To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - "Amatorskie" ściganie

Bonczek - Sob 02 Lip, 2011

Ale ja już wybrałem :] policzyłem wszystko dokładnie i w CRX`ie będzie właśnie taki setup - od czegoś trzeba zacząc ;)
bizon - Sob 02 Lip, 2011

taki, to znaczy jaki? :)
pum - Sob 02 Lip, 2011

ta tylko w cenie tego lotusa to masz pewnie 2 evki takie jak ma Miniac... ja w tym sensu nie widzę. cały myk na moje polega żeby jeździć i bawić w udoskonalanie fury (i skilla). zakup grubego kitcara tylko po to, żeby wygrać WST mija się z celem. no ale co kto lubi...
trzymam się wersji - nie ważne czym, ważne jak co pokazał Stf w saxo i Rasputin (o ile nie pojebałem) w fieście!

CHRZANEK - Sob 02 Lip, 2011

pumfkp napisał/a:
zakup grubego kitcara tylko po to, żeby wygrać WST mija się z celem


A budowanie Subaru +500KM na sekwencji które kosztuje więcej niż ten KIT-CAR to sie nie mija ???

Dla mnie największy sens ma rywalizacja w wyrównanych sprzątowo samochodach (np puchar CEED'a itp) ale właśnie patrząc na to co się dzieje w imprezach amatorskich występuje już tzw przerost formy nad treścią.

Zresztą nie oszukujmy się : czy ktoś startuje po to żeby zająć 2gie albo 3cie miejsce ???

:)

A wracając do tematu - Bonczek jakieś nowości ???

Bonczek - Sob 02 Lip, 2011

Żadnych na razie, w przyszłym tygodniu do Norwegii, więc w ogóle się tym teraz nie zajmuje ;)

Podsumuje tylko krótko tą dyskusję - ja buduje samochód wg. mojego "widzimisię", podobny do pierwszych timeattackowych CRX`ów z Japonii, bo taką mam wizję - chce żeby był szybki (pojęcie względne) i dawał MI frajdę (niekoniecznie z jazdy, ale już z samej budowy, odpalenia, gratów) - jak już mówiłem zaczęło się od auta, później przyszła frajda z upalania :)

Dalszą dyskusję prosiłbym kontynuować w innym topicu ;)

zefir - Nie 03 Lip, 2011

Chrzanku apropo pucharu Kia,

kiedys podczas luznych rozmow z instruktorami/zawodnikami na Poznaniu, troche zartowali sobie z tych niby rownosci, plomb i regulaminow :) po pierwszym sezonie Kia Picanto

ja z własnej obserwacji i mojej naprawde amatorskiej jazdy, moge tyle powiedziec:

ważne żeby jezdzic, bawic sie dobrze i uczyc, reszta to huj

ja sobie zdaje sprawe ze na ten moment wogole nie mam luznych srodkow na sciganie, wiec biore co jakis czas moj diliżans na tor/kzk zeby przewietrzyc silnik i nie zapomniec jak sie jezdzi, mam nadzieje ze przyszly sezon bede mogl w czyms juz upalac.

Bad-i - Nie 03 Lip, 2011

CHRZANEK napisał/a:
pumfkp napisał/a:
zakup grubego kitcara tylko po to, żeby wygrać WST mija się z celem


A budowanie Subaru +500KM na sekwencji które kosztuje więcej niż ten KIT-CAR to sie nie mija ???

Dla mnie największy sens ma rywalizacja w wyrównanych sprzątowo samochodach (np puchar CEED'a itp) ale właśnie patrząc na to co się dzieje w imprezach amatorskich występuje już tzw przerost formy nad treścią.

Zresztą nie oszukujmy się : czy ktoś startuje po to żeby zająć 2gie albo 3cie miejsce ???

:)

A wracając do tematu - Bonczek jakieś nowości ???


popieram w 100%, dla mnie fajnym jest zbudowanie samochodu tanszego niz TOPówki ale nadal konkurencyjnego - i dalsze rozwijanie wlasnych umiejetnosci.

Marek23 - Nie 03 Lip, 2011

Cytat:
Żadnych na razie, w przyszłym tygodniu do Norwegii, więc w ogóle się tym teraz nie zajmuje ;)

Podsumuje tylko krótko tą dyskusję - ja buduje samochód wg. mojego "widzimisię", podobny do pierwszych timeattackowych CRX`ów z Japonii, bo taką mam wizję - chce żeby był szybki (pojęcie względne) i dawał MI frajdę (niekoniecznie z jazdy, ale już z samej budowy, odpalenia, gratów) - jak już mówiłem zaczęło się od auta, później przyszła frajda z upalania :)

Dalszą dyskusję prosiłbym kontynuować w innym topicu ;)

To Ci od razu powiem,że budowanie w oparciu o jakąś tam zajawkę, osobiste gusta to głupota. Przykład, chciałem mieć clio po lifcie, a powinienem brać ph1, które jest lepsze do sportu. Motorsport rządzi się swymi prawami i jak już nacieszysz się swoją zabawką emocjonalnie, przyjdzie czas na robienie wyników. I na końcu będziesz sobie pluł w twarz,że nie poszedłeś w te K20. I nie ma ch.uja we wsi,że bedzie inaczej.

Bonczek - Nie 03 Lip, 2011

Wtedy będę miał już w chój chajsu i mnie to będzie yebać :faja:

A co do pucharu KIA to tam na początku szło dużo wałków i auta wcale nie były równe :] tak było na pewno przy pikaczento jak przy ceedzie nie mam pojęcia ;)

Marek23 - Nie 03 Lip, 2011

Bonczek napisał/a:
Wtedy będę miał już w chój chajsu i mnie to będzie yebać :faja:

Wtedy reszta będzie miał jeszcze więcej hajsu i jeszcze szybsze fury. A Ty nigdy nie wjedziesz w top 3.

Stf - Nie 03 Lip, 2011

CHRZANEK napisał/a:
To może nie ma sensu się brandzlować i budować samochód za XXX.XXXpln tylko od razu kupić jakiegoś używanego KIT-CARA 2,0 N/A na sekwencji :


tylko żeby zbudować z 1.8 np 240KM to musisz pewnie co najmniej tyle kasy wpakować w motorownię, co w zakup k20 i zrobienie hybrydy k20/k24. Miniac kiedyś wspominał, że takie 240KM z hybrydy to pierdnięcie a i przy okazji masz znacznie szybsze 240KM bo niutek dołem robi sieczkę z każdego 1.8 jaki by nie był.

Bonczek - Nie 03 Lip, 2011

Jeżeli schodzimy na temat co stanie się ze mną jak już to nastanie to podtrzymuję wersję -> i mnie to będzie yebać :faja:
Marek23 - Nie 03 Lip, 2011

Tak Ci się na razie wydaje Bończek. Ale spoko, Twoja kasa, Twoje błedy.
rasta - Nie 03 Lip, 2011

Ale w Pit Stopie będzie się ładnie prezentował :rotfl:
Bonczek - Nie 03 Lip, 2011

:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group