co jest takiego fajnego w upalanym przez 200tyś francuzie typu rallye? wytyrana pordzewiała buda? zarżniety silnik ? zajechana skrzynia ? wybity zawias ?
no chyba że odrestaurowany total z klatką i poskładany na nowo - wtedy to miałoby jakieś ręce i nogi...
to samo można powiedziec o wiekszosci Subaru, drune są twoje argumenty ziom
no tak - twój jest za to bardzo treściwy - 15 letni 106rallye po 200tyś upalania jest w stanie jak większość subaru na rynku.
jeśli w imprezie gt jest przelatane 200tyś to dla mnie ten samochód nie nadaje się już do niczego. sti new age z tym przebiegiem nie spotkałem. takich imprez nie jest 50% - jest ich znacznie mniej ale niech Ci będzie - większość. wiedząc jak rdzewieją te pugi i jak są wykorzystywane można przypuszczać że 106rallye z tym przebiegiem pewnie i sporym w kjs'ach nadaje się raczej do remontu. trzeba byłoby wsadzić pewnie z 7tyś żeby go połatać i później pomalować podobnie jak Twojego ex 106xsi, kolejne 5tyś w silnik, kolejne z 5 w skrzynię, nowe ciekawsze zawieszenie, napęd. no i ok - wtedy to zaczyna wyglądać i... i się okazuje że masz auto którym i tak już dzisiaj nic nie wygrasz - droga podoba jaką przeszedł pP . możesz co najwyżej poturlać się po mieście i porobić kilka zdjęć...
no ale kupcie go - w sumie ja tam nie wnikam. pewnie sprzeda się komuś, kto później pokaże się na forum i zacznie pimpa od zdjęć z dziurami znowu...KarQ - Nie 10 Kwi, 2011 Aj, STF, coś humor wisielczy. Przy przez 10. kwiecień Stf - Nie 10 Kwi, 2011 szkoda kasy po prostu... pP jest tego najlepszym dowodem. wiem że wielu z nas ma sentyment do ciekawych aut hh sprzed 15 lat ale trzeba się pogodzić z faktem że czas leci a te samochody rdzewieją i robią coraz więcej kilometrów kjs'owych. zamiast później siedzieć w garażu i składać go przez cały sezon ładując w to kupę kasy lepiej od razu kupić np. Clio Sporta czy cuś... ale łatwiej powiedzieć że co 2 subaru to padlina niż napisać coś obiektywnie.KarQ - Nie 10 Kwi, 2011 Dobrym przykładem jestem ja i Civic.
Auto, naprawy, wkład i jakieś bzdety na przestrzeni roku wyniosły ponad 15k
Teraz części leżą w garażu Bonczek - Nie 10 Kwi, 2011 Hahaha mistrz rozmowa znowu okazuje się, że jest tylko jedna słuszna droga i chuj i każdy kto robi inaczej robi źle i bez sensu.Janusz - Nie 10 Kwi, 2011
Stf napisał/a:
Clio Sporta czy cuś...
z dupy, moje clio ma 190 tysi na liczniku (a ile przejechane to nikt nie wie), do tego ma 11 lat wiec, jakos dużej różnicy nim, miedzy 15 letnim samochodem z 200 tysiami nie widzę, oba sa juz zakatowane, a konstrukcje już sa leciwe wiec według Ciebie ani jeden ani drugi się do niczego nie nadaje Stf - Nie 10 Kwi, 2011
KarQ napisał/a:
Dobrym przykładem jestem ja i Civic.
Auto, naprawy, wkład i jakieś bzdety na przestrzeni roku wyniosły ponad 15k
Teraz części leżą w garażu
dwuznacznie to opisałeś... poza tym wolałbym 1000razy civica z mylionem potencjałem do modów niż 106rallye który jak wiadomo ma niemodyfikowalny silnik za odpowiednio adekwatną kasę.KarQ - Nie 10 Kwi, 2011 Bonk, a Ty po huk robisz tego CRXa.
Na Ułęż daleko, Radom nudny, Poznań drogi pozostają Kielce.
Na reszcie wyryp, a szkoda tak przygotowanego auta.KarQ - Nie 10 Kwi, 2011 Moja droga była błędną drogą.
Cieszę się, że nie miałem Civicem przygody chociażby jaką miał Raściak na Ułężu (korozja).
Teraz wychodzę z założenia takiego, że jeśli miałbym kupować Civica/ITRa, to tylko sprawdzonego, doinwestowanego w każdym calu co za czym idzie drogiego.Bonczek - Nie 10 Kwi, 2011 Ja mam totalny polew z tego co pisze Stf ostatnimi czasy bo brzmi to jak wyrocznia i wszystko z czym się nie zgadza jest bez sensu etc.
A już mistrzem jest mówienie, że civic z d15b2 ma taki dużo większy potencjał niż rallye z 1.3
EDIT:
A co do CRX`a to się bardzo cieszę, że sobie to robię tak jak robię szkoda tylko, że tyle z tym schodzi Stf - Nie 10 Kwi, 2011
Bonczek napisał/a:
Hahaha mistrz rozmowa znowu okazuje się, że jest tylko jedna słuszna droga i zły czlowiek i każdy kto robi inaczej robi źle i bez sensu.
o czym Ty znowu?
ja piszę o konkretnym przypadku. o 106rallye. te samochody przeważnie sporo latają w kjs'ach. budy tych 15 letnich aut mocno rdzewieją. poza tym silnikowo mega lipa - zero rozwoju. w życiu nie dałbym za takie auto 10tyś jeśli nie byłoby gruntownie zrehabilitowane.Stf - Nie 10 Kwi, 2011
Bonczek napisał/a:
A już mistrzem jest mówienie, że civic z d15b2 ma taki dużo większy potencjał niż rallye z 1.3
to nie czytaj jeśli nie rozumiesz. za chwilę się dowiemy może że potencjał silnika rallye to 200KM n/a a do civica nie wchodzą żadne inne silniki... tylko d15b2.Stf - Nie 10 Kwi, 2011
Bonczek napisał/a:
A co do CRX`a to się bardzo cieszę, że sobie to robię tak jak robię szkoda tylko, że tyle z tym schodzi
a kto ciemnoto napisał że nie warto składać innych starszych wynalazków do zabaw po torze ? oczywiście ża jestem za. ale jestem za dla auto z potencjałem. zapytałem co jest fajengo w składaniu 106rallye , który nie jedzie i jeździć nie będzie nawet jak będzie nowy. dzisiaj są znacznie lepsze alternatywy na rynku chociażby Twój crx.Bonczek - Nie 10 Kwi, 2011 Do KarQ`a mówiłem i nie ciemnoto.
EDIT:
No właśnie może dla kogoś będzie fajne to, że to Rallye i że jest złożone od nowa i że dalej nie jedzie ale to Rallye. Ty wolisz złożyć silnik w Subaru 2,3 czy 4 razy, a za to trzeba było kupić EVO - i czemu od razu tego nie zrobiłeś?
EDIT 2:
Nie jestem w stanie tak szybko modyfikować mojej odpowiedzi jak Ty swojego postu na który odpowiadam Ogólnie mądrze piszesz tylko, że ton niektórych wypowiedzi jest w moim mniemaniu... nie wiem jak to nazwać brzmi jakbyś był najmądrzejszy KarQ - Nie 10 Kwi, 2011 Nie neguje, że składasz. Wręcz przeciwnie, fajnie mieć takie nowe stare coś.