To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Pug się zje....

Kryha - Pon 18 Kwi, 2011

martin.h napisał/a:
A gdyby pompa się kończyła to na wolnych też by pracował nierówno? Po prostu strasznie falują obroty

Im większe obroty tym pompa ma więcej roboty. Oczywiście lepiej zacząć od tych "błachostek"

Jacek - Pon 18 Kwi, 2011

Kryha napisał/a:
martin.h napisał/a:
A gdyby pompa się kończyła to na wolnych też by pracował nierówno? Po prostu strasznie falują obroty

Im większe obroty tym pompa ma więcej roboty. Oczywiście lepiej zacząć od tych "błachostek"

czyli wymienić wszystko w tej srace...

właśnie przechodzę przez podobne w 205

Vlodarsky - Pon 18 Kwi, 2011

:)
Bart - Pon 18 Kwi, 2011

Kryha jest z Bytomia, tam ludzie mają wszędzie pod górkę...
was79 - Pon 18 Kwi, 2011

np do szkoły na lekcje ortografii ;D
Kryha - Pon 18 Kwi, 2011

^_^' ajć
Barejka - Pon 18 Kwi, 2011

Moze cewka na wał nie podaje?
martin.h - Pon 18 Kwi, 2011

Byłem teraz odpalić auto po kilkugodzinnym postoju, chodzi nadal tak samo, poczyściłem styki przy cewce i bez poprawy więc postanowiłem podotykać sobie kable, no i pierdo.lneło mnie na 3 cylindrze ;D
Tak więc zaczynam od kabli, wszak mają już 20k km i prawie 3 lata :faja:

Takie jeszcze jedno pytanko, na wolnych nim szarpie, czuć że gdzieś wypada zapłon, wkręca się normalnie, dopiero jak ruszam i pod obciążeniem przerywa. To norma przy kablach/świecach/cewce ?

M - Pon 18 Kwi, 2011

przypalona cewka
Miałem tak w hondzie, na pół gazu fajnie wszystko super
dopiero przy pelnym bucie wypadały zapłony aż tworzyła się w pewnym momencie odcinka z tych wypadniętych zapłonów

Anonymous - Pon 18 Kwi, 2011

martin.h napisał/a:
no i pierdo.lneło mnie na 3 cylindrze


potrzymaj dłużej , może pomoże nie tyle autu co tobie ;D

Jaco - Pon 18 Kwi, 2011

martin.h napisał/a:

wkręca się normalnie, dopiero jak ruszam i pod obciążeniem przerywa. To norma przy kablach/świecach/cewce ?



Też tak kiedyś miałem wymieniłem kable, świece ( szarpłem się na oryginały :faja: ) i dopiero po zmianie cewki wszystko wróciło do normy :>

Bad-i - Pon 18 Kwi, 2011

martin.h napisał/a:


Takie jeszcze jedno pytanko, na wolnych nim szarpie, czuć że gdzieś wypada zapłon, wkręca się normalnie, dopiero jak ruszam i pod obciążeniem przerywa. To norma przy kablach/świecach/cewce ?


Nie jeździłem takim samochodem więc trudno mi coś wiecej napisać. Ale wiem ze w Suzuki Ignis takie usterki nie wystepujo


































:]

martin.h - Pon 18 Kwi, 2011

Pug się naprawił, narazie chodzi normalnie, ale jutro kupuję nowe kable.
Postanowiłem odpiąć felerny kabel na pracującym silniku, zero reakcji, po odpięciu drugiego zgasł. Po wsadzeniu kabli ponownie do cewki i zapaleniu chodzi normalnie póki co. Amen :faja:

EmerytRs2 - Pon 18 Kwi, 2011

pewnie kable niemieckie jakies ;D
martin.h - Pon 18 Kwi, 2011

EmerytRs2 napisał/a:
pewnie kable niemieckie jakies ;D


NGK.

I teraz mam dylemat kupić ponownie NGK, czy może tańszego Boscha lub droższe Beru? :>



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group