pit - Sob 26 Mar, 2011 yyy nie kminie, kaca mam ?kaziu1985pn - Sob 26 Mar, 2011 Stf, o którym mini s mowa bo z tego co wiem to jest na kompresorze a nie turbo.martin.h - Sob 26 Mar, 2011
kaziu1985pn napisał/a:
Stf, o którym mini s mowa bo z tego co wiem to jest na kompresorze a nie turbo.
Nowe Mini (po lifcie) ma turbo kaziu1985pn - Sob 26 Mar, 2011 martin.h, to one miały jakiś lift przecież nadal są tak samo brzydkie...ale o gustach się nie dyskutuje tomecki - Sob 26 Mar, 2011 jechałem raz 207rc, a teraz znajomek kupił clio f1 (nawet w moim garażu stoi) i trochę nim już pojeździłem, brałbym clio GeKo - Sob 26 Mar, 2011 jak chce iść w moc to tak jak STF mówi, pug, jak chce poskręcać to clio.
co do pozycji za kierownica, wersje z karta hands free mają kolumnę regulowaną w dwóch płaszczyznach.
podejrzewam ze clio będzie więcej palić.pit - Sob 26 Mar, 2011 Clio jest większym hardcorem, i wygląda kozak. Jest n/a co jest fajne i mniej kosztowne. Pali jakieś 10-11 w mieście przy normalnej jeździe.
Pug to pug, jest ładny. Wygląda bardzo masywnie, ma większą elastycznośc silnika a co za tym idzie mniejsze spalanie, no i modzic można. Pytanie ile można to w końcu 1.6.Bart - Sob 26 Mar, 2011 mój typ to abarth grande punto Konrad - Sob 26 Mar, 2011 Bart, Twój głos jako fana makaronu się nie liczy PiTT - Sob 26 Mar, 2011 golf 5 gti Yarko - Sob 26 Mar, 2011 z tych dwóch brałbym clio, ale R27, a tak w ogóle to za te pieniądze wolałbym STi od STF'aKonrad - Sob 26 Mar, 2011 +1.
Też wolałbym Clio. Widuje takie codziennie na uczelni i jest mega, białe 207rc parkuje tam gdzie ja i nie robi takiego wrażenia.Yarko - Sob 26 Mar, 2011 a jeśli Twój brat nie skręca, to jest jeszcze Honda FN2 misiek86electro - Sob 26 Mar, 2011
Yarko napisał/a:
z tych dwóch brałbym clio, ale R27, a tak w ogóle to za te pieniądze wolałbym STi od STF'a
+1pit - Sob 26 Mar, 2011 Jasne sti do jazdy na codzień do pracy, spalanie, cześci,eksploatacja,rocznik ...