisał/a:
lubię od czasu do czasu kupić coś nowego
zauważyłem.. fajne miałeś skarpetki ostatnio Maciusiowy - Wto 08 Mar, 2011 ja się pytam, dlaczego będąc w Bielsku nie dałeś mi znaka??? Bonczek - Wto 08 Mar, 2011 Dokładnie to samo wyraziłem w swoim 1-szym poście
Co do skręcania jestem bardzo ciekawy jak skręca takie clio turbo/kompresor zrobione w polskim garażu - i jak wygląda porównanie kosztów ze zrobieniem 240 koni NA lub 300 doładowanych clio/ep3.Yarko - Wto 08 Mar, 2011
leon napisał/a:
Yarko napisał/a:
clio po turbo idzie jeszcze lepiej, ale ciężko z trakcją i skrzynia trochę słaba do takich akcji
kompresor daje radę, ale to samo co z turbo
troche mnie tym zdziwiłeś bo tak jak pisał rabarbar kilka postów niżej większość znanych mi Clio jeździ na seryjnych skrzyniach o ile nie ma sekwencji.. a w UK to właściwie każdy kto ma TC lub SC ma seryjną skrzynię i te samochody jakoś dają tam radę... możesz więc rozszerzyć swoje argumenty ?
seria ma 170KM i 200NM, do tego dochodzi łagodny przebieg mocy i momentu, to są optymalne parametry dla napędów, oczywiście te części mają jakiś bezpieczny zapas, ale w turbo masz prawie 2 razy takie parametry i do tego charakterystyka jest bardzo agresywna, co napędom nie służy, w clio niestety margines nie jest duży i tak jak wczesniej napisałem, nawet przy seryjnych parametrach można stosunkowo szybko zabić skrzynię i półosie, do tego konieczna będzie wymiana sprzegła na coś męskiego
aa przy kompresorze klima outAnonymous - Wto 08 Mar, 2011 co do klimy : jeżeli znajdziesz miejsce na kompresor i wszystkie rury wchodzące/wychodzące , to wystarczy dłuższy pasek , ewentualnie jeszcze jakiś napinacz . Nie wiem jak tam w Clio z miejscem na taki kompresorekJanusz - Wto 08 Mar, 2011
Yarko napisał/a:
aa przy kompresorze klima out
aaaa nie prawda, bo juz był na forum temat o kompresorze w clio i był tam bodajże gotowy kit, przy którym miałeś dwa kompresory jeden do silnika a drugi do klimy tyle ze tam chyba gruba $ to kosztowało, zresztą dla mnie wszystko $ kase kosztuje
imho w temacie ja sie zgadzam z Bartkiem bez sensu gnębić clio inne fury sa bardziej rozwojowe do mistrzostw prostej... i można je kupić taniej niz za 30 kafli Dla mnie ten pomysł jes bez sensu.. albo lekko zdłubac (tak jak masz jest dobrze), przegrywać na prostej a klepać na winklach dzięki zawiasowi... albo rób cwiartkowca (bleah) i nawte jak będziesz miał twardy zawias na wyjsciach z wolnych zakrętów będziesz palił kapcia, o jeździe po mokrym i śniegu nawet nie wspominam..
ale ja sie nic nie znam na upalaniu bo nie przeupalałem całego sezonu itp.. myślę ze rasta i miniac CI najwiecje pomogą, zamiast zakładać temat ekspercki lepiej było PW sieknąć, ja pisze bo chce pomuka Yarko - Wto 08 Mar, 2011
leon napisał/a:
trzeba by dozbierać i kupić coś za jakiś czas jak już budżet przeskoczy 45/50k ..
i to jest bardzo dobre rozwiązanie, jeśli na prawdę chcesz coś fajnego i masz możliwość utrzymiania, to zbieraj na EVO/STi którejś tam generacji, tuning FWD za dużą kasę to ślepa uliczkaBart - Wto 08 Mar, 2011
Yarko napisał/a:
tuning FWD za dużą kasę to ślepa uliczka
Rasta napisał/a:
-1
Yarko - Wto 08 Mar, 2011
Bart napisał/a:
Yarko napisał/a:
tuning FWD za dużą kasę to ślepa uliczka
Rasta napisał/a:
-1
wersja dla Rasty:
tuning FWD za dużą kasę to jedyna, słuszna droga
Bonczek - Wto 08 Mar, 2011 40/45k? FWD sucks? Klima? Zapierdalanie? Chyba musisz z Majkiem pogadać - może MX5 206 Gti - Wto 08 Mar, 2011 szkoda czasu i pieniędzy - sprzedaj clio kup BMW E36 M3 + odgruzuj. masz 321 koni na dzieńdobrybizon - Wto 08 Mar, 2011 temat kompresora rotrexa w clio to kiedys toxic mocno rozkminial, pamietam, ze gotowy zestaw kosztowal 8k i nie trzeba bylo wyjmowac klimy (chyba). i mialo z tego byc pod 250hp.pP - Wto 08 Mar, 2011
Yarko napisał/a:
tuning FWD za dużą kasę to ślepa uliczka
na szczęście nie wszyscy tak myślą! anjas - Wto 08 Mar, 2011
pP napisał/a:
Yarko napisał/a:
tuning FWD za dużą kasę to ślepa uliczka
na szczęście nie wszyscy tak myślą!
dokładnie, doskonałym przykładem jest tu nasza preluda. W tuning zainwestowaliśmy już około 1/3 wartości samochodu!