Bonczek - Sob 02 Lip, 2011 Ale ja już wybrałem policzyłem wszystko dokładnie i w CRX`ie będzie właśnie taki setup - od czegoś trzeba zacząc bizon - Sob 02 Lip, 2011 taki, to znaczy jaki? pum - Sob 02 Lip, 2011 ta tylko w cenie tego lotusa to masz pewnie 2 evki takie jak ma Miniac... ja w tym sensu nie widzę. cały myk na moje polega żeby jeździć i bawić w udoskonalanie fury (i skilla). zakup grubego kitcara tylko po to, żeby wygrać WST mija się z celem. no ale co kto lubi...
trzymam się wersji - nie ważne czym, ważne jak co pokazał Stf w saxo i Rasputin (o ile nie pojebałem) w fieście!CHRZANEK - Sob 02 Lip, 2011
pumfkp napisał/a:
zakup grubego kitcara tylko po to, żeby wygrać WST mija się z celem
A budowanie Subaru +500KM na sekwencji które kosztuje więcej niż ten KIT-CAR to sie nie mija ???
Dla mnie największy sens ma rywalizacja w wyrównanych sprzątowo samochodach (np puchar CEED'a itp) ale właśnie patrząc na to co się dzieje w imprezach amatorskich występuje już tzw przerost formy nad treścią.
Zresztą nie oszukujmy się : czy ktoś startuje po to żeby zająć 2gie albo 3cie miejsce ???
A wracając do tematu - Bonczek jakieś nowości ???Bonczek - Sob 02 Lip, 2011 Żadnych na razie, w przyszłym tygodniu do Norwegii, więc w ogóle się tym teraz nie zajmuje
Podsumuje tylko krótko tą dyskusję - ja buduje samochód wg. mojego "widzimisię", podobny do pierwszych timeattackowych CRX`ów z Japonii, bo taką mam wizję - chce żeby był szybki (pojęcie względne) i dawał MI frajdę (niekoniecznie z jazdy, ale już z samej budowy, odpalenia, gratów) - jak już mówiłem zaczęło się od auta, później przyszła frajda z upalania
Dalszą dyskusję prosiłbym kontynuować w innym topicu zefir - Nie 03 Lip, 2011 Chrzanku apropo pucharu Kia,
kiedys podczas luznych rozmow z instruktorami/zawodnikami na Poznaniu, troche zartowali sobie z tych niby rownosci, plomb i regulaminow po pierwszym sezonie Kia Picanto
ja z własnej obserwacji i mojej naprawde amatorskiej jazdy, moge tyle powiedziec:
ważne żeby jezdzic, bawic sie dobrze i uczyc, reszta to huj
ja sobie zdaje sprawe ze na ten moment wogole nie mam luznych srodkow na sciganie, wiec biore co jakis czas moj diliżans na tor/kzk zeby przewietrzyc silnik i nie zapomniec jak sie jezdzi, mam nadzieje ze przyszly sezon bede mogl w czyms juz upalac.Bad-i - Nie 03 Lip, 2011
CHRZANEK napisał/a:
pumfkp napisał/a:
zakup grubego kitcara tylko po to, żeby wygrać WST mija się z celem
A budowanie Subaru +500KM na sekwencji które kosztuje więcej niż ten KIT-CAR to sie nie mija ???
Dla mnie największy sens ma rywalizacja w wyrównanych sprzątowo samochodach (np puchar CEED'a itp) ale właśnie patrząc na to co się dzieje w imprezach amatorskich występuje już tzw przerost formy nad treścią.
Zresztą nie oszukujmy się : czy ktoś startuje po to żeby zająć 2gie albo 3cie miejsce ???
A wracając do tematu - Bonczek jakieś nowości ???
popieram w 100%, dla mnie fajnym jest zbudowanie samochodu tanszego niz TOPówki ale nadal konkurencyjnego - i dalsze rozwijanie wlasnych umiejetnosci.Marek23 - Nie 03 Lip, 2011
Cytat:
Żadnych na razie, w przyszłym tygodniu do Norwegii, więc w ogóle się tym teraz nie zajmuje
Podsumuje tylko krótko tą dyskusję - ja buduje samochód wg. mojego "widzimisię", podobny do pierwszych timeattackowych CRX`ów z Japonii, bo taką mam wizję - chce żeby był szybki (pojęcie względne) i dawał MI frajdę (niekoniecznie z jazdy, ale już z samej budowy, odpalenia, gratów) - jak już mówiłem zaczęło się od auta, później przyszła frajda z upalania
Dalszą dyskusję prosiłbym kontynuować w innym topicu
To Ci od razu powiem,że budowanie w oparciu o jakąś tam zajawkę, osobiste gusta to głupota. Przykład, chciałem mieć clio po lifcie, a powinienem brać ph1, które jest lepsze do sportu. Motorsport rządzi się swymi prawami i jak już nacieszysz się swoją zabawką emocjonalnie, przyjdzie czas na robienie wyników. I na końcu będziesz sobie pluł w twarz,że nie poszedłeś w te K20. I nie ma ch.uja we wsi,że bedzie inaczej.Bonczek - Nie 03 Lip, 2011 Wtedy będę miał już w chój chajsu i mnie to będzie yebać
A co do pucharu KIA to tam na początku szło dużo wałków i auta wcale nie były równe tak było na pewno przy pikaczento jak przy ceedzie nie mam pojęcia Marek23 - Nie 03 Lip, 2011
Bonczek napisał/a:
Wtedy będę miał już w chój chajsu i mnie to będzie yebać
Wtedy reszta będzie miał jeszcze więcej hajsu i jeszcze szybsze fury. A Ty nigdy nie wjedziesz w top 3.Stf - Nie 03 Lip, 2011
CHRZANEK napisał/a:
To może nie ma sensu się brandzlować i budować samochód za XXX.XXXpln tylko od razu kupić jakiegoś używanego KIT-CARA 2,0 N/A na sekwencji :
tylko żeby zbudować z 1.8 np 240KM to musisz pewnie co najmniej tyle kasy wpakować w motorownię, co w zakup k20 i zrobienie hybrydy k20/k24. Miniac kiedyś wspominał, że takie 240KM z hybrydy to pierdnięcie a i przy okazji masz znacznie szybsze 240KM bo niutek dołem robi sieczkę z każdego 1.8 jaki by nie był.Bonczek - Nie 03 Lip, 2011 Jeżeli schodzimy na temat co stanie się ze mną jak już to nastanie to podtrzymuję wersję -> i mnie to będzie yebać Marek23 - Nie 03 Lip, 2011 Tak Ci się na razie wydaje Bończek. Ale spoko, Twoja kasa, Twoje błedy.rasta - Nie 03 Lip, 2011 Ale w Pit Stopie będzie się ładnie prezentował Bonczek - Nie 03 Lip, 2011