To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - CTR - czy ktos zna?

pcs - Czw 02 Cze, 2011

wrx z calym szacunkiem zapewnia niebo lepsze wrazenia od ctr-a czy nawet focusa 1 rs i w lecie a juz na pewno w zimie, ale do upalania sie nie nadaje. Wiecej rzeczy mozna popsuc, szybciej sie zuzyja (np. sprzeglo) i sa sporo drozsze. Jako szybki dupowoz nie ma za bardzo alternatyw. nieestety wiekszosci wlascicielom od razu mruga lampka, ze inne egzemparze sa szybsze i kazdy element mozna ulepszyc i usiluja przerobic go na STI.

Focus RS tez sie do dlubania srednio nadaje i do upalania tym bardziej bo czesci drogie.

Do dlubania i upalania faktycznie najlpeszy bedzie TypeR. A na codzien i troche upalania to mozna pomyslec o clio 3 sport, bo sztuka bedzie z 5 lat mlodsza za ta sama cene.

kosmita - Czw 02 Cze, 2011

WRX w zimie będzie lepsze, ale napęd bez szper też super szału nie robi. A latem w dobrych rękach raczej na pewno RS będzie szybszy.

W Focusie mało co trzeba dłubać, żeby dobrze jeździł. A jeśli ktoś chce go dłubnąć to i tak jest łatwiej niż WRX (do tych samych mocy). Jakie części są takie drogie do RSa?

Wiem, że TG to żadna wyrocznia, ale mimo wszystko coś tam mówi o potencjale

WuRC - Czw 02 Cze, 2011

kosmita napisał/a:
WRX w zimie będzie lepsze, ale napęd bez szper też super szału nie robi.

WRX w środku i z tyłu ma wiskozę, tylko przód jest otwarty. Co prawda wisco szału nie robi, ale jednak nie jest to otwarty dyfer.

iQ - Czw 02 Cze, 2011

Widze tu potencjal ekspercki a mialo byc o civicu :lol2:
Na civicklub.pl w dziale Type R sa omowione chyba wszystkie CTRy dostepne w PL (albo wiekszosc) wiec moze warto tam zajrzec. Atmosfera sztywna ale jakies info mozna znalezc ;)

Red - Czw 02 Cze, 2011

Kurde, panowie, to się żeście rozgadali :D
Wiadomo, co kto woli.
Ja od wysokoobrotowego N/A i FWD wolę 4x4 turbo :)
Jeżeli N/A + FWD to raczej French Performance ;)
A i czy koszta utrzymania CTR w należytym stanie są wiele niższe niż WRX ?
Śmiem poniekąd wątpić

A jak nie WRX, to GT - które daje więcej frajdy z jazdy niż WRX.
Jest lżejsze, deko lepiej skręca i hamuje :)
Tutaj moim zadniem CTR przegrywa z kretesem :)

iQ - Czw 02 Cze, 2011

Kolega chce CTR'a i tyle, nie ma co gdybac i doradzac. Po prawie 6 latach jazdy civem moge powiedziec ze utrzymanie jest smiesznie tanie bo oprocz rzeczy eksploatacyjnych (oleje, opony, etc) nic nie musialem zmieniac. No dobra, ostatnio sonde lambda.
Bad-i - Czw 02 Cze, 2011

pcs napisał/a:
A na codzien i troche upalania to mozna pomyslec o clio 3 sport, bo sztuka bedzie z 5 lat mlodsza za ta sama cene.


hmm tez tak mysle, chociaz CTR korci mozliwosciami :)

pcs - Pią 03 Cze, 2011

jakie czesci do Foki RS sa drogie? mysle ze wszystkie, ktore nie wystepuja w innych modelach od body kitu poczawszy.

jak ma byc tyko CTR to niechaj bedzie CTR to fajne auto z potencjalem, tylko szuka auta ponizej 25tys to znaczy, ze go nie stac. Szukalbym na lekko zmodyfikowanego z forum hondy, gdzie znaja cala historie. Jak jednak nie ma wiecej niz 25tys i upiera sie na honde to moze 1.6 VTI jakas igle by poszukal. Ja mam do 1.6 160km mega sentyment, frajda z vteca jest tu niebo lepsza niz w 2.0. Albo integry moze poszukac.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group