Bonczek - Czw 19 Maj, 2011 I dlatego tutaj dobrze mieć czarną listę z banku lub ubezpieczalni - czyli ludzi którzy istnieją tylko w papierach - wtedy jesteś czyściutki Janusz - Czw 19 Maj, 2011
Bonczek napisał/a:
I dlatego tutaj dobrze mieć czarną listę z banku lub ubezpieczalni - czyli ludzi którzy istnieją tylko w papierach - wtedy jesteś czyściutki
ale teraz można normalnie wypowiedzieć OC bo nie jest już obowiązkowe. Wiec jedyny problem to wydział komunikacji, który nie nakłada żadnych kar.Bart - Czw 19 Maj, 2011 janusz, masz rację, ale po cholerę robić sobie problemy, tłumaczyć się w urzędzie jeśli można "sprzedać" samochód prawdziwemu czowiekowi, z peselem i adresem.bizon - Czw 19 Maj, 2011 generalnie do tego daze, jesli nie bedzie mnie to kosztowac za duzo, to chce ladnie, na legalu, ewentualnie dzieki czyjejs "uprzejmosci", ale tak, zeby to do mnie nigdy nie wrocilo.zefir - Czw 19 Maj, 2011 moze zakopiemy go u mnie na działce bizon - Pią 20 Maj, 2011 czekalem na ta propozycje bizon - Pon 06 Cze, 2011 z bolem wzialem sie dalej sprawe hondy:
1. ubezpieczyciel twierdzi, ze zeby moc zakonczyc OC, to musze miec papier z urzedu komunikacji, ze auto zostalo wyrejestrowane.
2. bip urzedu miasta twierdzi:
Cytat:
Pojazd podlega wyrejestrowaniu przez organ właściwy ze względu na miejsce ostatniej rejestracji pojazdu, na wniosek jego właściciela, w przypadku:
A. przekazania pojazdu do przedsiębiorcy prowadzącego stację demontażu lub przedsiębiorcy prowadzącego punkt zbierania pojazdów,
B. kradzieży pojazdu, jeżeli jego właściciel złożył stosowne oświadczenie pod odpowiedzialnością karną za fałszywe zeznania,
C. wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany za granicą lub zbyty za granicę,
D. zniszczenia (kasacji) pojazdu za granicą,
E. udokumentowanej trwałej i zupełnej utraty posiadania pojazdu bez zmiany w zakresie prawa własności,
F. przekazania niekompletnego pojazdu do przedsiębiorcy prowadzącego stację demontażu lub przedsiębiorcy prowadzącego punkt zbierania pojazdów.
wynika z tego, ze musze auto rozebrac -> zezlomowac -> wyrejestrowac -> zglosic do ubezpieczyciela.CHRZANEK - Czw 09 Cze, 2011 Bizonik: ale jaki jest problem żeby zezłomować auto ????
JA swoje saxo po całkowitym rozebraniu wsadziłem do kieszeni (saxo miało wówczas rozmiar blachy o wymiarach 10x15cm) i udałem się do AUTO ZŁOMU gdzie na pytanie gdzie ma Pan ten samochód, powiedziałem że w kieszenie, Pań się uśmiechnął, powiedział że w tej sytuacji musi mi doliczyć 100pln i rozstaliśmy się zadowoleni.
Oczywiście otrzymałem stosowny papier do wydziału komunikacji.
Zatem po co kombinować ???pP - Czw 09 Cze, 2011 ja zrobiłem podobnie jak radek z tą różnicą, że oddałem budę i uniknałem dopłąty bo wazyła 300kg