A zawsze myślałem że tam moce pod 140km podchodziły.
Myślę że u niektórych to i przekraczały Ten puchar nigdy nie był czysty.CHRZANEK - Wto 24 Maj, 2011 Marcin Opałka z Warszawy ma pojęcie zarówno o 106 jak i 206.
Jeżeli chodzi o moc pucharowej 206, to kiedyś niejaki Piotrek Wypych z którym jeżdziłem (Saxo N grupa 139KM opisana w którymś WRC) stanął na krechę z niejakim Mariuszem Pelikańskim który odebrał auto przed pierwszym rajdem w sezonie 2002 moc 206 była nieznana nikomu.
Do końca 3 biegu oba auta szły jednakowo - długość prostej pomiarowej nie pozwoliła na więcej. Nadmienie że Saxo było na przełożeniu 13/59.
Według mnie pucharówka musiała mieć bliżej 140 niż 130 KM.
Co do prowadzenia się to muszę przyznać Przemowi ponad 100% racji.
Różnica miedzy 206 a 106 to nie jest jedna klasa. Są to przynajmniej dwie klasy.
Do tego korzystniejszy rozstaw kół jak i osi przy niewiele wyższej masie powodowały że na luźnym (lub mokrym) zazwyczaj pucharówki robiły z klas N2 i A6 miazgę.
Ale pamiętajmy też że w RPP206 jeżdziły naprawdę talenty - więc trudno to miarodajnie porównać.polll - Wto 24 Maj, 2011 pucharowe 206 maja na pewno 130 km bylem taka na hamowni tzn powinny miec tyle mocy:)
jeśli chodzi o skrzynie to te pierwsze pucharowy mialy z nimi problemy i padały. Te z ostatniej partii miały juz poprawione skrzynie... i mozna bylo przejechać sezon bez awarii no chyba ze sie dzwoniło jarek-malopolska - Wto 24 Maj, 2011
Przem_106 napisał/a:
Pomuk juz dodany. Na pw posłałem maila
poszło wszystko co miałem 106 - Wto 24 Maj, 2011 jechalem w 206 rajd i po suchym i po mokrym.... wiec to prawie jak po luznym :)
auto na prawde fajnie sie prowadzi.... duzo spokojniej niz 106 i chrzanek ma 100%
racji ze to minimum klasa w roznicy.
206 warto zbudowac dla samego dzwieku wydechu.
kolejny plus auta to hamulce - 283/247mm
teraz na mazowieckim jechalismy czesc odcinka za 206 schenka i trzeba przyznac
ze nie napedza mu sie to wcale. wg niego jest tam 130 KM + 13/59 ze szpera.
na prostych auto jechalo tak jak nasze 306 z uszkodzonym silnikiem w ktorym
na prostych bylo mega nuuudno.
co pamietam to gdy jechalem rajd strzelinski z bakula auto bylo po starcie
w szutrowym rajdzie polski i wiem ze byl problem z rozjezdzajacymi sie
zwrotnicami - trzeba to mocno obspawac.
przemek czemu piszesz ze adamus jest nie na bieżąco? obslugiwal auta z pucharu
do ostatniej edycji. w ostatnim roku pucharu autem z silnikiem przygotowanym przez
niego jezdzil kajetan.Anonymous - Wto 24 Maj, 2011 NOL to moje blachy czyje auto ?106 - Wto 24 Maj, 2011
Czesio napisał/a:
NOL to moje blachy czyje auto ?
pisalem - jarka bakuły. jezdzil przed pucharem 206 tez w pucharze 106.
jechalismy razem w 2005 :)GeKo - Wto 24 Maj, 2011
106 napisał/a:
w ostatnim roku pucharu autem z silnikiem przygotowanym przez
niego jezdzil kajetan.
Puchar jeszcze szedł na pewno 2 lata
W kolejnym roku Habaj zdeklasował stawkę.106 - Wto 24 Maj, 2011 faktycznie - moj blad.. nie te lata
http://www.pzm.com.pl/rajdy2007/koncowa/RPP.pdf
chyba zabrocki mial nawet ostatnie nowe 206
drugiemu w stawce streerowi auto obslugiwala tez ekipa od mirka wlodarczyka.Bad-i - Wto 24 Maj, 2011 kurde dobry temat, dlaczego ?? Ano dlatego ze i Strozik i Artur Ryzinski uznali 206 za najlepsze auto do wygrywania RPP.....
Oczywiscie mieli na mysli 206 RC przygotowane wedlug ich specyfikacji........
Duzo myslalem o 206 i zastanawia mnie jedno - czemu wszyscy narzekaja na skrzynie w 206 skoro homologacja pozwala na B4 (o kłowym wkładzie nie wspomne).
Prowadzenie tego samochodu tez jest podobno bajkowe, ale jak dzisiaj nawet uslyszalem wszystko zalezy od zawiasu.
Ze swojego doswiadczenia powiem tyle, Igor Gregorczyk jezdzi dosc szybko 206. Przed nami na Mazowieckim jechala załoga 206 ktory mial 165 KM - odchodził całkiem konkretnie
Z drugiej strony rozumiem ze Przemek chce zbudowac Nke, czyli zadne z powyzszych nie wchodzi w rachubę - ale co tam ja jestem kot i nawet jak kiedys kupie malucha to go bede przerabiał GeKo - Wto 24 Maj, 2011
Bad-i napisał/a:
Duzo myslalem o 206 i zastanawia mnie jedno - czemu wszyscy narzekaja na skrzynie w 206 skoro homologacja pozwala na B4
Badi bo w pucharze nie było takiej możliwości. skrzynki były jak masło
O ile w 106 na 14" jeszcze przyjmowały hamowania to na 15" nówki skrzynie padaly na 3-4OS. Dlatego wprowadzili obowiązkowe płatne przeglądy, bo wizerunkowo to słabo wyglądało.
Bad-i napisał/a:
Z drugiej strony rozumiem ze Przemek chce zbudowac Nke
Mocowo to może nie jest A gr. ale regulaminowo już tak, choćby ze względu na wałki z VTSa. W sumie to nawet nie wiem czy 206XS był w Nce też homologowany czy tylko w Agr.106 - Wto 24 Maj, 2011 206 xs homo ma tylko i wylacznie w AgrBad-i - Wto 24 Maj, 2011 no to jezeli nie ma juz regulaminu pucharu 206 to po co wogole piszemy o słabych skrzyniach......
Ładować B4, wałki od VTS i dobra głowica. Z tego co wiem na tym można pod 150 podejśćAnonymous - Wto 24 Maj, 2011 Damian Jakubowiak (startował Coltem w kjs w Olsztynie) teraz też buduje 206 pucharowe , bede sie widział z nim może w piatek to mogę sie czegoś dowiedziećkosmita - Wto 24 Maj, 2011 Takie lamerskie pytanie: co to jest B4 ?