martin.h - Czw 11 Sie, 2011 Panowie, nudne się to już robi Stf - Czw 11 Sie, 2011 objawów utraty mocy może być tszysta pińcet dziewieńset. należy podjechać po prostu do kolesia który siedzi w tych silnikach - najlepiej który składa/serwisuje takie do sportu i niech sprawdza po kolei co działa co nie. na forum każdy użytkownik może oddać swój strzał tylko w czym to pomoże... na wstępie jednak udałbym się na jakąś mahę lub porównał osiągi ze zdrowymi szybkimi sportami coby potwierdzić że faktycznie coś nie teges...
ps. ale foty auta wklej w międzyczasie cebeer - Czw 11 Sie, 2011 zdjęcia na fejsie jak chcecie,komu bardzo zależy wystarczy poszukać,auto stoi w porządnym serwisie rajdowym, tylko serwis specjalizuje się w type-r, i może warto byłoby coś podpowiedzieć a nie płacić za wszystko, jest tu sporo specjalistów więc możę ktoś wymyśli coś konkretnego ..
co to maha?? hamownia ?? przecież w pierwszym poście załączony wykres..,
pcs pamiętaj że to fabrycznie wersja 182kM, więc 160 to raczej nie fabryka...EmerytRs2 - Czw 11 Sie, 2011
Cytat:
zdjęcia na fejsie jak chcecie,komu bardzo zależy wystarczy poszukać
Przem_106 - Czw 11 Sie, 2011 Robert, mysle ze jak juz udało ci się wrocic na forum, to najpierw daj cos od siebie, a nie wyjezdzasz od razu z problemem. Wczoraj nowy kolega popełnił podobny błąd i do dzis chyba juz nic nie napisał, chyba ze go juz usunęli
Jezdziłes 106-tką, w dodatku bardzo fajną i mocną, a tu sporo osob ma takie auto. Myslę, ze mogłbys im sporo podpowiedziec
Pokaz fotki nowego auta, opisz go trochę, napisz jak wrazenia mimo takiej mocy itp. Mozesz pochwalic się tez ile dałes skoro kupiłes za granicą. Poza tym więcej tu ciekawskich niz prawdziwych ekspertow, choc i tacy tez są Facebooka nie wszyscy mają, ja np nie mam a chętnie zobaczyłbym Twoje auto. Niestety z Clio nie pomogę, ale moze Geko, Marek? W kazdym razie witam ponownie na hh.ogr106 - Czw 11 Sie, 2011
cebeer napisał/a:
auto stoi w porządnym serwisie rajdowym, tylko serwis specjalizuje się w type-r
kaziu1985pn - Czw 11 Sie, 2011 cebeer, hamownia hamowni nie równa to że jakiś tam wykres dałeś jeszcze nic nie znaczy, bo wiele tylko rysuje ładne przebiegi takie kolorowe Yarko - Czw 11 Sie, 2011 po takim spadku mocy i momentu obrotowego obstawiam przestawiony rozrządRasputin - Czw 11 Sie, 2011
martin.h napisał/a:
Panowie, nudne się to już robi
+1Stf - Czw 11 Sie, 2011
cebeer napisał/a:
co to maha?? hamownia ?? przecież w pierwszym poście załączony wykres..,
znam hamownię w której 3 hamowania pod rząd pokazywały różnice rzędu 20%. a ciekawe jest to że pokazywała coraz więcej a nie mniej - pomimo iż silnik teoretycznie mógł być przegrzany.GeKo - Czw 11 Sie, 2011 Ragnotti nigdy nie miały 182KM, jeśli to jest Clio 182 to nie ma homologacji poza pucharową wyścigową.Jaco - Czw 11 Sie, 2011
106 napisał/a:
cebeer napisał/a:
auto stoi w porządnym serwisie rajdowym, tylko serwis specjalizuje się w type-r
no właśnie to w końcu jest porządny serwis rajdowy, czy serwis specjalizujący się w TR ?
ziober - Czw 11 Sie, 2011 cebeer miał na myśli GG Car Service Mogłeś zostawić ten pomarańczowy kolor cebeer - Wto 16 Sie, 2011 wklejam zdjęcia za namową Przemka.
Uploaded with ImageShack.usJanusz - Wto 16 Sie, 2011 o kurka, ale maszkara kolorystyczna