To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Porównanie HotHatch'y - który wybrać?!

kamil - Pon 24 Paź, 2011

gdyby w ankiecie było Clio i lub 106/saxo to na te dwa bym stawiał :)
anjas - Pon 24 Paź, 2011

Grisza1991 napisał/a:
Poniżej przedstawiam modele które mnie zainteresowały, takie TOP 5:
1. Toyota Yaris I TS 1,5 - 106kM


i dalej nie trzeba czytać. Głos oddany.
Yaris TS to bardzo dobry wóz. Katalogowo nie zachwyca, ale na ulicy potrafi zaskoczyć!
Do tego bezawaryjny, tani w eksploatacji...
Kupię sobie jeszcze raz yarisa ts, postanowione.

Shymek - Pon 24 Paź, 2011

A Suzuki Ignis Sport?
Mało popularne auto w PL - sam byłem w weekend blisko kupna :) ale to byłoby przgięcie pały już i kobieta wywaliłaby mnie z mieszkania za kolejną zabawkę :crazy:

Ooooo tego: http://moto.allegro.pl/su...1886644524.html

Jakby to miało 4x4 już stałoby w garażu :P

Moim skromnym zdaniem świetne autko (jakby nie patrzeć tym modelem Suzuki wielkorotnie wygrywało rajdy JWRC czy jakos tak)



P.S. Co do marki Renault to takie opinie jak Twoja są obiegowe i mijają się z rzeczywistoscią :ass:
Mam 2 renówki obecnie - widoczne w podpisie (a miałem niedawno Clio I 1,8 16v i :rotfl: Twingo) i uważam że nie są awaryjne => jak sie o nie dba! Mieliśmy do niedawna Opla Astre II Sport i to auto uważam za porażkę - choć kupa tego na ulicach to części (zamienniki) 2 razy droższe niż do renówek! No i prowadził się jak kupa ;D

kubek13 - Pon 24 Paź, 2011

Jeśli Hothatch dla nowego kolegi nie ma być hard-core'owy , a komfortowy, wozić pasażerów i być względnie bezawaryjny, to taki kompromis zapewni Polo GTI.
Znam trochę takie auto (miałem kiedyś rajdówke na bazie takiego Polo)
Jeśli ma być kompromis i ktoś jeszcze miałby zasiąść z tyłu - można poszukać Polo 5d. To jest fajne, bezstresowe auto. Dobrze wykonane + xenon w serii (myślę tu o 6N2 czyli 125KM po lifcie). Trochę kobiece to autko, ale w czarnym kolorze dałoby radę. Silnik nie jest mocarzem, ale dość prosty, zmienna faza rozrządu po stronie ssącej, bardzo ładnie brzmi na odetkanym dolocie i niewiele pali. Części do Polo w brud. Tanio. No i pancernie, bo to stary poczciwy VW.
Poszukałbym tylko skrzyni 6B GVX z Lupo GTI-6 i zapakował do takiego Polo. To jedyna modyfikacja sensowna..

Cassis - Pon 24 Paź, 2011

Tylko Clio. W cenie zapewniony banan na twarzy non stop.
Vlodarsky - Pon 24 Paź, 2011

Grisza1991 napisał/a:
Pytanie odnośnie C2 - czym rożni się wersja VTS od VTR, jest to na zasadzie np forda ST a RS?


VTS - skrzynia manual , 125KM (bardzo malutko, wręcz kilkaset było 1,6 HDi 110KM diesel i manual)

VTR - 1,4 8v 75KM manual , 1,6 16v 110KM sensodrive (taki ch.u.jowy pół automat) i kilka innych słabych silnikow

GeKo - Pon 24 Paź, 2011

Dodałem informacje o Clio. Też kiedyś rozważałem takie POLO, z opinii wiem że całkiem przyzwoicie się prowadzi.
Walle - Pon 24 Paź, 2011

mam w h doinewstowane (alu 14tki, roleta w bagażniku, welurowe wycieraczki i nowy olej) E30. W Kombi wygląda jak hatch. Nie chcę sprzedać, ale jak będziesz błagał na kolanach to jestem skłonny się zastanowić....

A serio ciut bardziej - TS jest mały i kobiecy, siedzisz wysoko jak na taborecie (ale mi się karwa podoba), Tajper jest spoko i Clio 2.0 jest spoko. Inne wywal do śmieci.

CHRZANEK - Pon 24 Paź, 2011

Jeżeli dysponował bym kwotą w granicach 15K pln rozejrzałbym się za Saxo VTS / 106 S16
Jeżeli dysponował bym kwotą w granicach 20K pln rozejrzał bym się za Clio Sportem.
Jeżeli dysponował bym większą kwotą to kupiłbym jakąś Hondę.

NIe uzasadniam bo nie ma racjonalnego uzasadnienia - po prostu tak.

Maciusiowy - Pon 24 Paź, 2011

Walle napisał/a:
A serio ciut bardziej - TS jest mały i kobiecy, siedzisz wysoko jak na taborecie (ale mi się karwa podoba), Tajper jest spoko i Clio 2.0 jest spoko. Inne wywal do śmieci.


w obu również siedzisz wysoko jak na taborecie o ile się nie mylę (tajp nie ma nawet regulacji siedzenia o ile dobrze pamiętam :] )

pP - Pon 24 Paź, 2011

fiesta st nie odpycha się w serii..skręca dobrze dopiero po zainwestowaniu w zawias :)
prawda jest taka, ze to ciezka krowa (1250kg) przy seryjnych 140-145KM,
w cenie fiesty kupuje zadbane clio, seryjnym leje taka fieste jak chce, a dodatkowe 5k zostawiam na bene bo ciezkie czasy są :)

was79 - Wto 25 Paź, 2011

:]
TS z pierwszego posta to wersja 150KM - bierz takiego

Jakarti - Wto 25 Paź, 2011

ladne zdjecia.
co do samochodu to kup taki jaki Ci sie podoba :)

mysle, ze moge polecic vtsa ale tylko dlatego, ze takim jezdzilem. raczej nikt z nas nie poruszal sie all furami i bedzie rekomendowal to co jest mu znane.

jesli chcesz miec duzo koni to chyba clio a jak chcesz miec dobry samochod i serwis a nie potrzebujesz bagaznika to c2.

jozekrj - Wto 25 Paź, 2011

ja bym dodał 206RC
Shymek - Wto 25 Paź, 2011

206RC jest ciężkie i nie jedzie :P tak samo Yaris TS (znaczy się że nie jedzie). Z obydwoma miałem okazję się zmierzyć (Killyem I 1,8 16v). Clio 2RS przy nich to rakieta i do tego o niebo lepiej trzyma się nawierzchni w zakrętasach.
Ford to ciężki kloc, Honda to już klasa wyżej, idealnym wyborem byłoby Citroen C2 - bardzo fajne kobiece autko :devil:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group