A nie lepiej wejść w jakieś małe autko typu Lupo, Arosa na ON ... no chyba że odkupisz paska od Dzika
Diesla mama nie chce i koniec - nie przetłumaczysz. A małe auta to auta miejskie, raczej słabo przystosowane do walenia dużych przebiegów..... Doradzam jej samochód conajmniej klasy B, a najlepiej kompakt, bo takie auto trochę powinno jeszcze pojeździć. Takie 1.6 VVTi podobno nie ma problemu, żeby 300-400 tys. przejechały..... (nie wiem, czy zagazowane, ale na benie napewno)Jakarti - Śro 13 Kwi, 2011 przy poprzednim adresie pracy dluzej mi zajmowalo odsniezenie samochodu i przejazd niz przejscie na piechotę M - Śro 13 Kwi, 2011 A ja dłubie w nosie i lepie wielką kulę żeby kiedyś pobić rekord guinessaWalle - Śro 13 Kwi, 2011 Auto wstępnie zarezerwowane, powinno przyjechać w przyszłym tygodniu, wersja sol, ma 3 drzwi, klimę, elektrykę i.... webasto Instalacja LPG od 2200 do 2800 pln. Mówią, że hula bez problemu.Anonymous - Śro 13 Kwi, 2011 Leks ls + gazolina te same koszty a jaki luksus M - Śro 13 Kwi, 2011
Walle napisał/a:
Mówią, że hula bez problemu.
A co Ci mają powiedziećWalle - Śro 13 Kwi, 2011
M napisał/a:
Walle napisał/a:
Mówią, że hula bez problemu.
A co Ci mają powiedzieć
Niby tak, ale też nie można wietrzyć wszędzie spisku.....iQ - Śro 13 Kwi, 2011 Poszukaj kgos kto ma w taki aucie zalozona instalacje i sie spytaj. Monter zawsze ci powie ze "Panie juz 5 takich robilismy i smigaja bez problemu" a pozniej wiadomo jak jestzefir - Śro 13 Kwi, 2011
Michał napisał/a:
Znosi na bank dobrze bo tego duzo jezdzi.
Ja bym gazował, ale ja nie używam musku, grunt aby tanio jezdzić. Tylko przelicz czy sie opłaca. Zazwyczaj sie nie oplaca. Za rok i tak powiesz " po kiego ja to robiłem, same problemy "
Cytat:
w zeszłym tygodniu rower
miłego spalania pieniędzy w korkach i szerokośći...
mam takie samo podejscie, dlatego kupiłem harleja
miłego spalania w korkach
ja tez mysle o powrocie na skuter
bo do pracy mam 14 km w jedna strone na rowerze moze byc ciezko Janusz - Śro 13 Kwi, 2011
zefir napisał/a:
bo do pracy mam 14 km w jedna strone na rowerze moze byc ciezko
ja mam 20 km... niestety mieszkam na wiesce wiec ciężko bedzie znaleźć cos bliżej... chyba prościej będzie sie przeprowadzić antoś - Śro 13 Kwi, 2011 Z tego co wiem z VVTiajami w gazie były problemy, jakieś dodatkowe lubrykatory trzeba było zakładać.
Trzeba było brać Polo 1,7 SDI, pali jakies 4,5 litra ropy w mieście i jest nie do zajechania. MoRToN - Śro 13 Kwi, 2011
antoś napisał/a:
Z tego co wiem z VVTiajami w gazie były problemy, jakieś dodatkowe lubrykatory trzeba było zakładać.
Trzeba było brać Polo 1,7 SDI, pali jakies 4,5 litra ropy w mieście i jest nie do zajechania.
Rajt albo mk4 1.9 sdi jak coś większego. Cieżko tym wyprzedzić ale auto mega oszczędne i raczej wygodne. Nigdy nie miałem auta w gazie ale znam zwolenników i przeciwników. Co ciekawe mało kto następne swoje auto gazuje - kupuje albo diesla albo małą benzynę.
Średnio licząc w takim vti zaoszczędzisz może 10 zł / 100 km. A co za tym idzie ta instalacja zacznie zarabiać za 2 lata.GeKo - Śro 13 Kwi, 2011
MoRToN napisał/a:
Średnio licząc w takim vti zaoszczędzisz może 10 zł / 100 km.
Chyba różnica w w benie vs gaz jest 50z%.
Był nawet okres że Toyota dawała gwarancję pod warunkiem zakupu instalacji u nich 5 generacji za 8k. Natomiast potem coś sie porobiło i ogólnie jakoś nie słychać nic o tych instalacjach 5 generacji z bezpośrednim wtryskiem żeby to ktokolwiek teraz montował.
antoś napisał/a:
akieś dodatkowe lubrykatory trzeba było zakładać.
Zbiorniczek z jakimś płynem który nawilża zawory, dodatek do bardzo wielu aut z gazem.
A czy warto, każdy musi sobie odpowiedzieć sam. Znam takich którzy mają i jakoŚ to jeździ (ale i tak jeżdżą bo jest taniej mimo problemów) i takich, którzy nie chcą nic innego. Przykład mój ziomek Fabia 2.0 zagazowana w momencie zakupu 6 lat 160tys przebiegu ani jednego problemu.Anonymous - Śro 13 Kwi, 2011 Przebije wszystkich-z pracy do "domu" mam 20 sekund z butaBonczek - Śro 13 Kwi, 2011 Rabarbar to Ty? Długość filmiku się zgadza.