To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Clio III Sport, Ogólnie o Tuningu

PiTT - Nie 02 Paź, 2011

hmm z tym cat backiem i remapem to chyba przesada, to nie jest subaru :)
przyrost mocy raczej mały
to jest cat back a nie cały wydech od DP w wywaleniem kata
chyba faktycznie tuning sporta nie jest popularny bo mało o tym się czyta, wszyscy wchodzą w niemieckie turbawki gdzie remap + wydech daje +70KM :D

Zadir - Nie 02 Paź, 2011

Nie za bardzo rozumiem, czy to ja nie dokładnie pisze?, czy wy macie problem z czytaniem ze zrozumieniem?

Nie piszcie proszę co powinienem zrobić, bo wiem co powinienem zrobić,
slick, hamulec, zawias itd. jest.

Wydech millteka będzie właśnie ze sportowym katem, i przez to jest potrzebny remap ECU.
Więc zadaje konkretne pytanie czy ktoś w PL to ogarnia?

I tu nie chodzi o wzrost mocy i walke o każdego konia, chodzi o to że ze sportowym katem jest problem bez remapu

PiTT - Nie 02 Paź, 2011

Zadir napisał/a:
Nie za bardzo rozumiem, czy to ja nie dokładnie pisze?, czy wy macie problem z czytaniem ze zrozumieniem?

a to akurat norma u nas na forum :)
mi się wydawało że wydech cat back jak sama nazwa wskazuje to odcinek od kata do końca (z pozostawieniem seryjnego kata)

Zadir - Nie 02 Paź, 2011

PiTT napisał/a:
Zadir napisał/a:
Nie za bardzo rozumiem, czy to ja nie dokładnie pisze?, czy wy macie problem z czytaniem ze zrozumieniem?

a to akurat norma u nas na forum :)
mi się wydawało że wydech cat back jak sama nazwa wskazuje to odcinek od kata do końca (z pozostawieniem seryjnego kata)


dobrze Ci się wydaje, to ja się źle wysłowiłem bo do cat backa jeszcze dokupiłem sportowy kat

GeKo - Nie 02 Paź, 2011

Zadir, Wróć na poprzednią stronę, poczytaj, potem wróć na tą stronę przeczytaj co napisałeś i nie unoś się tak ;) .
A na koniec mi proszę wytłumacz jaki ty widzisz problem ze sportowym katem, że wtedy jest konieczny remap. Nawet przy de-catcie nie jest potrzebny ;) .
BTW jeśli kupiłeś sportowy kat jeden z tych angielskich to przepłaciłeś za niego kilkukrotnie. Polacy robią nie gorze i kilkukrotnie tańsze.

Zadir - Nie 02 Paź, 2011

Wiem co napisałem na poprzedniej stronie, i w poprzednim poście się poprawiłem że do cat-backa, dorzucam sportowy kat.

Na stronie millteka, oraz forach z uk, piszą że potrzebny jest remap, silnik w górnym zakresie obrotów źle pracuje.
więc sobie tego nie wymyśliłem.

Skąd masz info że remap nie jest potrzebny? jeździ jakiś auto bez remapu ze sportowym katem?

Co do cen, to o cenach nie będziemy dyskutować, bo z pieniędzmi każdy robi co chce :)

Shymek - Nie 02 Paź, 2011

W UK jest / była w sprzedaży wersja CUP - Trophy czy jakos tak. Różniła się od seryjnego F1 tylko wydechem i remapem jednostki (strojenie = nowym oprogramowaniem sterujacym pracą silnika napisanym pod ten zmieniony wydech). Całość legitymowała się 220KM ale ile niutków to nie pamietam. Czyli skoro F1 ma w serii 197KM to zmiana wydechu i remap dają 23KM :) W tym aucie to daje kolosalną różnicę bo o ile seryjne F1 dostaje na 1 3 biegach od Clio 2 sport to Trophy zostawia go już na 2gim biegu ;)

To w kwesti przyspieszania - wiadomo że to nie do tego auto stworzone ale kilka patatajców więcej pozwoli autu szybciej wychodzić z zakrętu ;)

Nie wiem czy warto ruszać dolot z racji tego że jak widać po teście dolotów do Clio 2 Sport - architekci Renault bardzo się w tej dziedzinie postarali i zmiana dolotu najczęściej psuje parametry w Clio albo nic nie daje (oprócz wydajen kasy i lepszego samopoczucia właściciela :jupi: )

Pożądnych informacji najlepiej szukać w UK / France:

www.cliosport.net/forum/

www.performancefrenchcars.co.uk

www.renaultsport.co.uk


A jakbyś zmeinił auto :devil: albo ktoś by szukał coś o Megankach to polecam

www.meganers.fr <- pełne kompemedium wiedzy z którego korzystam :)

GeKo - Nie 02 Paź, 2011

Zadir napisał/a:
Na stronie millteka, oraz forach z uk, piszą że potrzebny jest remap, silnik w górnym zakresie obrotów źle pracuje.
więc sobie tego nie wymyśliłem.


Jest podane co jest konkretnie problemem, bo odp. producenta że trzeba 2Stage remap, sorry ale nic nikomu nie mówi nawet tunerowi. Co jest niby 1Stage a co niby 2Stage. Takie rzeczy to konkretnie tuner moze określić co jest w jego mniemaniu Stage 1 lub 2.


Shymek napisał/a:
W UK jest / była w sprzedaży wersja CUP - Trophy czy jakos tak. Różniła się od seryjnego F1 tylko wydechem i remapem jednostki (strojenie = nowym oprogramowaniem sterujacym pracą silnika napisanym pod ten zmieniony wydech). Całość legitymowała się 220KM ale ile niutków to nie pamietam.


Jest, była? Czy mówisz o plotkach że ma być :] Nie śledzę na bieżąco informacji o Clio III wiec moze coś przeoczyłem. Ja wiem ze byly jakieś plotki i tyle.

Shymek napisał/a:
Nie wiem czy warto ruszać dolot z racji tego że jak widać po teście dolotów do Clio 2 Sport - architekci Renault bardzo się w tej dziedzinie postarali i zmiana dolotu najczęściej psuje parametry w Clio albo nic nie daje (oprócz wydajen kasy i lepszego samopoczucia właściciela )

Doloty które pokazałem na poprzedniej stronie to fabryczne rozwiązania Renault do rajdowej wersji R3 EVO I i EVO II
EVO I miało moc 230KM EVO II 250 (chyba)

Marek23 - Nie 02 Paź, 2011

Shymek napisał/a:
W UK jest / była w sprzedaży wersja CUP - Trophy czy jakos tak. Różniła się od seryjnego F1 tylko wydechem i remapem jednostki (strojenie = nowym oprogramowaniem sterujacym pracą silnika napisanym pod ten zmieniony wydech). Całość legitymowała się 220KM ale ile niutków to nie pamietam. Czyli skoro F1 ma w serii 197KM to zmiana wydechu i remap dają 23KM W tym aucie to daje kolosalną różnicę bo o ile seryjne F1 dostaje na 1 3 biegach od Clio 2 sport to Trophy zostawia go już na 2gim biegu

Napisz prosze, skad info o takim aucie? Jakis link czy cos? Nie slyszalem,zeby to weszlo do produkcji w takim specu jak piszesz.

Marek23 - Nie 02 Paź, 2011

Sprawdzilem, to tylko plotki o tym 220.
Zadir napisał/a:
jeździ jakiś auto bez remapu ze sportowym katem?

Nka w rajdach w PL na pewno tak jezdzi,jesli chodzi o clio 3. I auto pracuje normalnie.

Zadir - Nie 02 Paź, 2011

Marek23 napisał/a:
Sprawdzilem, to tylko plotki o tym 220.
Zadir napisał/a:
jeździ jakiś auto bez remapu ze sportowym katem?

Nka w rajdach w PL na pewno tak jezdzi,jesli chodzi o clio 3. I auto pracuje normalnie.


jakiś kontakt do właściciela tej nki?

kamil - Nie 02 Paź, 2011

Jakiś ofensywny jesteś.

dzwoniłeś już do -> http://www.2brally.pl/ pewnie Oni Ci pomogą rozwiązać ten problem :)

Zadir - Nie 02 Paź, 2011

kamil napisał/a:
Jakiś ofensywny jesteś.

dzwoniłeś już do -> http://www.2brally.pl/ pewnie Oni Ci pomogą rozwiązać ten problem :)


Nie jestem ofensywny, tylko lubię konkrety.

Jeśli pytam się czy jest ktoś w PL kto zrobi remap, to nie oczekuje odpowiedzi pytaniem "a po co?"

kamil - Nie 02 Paź, 2011

no to pisz, dzwoń do 2B i uzyskasz info, ale ja raczej obstawiam wersje Marka 23, Geko ;) , że nie ma potrzeby i tyle.
GeKo - Nie 02 Paź, 2011

Już niedługo będzie pierwsze Clio III w PL z Milltekiem i remapem. W sumie czekam tylko aż zawita do mnie :) bo program już przygotowany.
sportowy cat jak powiedział Fred z BTM WASTE A MONEY.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group