Dzieki i sory ale dzisiaj przeczytałem to jeszcze raz i musiałem być wczoraj mocno nie przytomny że sie zapytałem o itr911 mikan - Wto 26 Lip, 2011 jak będzie problem to zapraszam do mojej wichury z samym dowodem to nie będzie pytań o pasy i kubłyM - Wto 26 Lip, 2011 Pany, ten temat jest publiczny wiec piszcie na pw zeby siary nie bylo.Vlodarsky - Wto 26 Lip, 2011
M napisał/a:
Pany, ten temat jest publiczny wiec piszcie na pw zeby siary nie bylo.
eeeee taaaaammmm co się może stać ? nie przesadzaj (a za miesiąc pół fotum w pierdlu)Kamill - Wto 26 Lip, 2011
Vlodarsky napisał/a:
M napisał/a:
Pany, ten temat jest publiczny wiec piszcie na pw zeby siary nie bylo.
eeeee taaaaammmm co się może stać ? nie przesadzaj (a za miesiąc pół fotum w pierdlu)
Ostatnio byłem cywilnym autem na przeglądzie przyjechała babka maluchem bez progów to jej nawet nie wpuścił na stacje próbowała sie tłumaczyć ze tylko tu po wsi jezdzi.EmerytRs2 - Śro 10 Sie, 2011 i jak?
dobrze, że wczoraj popatrzyłem w dowód.
byłem przekonany że przegląd rejestracyjny mam do końca sierpnia.
a tu patrzę ze do 3.08
tylko wczoraj na przełomach ze 3 auta dohamowywały się z piskiem za mną
dziś ogarnąłem, niestety przeglądy chyba podrożały Kamill - Śro 10 Sie, 2011 Ja zrobiłem z polecenia Kunera, jak coś to mogę dać namiar na PW, albo można się zapytać Kunera bo od niego dostałem nawet ulotkę reklamową. Ale dobrze że klakson zrobiłem dzień przed bo sprawdzali EmerytRs2 - Śro 10 Sie, 2011 mam przelot bez kata
brak trąbki, i awaryjnych.
w razie czego nawiązałem kontakt GeKo - Śro 10 Sie, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
i awaryjnych.
knefel się zaciął?EmerytRs2 - Śro 10 Sie, 2011 cieknie mi z antenki (w ph1 włącznik wypada centranie pod nią) , to powodowało zwarcie na kierunkach.
potem już chyba faktycznie się przyciął.
rzadko kiedy ph1 ma z tym problem.
na sam koniec wkurwiłem się i roz..jebałem ten przycisk.
antenkę mam lekko pod kątem, albo sie gwint wyrobił, albo jakis sk,urwiel chciał pożyczyć bat. ale on się u mnie chce odkręcić