pcs - Czw 02 Cze, 2011 wrx z calym szacunkiem zapewnia niebo lepsze wrazenia od ctr-a czy nawet focusa 1 rs i w lecie a juz na pewno w zimie, ale do upalania sie nie nadaje. Wiecej rzeczy mozna popsuc, szybciej sie zuzyja (np. sprzeglo) i sa sporo drozsze. Jako szybki dupowoz nie ma za bardzo alternatyw. nieestety wiekszosci wlascicielom od razu mruga lampka, ze inne egzemparze sa szybsze i kazdy element mozna ulepszyc i usiluja przerobic go na STI.
Focus RS tez sie do dlubania srednio nadaje i do upalania tym bardziej bo czesci drogie.
Do dlubania i upalania faktycznie najlpeszy bedzie TypeR. A na codzien i troche upalania to mozna pomyslec o clio 3 sport, bo sztuka bedzie z 5 lat mlodsza za ta sama cene.kosmita - Czw 02 Cze, 2011 WRX w zimie będzie lepsze, ale napęd bez szper też super szału nie robi. A latem w dobrych rękach raczej na pewno RS będzie szybszy.
W Focusie mało co trzeba dłubać, żeby dobrze jeździł. A jeśli ktoś chce go dłubnąć to i tak jest łatwiej niż WRX (do tych samych mocy). Jakie części są takie drogie do RSa?
Wiem, że TG to żadna wyrocznia, ale mimo wszystko coś tam mówi o potencjale
WuRC - Czw 02 Cze, 2011
kosmita napisał/a:
WRX w zimie będzie lepsze, ale napęd bez szper też super szału nie robi.
WRX w środku i z tyłu ma wiskozę, tylko przód jest otwarty. Co prawda wisco szału nie robi, ale jednak nie jest to otwarty dyfer.iQ - Czw 02 Cze, 2011 Widze tu potencjal ekspercki a mialo byc o civicu
Na civicklub.pl w dziale Type R sa omowione chyba wszystkie CTRy dostepne w PL (albo wiekszosc) wiec moze warto tam zajrzec. Atmosfera sztywna ale jakies info mozna znalezc Red - Czw 02 Cze, 2011 Kurde, panowie, to się żeście rozgadali
Wiadomo, co kto woli.
Ja od wysokoobrotowego N/A i FWD wolę 4x4 turbo
Jeżeli N/A + FWD to raczej French Performance
A i czy koszta utrzymania CTR w należytym stanie są wiele niższe niż WRX ?
Śmiem poniekąd wątpić
A jak nie WRX, to GT - które daje więcej frajdy z jazdy niż WRX.
Jest lżejsze, deko lepiej skręca i hamuje
Tutaj moim zadniem CTR przegrywa z kretesem iQ - Czw 02 Cze, 2011 Kolega chce CTR'a i tyle, nie ma co gdybac i doradzac. Po prawie 6 latach jazdy civem moge powiedziec ze utrzymanie jest smiesznie tanie bo oprocz rzeczy eksploatacyjnych (oleje, opony, etc) nic nie musialem zmieniac. No dobra, ostatnio sonde lambda.Bad-i - Czw 02 Cze, 2011
pcs napisał/a:
A na codzien i troche upalania to mozna pomyslec o clio 3 sport, bo sztuka bedzie z 5 lat mlodsza za ta sama cene.
hmm tez tak mysle, chociaz CTR korci mozliwosciami pcs - Pią 03 Cze, 2011 jakie czesci do Foki RS sa drogie? mysle ze wszystkie, ktore nie wystepuja w innych modelach od body kitu poczawszy.
jak ma byc tyko CTR to niechaj bedzie CTR to fajne auto z potencjalem, tylko szuka auta ponizej 25tys to znaczy, ze go nie stac. Szukalbym na lekko zmodyfikowanego z forum hondy, gdzie znaja cala historie. Jak jednak nie ma wiecej niz 25tys i upiera sie na honde to moze 1.6 VTI jakas igle by poszukal. Ja mam do 1.6 160km mega sentyment, frajda z vteca jest tu niebo lepsza niz w 2.0. Albo integry moze poszukac.