CHRZANEK - Śro 04 Maj, 2011 Moja uwaga jest następująca:
Sugeruje mocowania boczne robić samodzielnie (z kątownika stalowego 3mm lub aluminiowego 5mm).
Te wszystkie "uniwersalne" mocowania są c**ja warte bo rozstawy śrub nie sa kompatybilne z czymkolwiek.
Do cinquecento nie pasują, do focusa nie pasują, do sraxo nie pasują...Tomcat - Czw 05 Maj, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Moja uwaga jest następująca:
Sugeruje mocowania boczne robić samodzielnie (z kątownika stalowego 3mm lub aluminiowego 5mm).
Te wszystkie "uniwersalne" mocowania są c**ja warte bo rozstawy śrub nie sa kompatybilne z czymkolwiek.
Do cinquecento nie pasują, do focusa nie pasują, do sraxo nie pasują...
Chyba właśnie tak zrobię... Wrzucę po południu foty jak to wygląda na ten moment i zobaczymy...faldzip - Czw 05 Maj, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Moja uwaga jest następująca:
Sugeruje mocowania boczne robić samodzielnie (z kątownika stalowego 3mm lub aluminiowego 5mm).
Te wszystkie "uniwersalne" mocowania są c**ja warte bo rozstawy śrub nie sa kompatybilne z czymkolwiek.
Do cinquecento nie pasują, do focusa nie pasują, do sraxo nie pasują...
No u mnie akurat rozstaw srub byl (w miare) okej, ale zeby sie dalo pasy potem przelozyc przez te boczne otwory to musialem przed montazem chwycic za diaxa i co nieco przyciac.Tomcat - Czw 05 Maj, 2011 Paniowie, na ten moment na próbę zamontowałem to w ten sposób:
Tak czy tak jest za wysoko i trzeba będzie to przerobić, ale chodzi mi o to czy na tej zasadzie to wogóle może być ?Jacek - Pią 06 Maj, 2011 i posypały się opinie rajdowego półświatka Tomcat - Pią 06 Maj, 2011
Jacek napisał/a:
i posypały się opinie rajdowego półświatka
Daj jeszcze szansę ludziom wrócić z pracy Jaco - Pią 06 Maj, 2011
Tomcat napisał/a:
Tak czy tak jest za wysoko i trzeba będzie to przerobić, ale chodzi mi o to czy na tej zasadzie to wogóle może być ?
Według załącznika to NIE... Nie jest to żadna złośliwość z mojej strony, ale czy przed czy w trakcie budowania rajdówki aż tak trudno przeczytać dokładnie załącznik J ?
Artykuł 16: FOTELE, PUNKTY ZAMOCOWANIA I WSPORNIKI
Jeżeli oryginalne mocowania lub wsporniki foteli będą zmodyfikowane, to zastosowane części muszą pochodzić albo od producenta zatwierdzonego przez FIA albo odpowiadać specyfikacji podanej poniżej:
1) Zakotwiczenie dla mocowań wsporników foteli:
2) Mocowanie wsporników foteli bezpośrednio do nadwozia/podwozia
Czyli albo albo
1. Kupujesz mocowanie Sparco, OMP itp homologowane przez FIA
2. Robisz mocowanie pomiędzy progiem, a tunelem i do tego przykręcasz fotel za pomocą wsporników
3. Mocujesz fotel za pomocą wsporników bezpośrednio do podłogi stosując płyty oporowe/wzmacniające.
Pewnie są osoby które mają inaczej i nie ma problemu na BK, ale to już inny tematCHRZANEK - Pią 06 Maj, 2011
Tomcat napisał/a:
chodzi mi o to czy na tej zasadzie to wogóle może być ?
Jaco napisał/a:
Artykuł 16: FOTELE, PUNKTY ZAMOCOWANIA I WSPORNIKI
Jeżeli oryginalne mocowania lub wsporniki foteli będą zmodyfikowane, to zastosowane części muszą pochodzić albo od producenta zatwierdzonego przez FIA albo odpowiadać specyfikacji podanej poniżej:
1) Zakotwiczenie dla mocowań wsporników foteli:
2) Mocowanie wsporników foteli bezpośrednio do nadwozia/podwozia
Czyli albo albo
1. Kupujesz mocowanie Sparco, OMP itp homologowane przez FIA
2. Robisz mocowanie pomiędzy progiem, a tunelem i do tego przykręcasz fotel za pomocą wsporników
3. Mocujesz fotel za pomocą wsporników bezpośrednio do podłogi stosując płyty oporowe/wzmacniające.
Właściwie EOT.Tomcat - Pią 06 Maj, 2011
Jaco napisał/a:
Tomcat napisał/a:
Tak czy tak jest za wysoko i trzeba będzie to przerobić, ale chodzi mi o to czy na tej zasadzie to wogóle może być ?
Według załącznika to NIE... Nie jest to żadna złośliwość z mojej strony, ale czy przed czy w trakcie budowania rajdówki aż tak trudno przeczytać dokładnie załącznik J ?
Artykuł 16: FOTELE, PUNKTY ZAMOCOWANIA I WSPORNIKI
Jeżeli oryginalne mocowania lub wsporniki foteli będą zmodyfikowane, to zastosowane części muszą pochodzić albo od producenta zatwierdzonego przez FIA albo odpowiadać specyfikacji podanej poniżej:
1) Zakotwiczenie dla mocowań wsporników foteli:
2) Mocowanie wsporników foteli bezpośrednio do nadwozia/podwozia
Czyli albo albo
1. Kupujesz mocowanie Sparco, OMP itp homologowane przez FIA
2. Robisz mocowanie pomiędzy progiem, a tunelem i do tego przykręcasz fotel za pomocą wsporników
3. Mocujesz fotel za pomocą wsporników bezpośrednio do podłogi stosując płyty oporowe/wzmacniające.
Pewnie są osoby które mają inaczej i nie ma problemu na BK, ale to już inny temat
Prawdopodobnie wszystko to już bym wiedział, tylko że kupiłem od Barana zestaw który miał być do mnie plug&play z "dużą możliwością regulacji", dopiero przy próbie zamocowania fotela okazało się że nie ma opcji tak jeździć.
To że czytając zał. J niewiele z niego rozumiem to inna sprawa Jaco - Pią 06 Maj, 2011 Jak byś chciał zrobić mocowania między próg i tunel + wsporniki robione specjalnie pod mocowanie i fotel to zapraszam misiek86electro - Pią 06 Maj, 2011 Ja mam bezpośrednio do nadwozia/podłogi i myśle przy Twoim wzroście bedzie to najlepsze rozwiazanie Tomcat - Pią 06 Maj, 2011
misiek86electro napisał/a:
Ja mam bezpośrednio do nadwozia/podłogi i myśle przy Twoim wzroście bedzie to najlepsze rozwiazanie
To by było najprostsze rozwiązanie, a masz jakieś foto jak to u Ciebie wygląda ? Albo gdzie Cię można dorwać i sie przymierzyć ? misiek86electro - Pią 06 Maj, 2011 o której jestes wolny dzisiaj? będe leciał do bielska przez wadowicka wiec mc koło matecznego bedzie Ci chyba najlepiej odpowiadał??Janusz - Pią 06 Maj, 2011
misiek86electro napisał/a:
o której jestes wolny dzisiaj? będe leciał do bielska przez wadowicka wiec mc koło matecznego bedzie Ci chyba najlepiej odpowiadał??
to w Wadowicach albo kalwarii o której stopujemy ?? misiek86electro - Pią 06 Maj, 2011 na wódke?