To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Pomoc w zakupie.

Anonymous - Śro 10 Sie, 2011

Przem_106 napisał/a:
kamkub napisał/a:

4 posty, żaden nic nie wnosi do tematu. ( o, 1 mi coś powiedział )


Czy ta podpowiedź zasługuje na pomuka Oo|


nie, nie. dzięki bardzo, napewno wezmę to pod uwagę :)

bizon - Śro 10 Sie, 2011

o, widze, ze bede musial dodac temat do ulubionych :rotfl:
Bonczek - Śro 10 Sie, 2011

Siemanko, witam wszystkich :faja:
Anonymous - Śro 10 Sie, 2011

pP napisał/a:
CHRZANEK wiesz co wstydziłbyś się..Kolega jest nowy a potraktowałeś go jak szczeniaka..Naprawdę SHAME ON YOU :/

Kolego kamkub,

Odnośnie MG ZR to trochę historii. Model ZR występował z czterema silnikami znanymi z Rovera 25: 1.4 16V 103 KM, 1.8 16V 117 KM (także z automatem CVT) oraz 2.0 iTD o mocy 101 i 113 KM. Topową jednostką, najbardziej pasującą do charakteru auta był silnik 1.8 16V VVC o mocy 160 KM. Auto z tym silnikiem rozpędzało się do 100 km/h w 7,4 sekundy i mogło rozpędzić się do 211 km/h. Ale to pewnie wiesz jak i dobrze wiesz, że takie osiagi w używanych autach są praktycznie nie do osiągnięcia.

Tak szczegółowo to ten silnik to 1.8 K Series VVC - dokładnie produkuje 117 kW; 159 PS. Skrzynia biegów to CVT gearbox. Bardzo dobre przełożenia pozwalają łączyć jazdę na codzień jak i weekendowe pojeżdzawki. Trzeba tylko pilnować oleju w skrzyni bo potrafi sie wysypać. Kolejna rzecz na jaką warto zwrócić uwagę to głowica i jej planowanie. Niestety może się to źle skończyć:
Cytat:

To those, unlike me, who are fluent in how the K-series works, I've probably got all sorts of naming conventions and technicalities wrong - to you all, I apologise and welcome any corrections and feedback you have to offer so that I can keep us all in the picture. In the mean time, please bear with me

[url=http://s7.directuplo...mew.jpg]Obrazek[/URL]
No i komputer Freelander PRT - bardzo łatwy do przeprogramowania. W angli spokojnie z tego wyciskają 175 PS.
Prowadzenie to tak naprawdę bajka. Zawieszenie z hondy. Tył to wielowachacz także prowadzenie w zakręcie naprawdę miażdży.
Uprgade hamulców bardzo łatwy: http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=283931

Fokusów nie znam, ale kolega anjas bardzo dobrze zna temat.

Podsumowując ja bym brał MG ZR w ciemno!


Co do osiągów, to owszem, nie zamierzam się jarać tym jak to jeździ na papierze.
Z tą głowicą, rzeczywiście niezbyt ładnie się to wszystko skończyło. :rotfl: No ale przecież nikt tu nie wymaga żeby to auto było idealne w całości.
A coś więcej da się wykrzesać z tego silnika, oprócz tego co wspomniałeś? Jak to w ogóle wygląda z jakimiś serwisami w PL? Są spece od MG'ików?
Słyszałem o wielowahaczu, co mnie bardzo mocno cieszy.
Aż tak, w ciemno?
Miałeś może styczność na żywo z tym modelem? Jak środek? Wykonanie? Fotele etc.?
Temat widzę że zyskał popularność, tylko ciekawe czy ktokolwiek jeszcze doda tu coś na temat.

Bonczek - Śro 10 Sie, 2011

Sorry pomyliłem temat.
Anonymous - Śro 10 Sie, 2011

:lol2: :lol2: :lol2:
pP - Śro 10 Sie, 2011

kamkub napisał/a:
A coś więcej da się wykrzesać z tego silnika, oprócz tego co wspomniałeś?

Zobacz tutaj. Zółte MG mojego kolegi jest właśnie po zmianie w kompie. Wyszło mu 176 na hamowni. Jedzie na filmiku z 210 konny eclipse i zobacz wynik. Pamiętaj, że MG waży niewiele ponad 1tonę! :)

myślę, że w takiej specyfikacji można spokojnie wygrać z clio sportem, civiciem type r i podobnymi wynalazkami.
kamkub napisał/a:
Jak to w ogóle wygląda z jakimiś serwisami w PL? Są spece od MG'ików?

www.ecc.pl
Autoryzowany salon i serwis ROVER'a w Starych Babicach k. Warszawy.

kamkub napisał/a:
Miałeś może styczność na żywo z tym modelem? Jak środek? Wykonanie? Fotele etc.?

tak naprawdę to HONDA czyli top premium :)
kamkub napisał/a:
Temat widzę że zyskał popularność, tylko ciekawe czy ktokolwiek jeszcze doda tu coś na temat.

pomimo pierwszych postów naprawdę są tutaj eksperci, chociażby martin h, odnośnie fokusów to anjas

Przem_106 - Śro 10 Sie, 2011

Mój kolega odbudowuje A-grupowy silnik i nadal chce wygrać RPP. Naczytał się o tym samochodzie tyle, że co go widzę to aż mnie to nudzi. Niestety trochę mu schodzi z odbudową więc za wiele nie powiem. Poprostu czekam aż zacznie jeździć. On twierdzi (twierdził przy kupnie) że pozamiata Type-ry i Cliowki. Niestety jak narazie nie dane mu bylo. Jednak jest uparty co do skutecznosci tego auta i twierdzi, że brytole maja o nim pojecie.
Barejka - Śro 10 Sie, 2011

kałkub, Witaj :)
bizon - Śro 10 Sie, 2011

barierka, masz zepsutego awantara.
Bonczek - Śro 10 Sie, 2011

a twój kopci.
GeKo - Śro 10 Sie, 2011

O wałki pytaj saxoruleza, jeśli dobrze pamiętam to jakaś pokręcona konstrukcja w stylu z dwóch wałków jest 1 zbudowany. Szczegóły Saxorulez. I luzuj poślady, to forum jest inne niż wszystkie, tu każdy jest "ekspertem" i każdy zasiada w loży szyderców.
bizon - Śro 10 Sie, 2011

fakt, moze to uszczelka. zaloze temat w technicznym.
Anonymous - Śro 10 Sie, 2011

Barejka napisał/a:
kałkub, Witaj :)


Literówka, czy specjalne działanie? ;)

korek171 - Śro 10 Sie, 2011

kamkub Ale powiedz szukasz raczej takiego cywila na ulicę z klatkom?? :lol2:

Ja myślę ze tutaj martin.h musi się wypowiedzieć w tym temacie i będzie wsio jasne... - Jeśli nie będzie chciał, musisz do niego napisać podanie na PW



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group