ale za to jaki ma fajny filmik Bad-i - Pią 06 Sty, 2012
Vlodarsky napisał/a:
Bad-i napisał/a:
to juz wiem dlaczego Rudy taki załamany
ale za to jaki ma fajny filmik
z tego filmiku tylko jedno jest pozytywne - to ze JJ od niego wynajl evo na barborke (jakis procent budowy sie zwrocil)Mick - Pią 06 Sty, 2012 z tego co kojarzę, to na budach z z RSa budowali zawsze EVO 9 do sportu...
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem CHRZANEK - Pią 06 Sty, 2012 Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.
Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.
Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem
Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.
Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'aBad-i - Pią 06 Sty, 2012
Mick napisał/a:
z tego co kojarzę, to na budach z z RSa budowali zawsze EVO 9 do sportu...
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem
tak ale na polske mogli latac w ostatnich sezonach zbudowanych na GSR. Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopieCHRZANEK - Pią 06 Sty, 2012
Bad-i napisał/a:
Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie
Do GSMP niech buduje.106 - Pią 06 Sty, 2012 albo na ułęż
qbus - Pią 06 Sty, 2012 Bad-i komunikat o tym że nie będzie można takim Lancerem jeździć w RSMP lub w GSMP w 2012 roku był opublikowany w kwietniu 2011... także tego no... tych komunikatów GKSS nie jest aż tak dużo aby ich nie śledzić. Poniekąd sam sobie jest winny.
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie
Do GSMP niech buduje.
W N też chyba nie wolno.CHRZANEK - Pią 06 Sty, 2012
qbus napisał/a:
W N też chyba nie wolno.
Miałem na myśli E1 GeKo - Sob 07 Sty, 2012 Myślę że Ułęż będzie OK qbus - Sob 07 Sty, 2012
CHRZANEK napisał/a:
qbus napisał/a:
W N też chyba nie wolno.
Miałem na myśli E1
No to co za różnica E1 czy Open w RSMP? M - Sob 07 Sty, 2012 Śmieszne są te regulaminy Jaco - Sob 07 Sty, 2012
CHRZANEK napisał/a:
Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.
Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.
Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem
Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.
Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a
Jak coś to ja się pisze, ori baze już mam Bad-i - Sob 07 Sty, 2012
qbus napisał/a:
Bad-i komunikat o tym że nie będzie można takim Lancerem jeździć w RSMP lub w GSMP w 2012 roku był opublikowany w kwietniu 2011... także tego no... tych komunikatów GKSS nie jest aż tak dużo aby ich nie śledzić. Poniekąd sam sobie jest winny.
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie
Do GSMP niech buduje.
W N też chyba nie wolno.
NIe chce tutaj nikogo bronic, ale nawet od kwietnia to jeden ptak. Takiego samochodu prywatnie nie buduje sie miesiac. Bo wystarczy ze zrobisz klatke i lakier przed komunikatem i juz jestes 20.000 w plecy
Tak samo jest z pucharem C2r2 - wszyscy o nim mowia a jak jest nikt nie wie (przynajmniej nie pisze).
Z innej beczki, dlaczego buduje saxo skoro moglbym na ten rok zbudowac 106 maxi? Nie uwazaz ze takie regulaminy powinny byc przedstawiane przynajmniej rok wczesniej (lub nawet dwa).........
Aha i co lepsze, jest teraz nowy regulamin, ale jak to zwykle w PL bywa. Nikt nie wie jaki bedzie nastepny martin.h - Sob 07 Sty, 2012 Dlatego buduje się auto na homologacji, a nie na regulaminach krajowych. Lancer Evo 9 RS nie jest dużo droższy od GSR'a, a napewno ta różnica nie jest duża w porównaniu do kosztów budowy takiego auta. Pozatym mamy prawie całkowicie przygotowane auto pod homologację i wystarczy wspawać klatkę i zamontować kubły, szelki i kierownicę itp. Pozatym w RS'ie mamy pasywny dyfer i nie trzeba niczego przekładać, a chyba też minimalnie silnikowo różni się RS od GSR'a (turbo?).