Marek, takie HP czy Proflex to jak Carbone Lorraine wśród klocków GeKo - Pon 19 Wrz, 2011
Marek23 napisał/a:
Chodzi o to,że w clio muszę cały czas coś robić, wkładać kasę. I trochę mnie to nie bawi.
Jeśli myślisz ze w jakimkolwiek innym aucie będzie inaczej, to kroczysz złą drogą synu
Marek Kur.wa to są rajdy sprzęt się zużywa.
Teraz spadł Ci pasek. Moje pytanie wymieniali rozrząd, a pasek akcesoriów klinowego kiedy miałeś robiony? Ruszali ten pasek do ściągania rozrządu?Marek23 - Pon 19 Wrz, 2011
GeKo napisał/a:
Ewentualnie taka Honda jak ma Kamil Suma, tam w N można włożyć krótsze główne niż w A tej co ma Tomaszczyk. Nie wiem czy tam nawet kłówka nie jest homologowana. Wadą jest masa, jest to chyba nawet cięższe niż Clio albo w tej samej masie
Ale te auto jest bardzo szybkie. Oczywiście chylę czoła przed Sumą jako kierowcą,ale tapczanem nie jedzie. Ciekawe jest to,że i Tomaszczyk i Suma wogóle nie odnaleźli się w 106, a w hondzie idą o zycie.
Najchętniej bym wszedł w saxo/106, takie dojebane opór. Kurde ta oska jak dla mnie wymiata najbardziej, jednak parę lat miałem 106.M - Pon 19 Wrz, 2011 Ja od 3 lat wymieniam tylko olej u Włodka. Co prawda rajdy to nie są ale silnik i skrzynia dostają niezły wpie#dol.Marek23 - Pon 19 Wrz, 2011
GeKo napisał/a:
Teraz spadł Ci pasek. Moje pytanie wymieniali rozrząd, a pasek akcesoriów klinowego kiedy miałeś robiony? Ruszali ten pasek do ściągania rozrządu?
Urwało się mocowanie alternatora, pasek klinowy był nowy.
martin.h napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Jechałem taką Hondą na B6 i jest ok.
Marek, takie HP czy Proflex to jak Carbone Lorraine wśród klocków
Musze tu napisać,że klocki CL to miazga. Martin miał rację w 100%. DS3000 do domu.Marek23 - Pon 19 Wrz, 2011
Cytat:
Ja od 3 lat wymieniam tylko olej u Włodka. Co prawda rajdy to nie są ale silnik i skrzynia dostają niezły wpie#dol.
Pożycz auto na 2 dni,to zrobię Ci symulację M - Pon 19 Wrz, 2011
Jednostka napędowa na pewno jest bardzo spolegliwa.kubas - Pon 19 Wrz, 2011 Marek masz już prawie zbudowany samochód, zostań przy tym dołóż krótkie przełożenie i go go go! Co nowego byś nie zbudował to zapewne wyjdą jakieś problemy wieku dziecięcego... Ja bym trochę potestował clio może w czasie testów uda się wyeliminować wszystkie bolączki. Zostaw clio!Marek23 - Pon 19 Wrz, 2011 Pewno tak się stanie niestety. Kupie tylko szperę i krótkie przełożenie. Zawias zostawiam i tak go nie wykorzystuję w 100%.
No i wystroję sie u Geko,coś mówił,że dostanę zniżkę Yarko - Pon 19 Wrz, 2011 - zbudowanie hondy od podstaw pochłonie sporą kase i dużo czas, a jeśli chcesz mieć bezawaryjną furę to musisz wszystko zużyte wymienić na nowe
- znalezienie dobrej karoserii będzie bardzo trudne, to stare samochody w większości powypadkowe, ruda też ich nie oszczędza
- nie masz pewności, że będziesz potrafił tym szybko pojechać, inna charakterystyka silnika, inne zawieszenieMarek23 - Pon 19 Wrz, 2011
Yarko napisał/a:
- zbudowanie hondy od podstaw pochłonie sporą kase i dużo czas, a jeśli chcesz mieć bezawaryjną furę to musisz wszystko zużyte wymienić na nowe
- znalezienie dobrej karoserii będzie bardzo trudne, to stare samochody w większości powypadkowe, ruda też ich nie oszczędza
Tu masz racje. I pewno to przeważy...
Cytat:
- nie masz pewności, że będziesz potrafił tym szybko pojechać, inna charakterystyka silnika, inne zawieszenie
Jechałem taką zajechaną Hondą 3L w Tychach. Na oesie ERG robiłem 3 czas, za Baranem w 306 i Grzybkiem w vti od Sumy. Jechało sie super, charakterystyka prowadzenia mega.Yarko - Pon 19 Wrz, 2011
Marek23 napisał/a:
Cytat:
- nie masz pewności, że będziesz potrafił tym szybko pojechać, inna charakterystyka silnika, inne zawieszenie
Jechałem taką zajechaną Hondą 3L w Tychach. Na oesie ERG robiłem 3 czas, za Baranem w 306 i Grzybkiem w vti od Sumy. Jechało sie super, charakterystyka prowadzenia mega.
zapomniałem
jeśli czujesz, że dobrze przygotowaną Hondą pojechałbyś znacznie szybciej niż Clio, to może warto się nad tym zastanowić, najlepiej było by znaleźć jakąś niestyraną rajdówkę, trochę odpicować i jeździć.... no i jeszcze musisz znaleźć kupca na clioAnonymous - Pon 19 Wrz, 2011 Marek-a moze to,znam troche własciciela a auto pamiętam jeszcze z czasów gdy było cywilem,gdy ostatnio je widziałem(z rok temu) wyglądało na zadbane.Trzeba troche rzeczy pozmieniac/przebudowac/przestroic ale baza juz jest i to za zayebistą cene
kurde faktycznie mistrz opcja.... wołają za to jak za serie... a jest szpera hp sporting itp itd.. niestety jest jeden problem z takim samochodem.... przerabiając go pod homo rpp, nigdy nie będziesz miał 100% pewności ze o niczym nie zapomniałeś