Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Suzuki Ignis Sport N grupa - KJS / RD3L / RPP
Bart - Nie 17 Kwi, 2011 nie mam pojęcia, to pytanie do eksperta martin.h - Nie 17 Kwi, 2011 Przecież pisze, że z Belgii
Anonymous - Pon 18 Kwi, 2011 Bad-i z sensem czy bez sensu sorry ale takie pisanie jest dopiero z dupy! Co do Ignisa dostęp cześci i serwis NO PROBLEM, jest to samochód któym można wg mnie spokojnie wystartować i jak Radek napisał "szkolić" się na trasach i bezawaryjnie dojeźdzać do mety, a to jest chyba również bardzo ważne w rajdach, ponadto nie widzę również większego sensu w nastawianie się na zwycięstwa, bo to również mija sie z celem a raczej na fajną zabawę na spełnianie swoich marzeń i spędzanie miło kilku dni na rajdzie czymś co DOJEDZIE DO METY jak nie pierdolniesz rolki czy nie zatrzymasz się na drzewie a jak Radek również zauważył klatkę ma tak pancerną jak Bad-i w pugu
raz na jakiś czas trzeba zgodzić się z martkiem H Bad-i - Pon 18 Kwi, 2011 Moze zle sie wyrazilem, ale za ta kase masz o wiele bardziej rozwojowe i juz zdlubane auto do rajdow. Jezeli chodzi o dostepnosc czesci - jakos nie chce mi sie wierzyc ze do Ignisa dostaniesz tak samo szybko blotnik co do 106/saxo, ale tutaj moge sie mylic.
I juz dwa razy podkreslilem, jezeli to ma byc ladna rajdowka to fakt - warto. Ale jezeli ktos chce to kupic zeby upalac a nie sie bawic to jest to nieuzasadnione.
Tak czysto od siebie dodam jeden szczegol, uwazam ze kupujac auto do rajdow wystarczy kierowac sie zdrowym rozsadkiem. Popatrzmy jakie samochody jezdza w RPP czy RSMP i juz wiemy co warto a czego nie warto kupowac (wystarczy sobie procentowo policzyc czego ile jezdzi)Anonymous - Śro 20 Kwi, 2011 Ale kupując inną markę kibice szybciej zapamiętują ewentualnego boka czy inny popis jazdy na oesie patrz nieśmiertelny F125 Bmw M3ki, tawria ,opel calibra i można szybciej np trafić do .....WRC myśle że z racji zawieszenia tylnego ten ignis z dobrym kierowcą pozamiata 106/saxo na nierównym asfalcie.Teraz w RPP to wyscig zbrojeń, każdy musi miec Typera lub ...o boże...C2R2 lub bardzo mocnego peżota by ewentualny brak umiejętności przy udziale tatusiowej firmowej kasie nadrobić sprzętem , dobrze że niektórym sie to nieudaje bedąc dalej cianiasami sprawiedliwość musi być!Ogolnie to już dawno w rpp powinien być puchar hondy Yarko - Śro 20 Kwi, 2011 MaxiA7, trzeba robić swoje, nie patrzeć się na innych i wykorzystywać możliwości jakimi się dysponuje, po co mają jeździć CC czy SC jak mają kasę na Hondy ?Jakarti - Śro 20 Kwi, 2011 dokladnie.
kazdy jezdzi tym na co go stac. a to skad ma na to kase to coz.. tez chcialbym miec starego co funduje rajdowke.Koto - Śro 20 Kwi, 2011
Yarko napisał/a:
po co mają jeździć CC czy SC jak mają kasę na Hondy ?
Żeby sobie krzywdy nie zrobic.Janusz - Śro 20 Kwi, 2011
Yarko napisał/a:
po co mają jeździć CC czy SC jak mają kasę na Hondy ?
hehe, czyli to z czym kojarzy mi się typowe hondizarstwo przeniosło się z ulicy na rajdy ??Yarko - Śro 20 Kwi, 2011 ale z czym Ci się kojarzy ? równie dobrze może to być C2R2 czy EVOX wybierz co Ci się podoba, najważniejsze to wykorzystywać możliwości jakie się ma, bo drugiej szansy możemy już nie dostać
Koto napisał/a:
Żeby sobie krzywdy nie zrobic.
słaby argument, w maluchu możesz się zabić tak samo łatwoBad-i - Śro 20 Kwi, 2011
Yarko napisał/a:
ale z czym Ci się kojarzy ? równie dobrze może to być C2R2 czy EVOX wybierz co Ci się podoba, najważniejsze to wykorzystywać możliwości jakie się ma, bo drugiej szansy możemy już nie dostać
Koto napisał/a:
Żeby sobie krzywdy nie zrobic.
słaby argument, w maluchu możesz się zabić tak samo łatwo
A Hołek powiedział: "jeżeli masz budżet to ucz się na najmocniejszym z możliwych"Bonczek - Śro 20 Kwi, 2011 Typowe hondziarstwo Bad-i - Śro 20 Kwi, 2011