To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - prośba o obejrzenie auta Giżycko

EmerytRs2 - Sob 01 Paź, 2011

kup XM ;D
szymlorek - Sob 01 Paź, 2011

Gdyby było lepsze od passka czy beemek cena rynkowa napewno by to odzwierciedlała...
Jak jest, każdy wie ;)

martin.h - Sob 01 Paź, 2011

:rotfl:

Jak już pisałem to polska mentalność, lepiej pokazać się w Passacie czy BMW niż w C5 :]

A jak ktoś uważa, że belka w Passacie jest bardziej komfortowa niż hydropneumatyka w C5 to powinien sobie kupić czołg :]

szymlorek - Sob 01 Paź, 2011

Jak ktoś szuka porażającego komfortu w codziennych przemieszczaczach klasy średniej to chyba myli pojęcia, nie do tego są te auta.. :]

Jak ktoś kupuje coś dla szpanu przed kimkolwiek to smutno, trzeba mieć strasznie szare życie żeby musieć szpanować autem tym bardziej takim autem ;)

pit - Sob 01 Paź, 2011

No i zawieszenie w c5 się psuje się strasznie i jest drogie.
Za to to wielowahacz w pasku jest wieczny i naprawa kosztuje ~100pln
:rotfl:

znów się gruby temat robi :D

szymlorek napisał/a:
Gdyby było lepsze od passka czy beemek cena rynkowa napewno by to odzwierciedlała...
Jak jest, każdy wie ;)


moim zdaniem cena pasków, golfów i audi jest zawyżona mitologią tych marek z lat 80,90.
Nie sa warte obecnych cen szczególnie że rynek zalany jest w 90% gównem z kręconym przebiegiem. A bieganie na akcje serwisowe też jest nudne.

BTW bemka czy merc bije na łeb koncern VAGa.

szymlorek - Sob 01 Paź, 2011

Napewno ceny są zawyżone ale troche generalizując, to mimo prostoty i ułomności stylistycznej, Vagi sa tanie w eksploatacji i stosunkowo niezawodne, dlatego są w cenie..
co wiecej technicznie są tak proste że każdy kazio z szopy wie jak obsłużyć vag coma.

Gdyby nie 2.5tdi i 2.0Tdi to w zasadzie w Vagach nie byłoby jakiejś grubszej akcji serwisowej czy wad fabrycznych.

Gdyby dostępnośc części i know how w warsztatach dla francuzów była na poziomie Vag, wtedy napewno kilka aut byłoby atrakcyjna ofertą (np 407, czy nowa laguna).

pit - Sob 01 Paź, 2011

6 lat pracy w serwisie vw/audi daje mi trochę inny pogląd :P (dobrze że nie pracowałem w citroenie :D )
1.9 tdi jest bardzo dobrą jednostką i na tym bym skończył.

szymlorek,
gdyby ludzie się nie bali a tępe huye co zwą sie mechanikami ruszyli deklem to fakt było by inaczej.

Vlodarsky - Sob 01 Paź, 2011

C5 pierwszej generacji jest super wygodne, ale z mojego punktu widzenia awaryjne.
C5 po lifcie - jest bardzo mało awaryjne. Ale brakuje w nich jakieś super mocnego motoru... 2,2HDi BiTurbo 170KM dosyć ładnie jeździł i 3,0 v6 210KM w benzynie też dosyć ciekawie. Niestety mniej komfortowi przeciwnicy w tej klasie oferują mocniejsze motory...
C5 III z hydropneumatyką i silnikiem 3,0 HDi V6 BiTurbo 246KM biorę w ciemno... Konkurecni mają mocniejsze auta, ale to jest dosłownie wszystko czego bym potrzebował na codzień.

Co do awaryjności - zawieszenia się nie psują praktycznie w ogóle. Znacznie trwalsze niż w innych samochodach tej klasy.
Silniki HDi - uważane za jedne z najlepszych na rynku - wkładają je do siebie Ford, Jaguar, Land Rover i pewnie jeszcze w kilku innych by się znalazły.

Podsumowując - rzecz gustu. Citroen wolno ale mega wygodnie. Passat - siedzisz na drewnianej ławce ale jesteś szybszy ze świateł :)

pit - Sob 01 Paź, 2011

dzięki
mnie jeszcze robi wyposarzenie którego daleko szukać w innych markach w tej cenie.

btw moje 2.2 hdi na boxie +30% (pewnie ze 150kuca) robiło na g-techu 9 do 100 i 17 na 1/4 więc już było zajebiście jak na autobus

Marek23 - Sob 01 Paź, 2011

Niemy miał C5 i bmw i ładnie odpowiedział co lepsze.
PiTT - Sob 01 Paź, 2011

mój ojciec miał kiedyś XM'a 2.1 TD z 93r
wnętrze było w pięknym stanie mimo sporego przebiegu
komfort podróży był niesamowity, ale jak pneumatyka była sprawna :)
pamiętam że było trochę problemów z hydrauliką a jak tam coś się zaczyna dziać to leci wszystko łącznie ze wspomaganiem :/

Niemy - Nie 02 Paź, 2011

szymlorek napisał/a:
Gdyby było lepsze od passka czy beemek cena rynkowa napewno by to odzwierciedlała...
Jak jest, każdy wie


bzdura! po prostu każdy "polaczek" kce mieć paska

szymlorek napisał/a:
Jak ktoś szuka porażającego komfortu w codziennych przemieszczaczach klasy średniej to chyba myli pojęcia, nie do tego są te auta..


to polecam pojeździć sobie C5'tką, bo z tego co widzę nigdy nim nie jeździłeś, a powtarzasz zasłyszane lub wyczytane w necie frazesy, hydropneumatyczne zawieszenie robi mega robote :faja:

Vlodarsky napisał/a:
C5 po lifcie - jest bardzo mało awaryjne. Ale brakuje w nich jakieś super mocnego motoru...


w C5'tce był 2,0HDI 136ps 6cio stopniowa skrzynia-szału nie było, ale auto naprawdę dynamiczne, do tego komfort zdecydowanie w czołówce tej klasy jak nie najlepszy, do tego przepastny w środku+bagażnik, E61może się schować!
a co do awaryjności- przez 4 lata i sto kilkanaście tysięcy przebiegu jedyne co było nie tak to łuszcząca się gumowa powłoka rączek paneli drzwiowych

Marek23 - Nie 02 Paź, 2011

Niemy napisał/a:

bzdura! po prostu każdy "polaczek" kce mieć paska

W takim razie czemu za granicą też passaty uzywki są droższe od C5?

PiTT - Nie 02 Paź, 2011

Marek23 napisał/a:
Niemy napisał/a:

bzdura! po prostu każdy "polaczek" kce mieć paska

W takim razie czemu za granicą też passaty uzywki są droższe od C5?

po prostu tak jest, wszystkie francuskie auta tracą mega na wartości
podobnie było z poprzednimi alfami, nie wiem jak teraz trzymają wartość

Niemy - Nie 02 Paź, 2011

bo w zakupie C5 też jest tańszy od passka, a poza tym ludzie boją się hydropneumatyki poprzez krążące błędne opinie jeszcze z xm'ów (parę generacji starsze), które serwisowane były u pana kazia w warsztacie... bo przecież ten płyn stosowany w układzie hydropneumatyki to prawie taki sam jak zwykły płyn do wspomagania


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group