To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP] RSMP 2012

Vlodarsky - Pią 06 Sty, 2012

Bad-i napisał/a:
to juz wiem dlaczego Rudy taki załamany



ale za to jaki ma fajny filmik :)

Bad-i - Pią 06 Sty, 2012

Vlodarsky napisał/a:
Bad-i napisał/a:
to juz wiem dlaczego Rudy taki załamany



ale za to jaki ma fajny filmik :)


z tego filmiku tylko jedno jest pozytywne - to ze JJ od niego wynajl evo na barborke (jakis procent budowy sie zwrocil)

Mick - Pią 06 Sty, 2012

z tego co kojarzę, to na budach z z RSa budowali zawsze EVO 9 do sportu...

A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)

CHRZANEK - Pią 06 Sty, 2012

Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.

Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.

Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)

Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.

Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a

Bad-i - Pią 06 Sty, 2012

Mick napisał/a:
z tego co kojarzę, to na budach z z RSa budowali zawsze EVO 9 do sportu...

A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)


tak ale na polske mogli latac w ostatnich sezonach zbudowanych na GSR. Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie

CHRZANEK - Pią 06 Sty, 2012

Bad-i napisał/a:
Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie


Do GSMP niech buduje.

106 - Pią 06 Sty, 2012

albo na ułęż




















:hhe:

qbus - Pią 06 Sty, 2012

Bad-i komunikat o tym że nie będzie można takim Lancerem jeździć w RSMP lub w GSMP w 2012 roku był opublikowany w kwietniu 2011... także tego no... tych komunikatów GKSS nie jest aż tak dużo aby ich nie śledzić. Poniekąd sam sobie jest winny.

CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie


Do GSMP niech buduje.


W N też chyba nie wolno.

CHRZANEK - Pią 06 Sty, 2012

qbus napisał/a:


W N też chyba nie wolno.


Miałem na myśli E1 :)

GeKo - Sob 07 Sty, 2012

Myślę że Ułęż będzie OK :D
qbus - Sob 07 Sty, 2012

CHRZANEK napisał/a:
qbus napisał/a:


W N też chyba nie wolno.


Miałem na myśli E1 :)


No to co za różnica E1 czy Open w RSMP? :)

M - Sob 07 Sty, 2012

Śmieszne są te regulaminy :>
Jaco - Sob 07 Sty, 2012

CHRZANEK napisał/a:
Prawde mówiąc z lancerami to zawsze nie było 100% jasności co i jak.

Generalnie samochód musi być najpierw homologowany w gr A żeby mógł być homologowany w grupie N.
Ale lancer evo9 i evo10 nie mają homologacji w gr. A - tego nie pojmuję.
A pisał o tym kiedyś Dytko który bądź co bądź na lancerach się troche zna.

Mick napisał/a:
A co do pucharu markowego w RSMP Cinquecento Sporting to możemy wystąpić na rok 2013 z takim pomysłem :)

Widzisz - pomysł nie jest nowy - ba można by było żywcem zerżnąć regulamin z pucharu CCS który obowiązywał w latach 97-98 ale widzę jeden problem:
Nie będzie frekwencji.
Większość cieniów jest już wydumkami typu 1,2 16V ewentualnie A grupy z mixem rozwiązań z kit-cara itp (patrz przykład Rallyfilipa - którego cienias osobiście BARDZO mi się podoba) i właściciele wolą upalać na okręgówkach niż zbudować Nkę - a tym samym zrobić krok do tyłu.

Ale pod względem przystepności nie było by nic atrakcyjniejszego:
-seryjny silnik 500pln
-skrzynia 500pln
-komplet opon 400pln
-komplet poliuretanów 500pln
...
można by wymieniać bez końca - rajdówka za cene kłowej skrzyni do CTR'a



Jak coś to ja się pisze, ori baze już mam :faja:

Bad-i - Sob 07 Sty, 2012

qbus napisał/a:
Bad-i komunikat o tym że nie będzie można takim Lancerem jeździć w RSMP lub w GSMP w 2012 roku był opublikowany w kwietniu 2011... także tego no... tych komunikatów GKSS nie jest aż tak dużo aby ich nie śledzić. Poniekąd sam sobie jest winny.

CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Teraz sie to zmienilo i ktos jak Rudy kto dopiero zbudowal samochod jest w doopie


Do GSMP niech buduje.


W N też chyba nie wolno.


NIe chce tutaj nikogo bronic, ale nawet od kwietnia to jeden ptak. Takiego samochodu prywatnie nie buduje sie miesiac. Bo wystarczy ze zrobisz klatke i lakier przed komunikatem i juz jestes 20.000 w plecy :/

Tak samo jest z pucharem C2r2 - wszyscy o nim mowia a jak jest nikt nie wie (przynajmniej nie pisze).

Z innej beczki, dlaczego buduje saxo skoro moglbym na ten rok zbudowac 106 maxi? Nie uwazaz ze takie regulaminy powinny byc przedstawiane przynajmniej rok wczesniej (lub nawet dwa).........

Aha i co lepsze, jest teraz nowy regulamin, ale jak to zwykle w PL bywa. Nikt nie wie jaki bedzie nastepny :]

martin.h - Sob 07 Sty, 2012

Dlatego buduje się auto na homologacji, a nie na regulaminach krajowych. Lancer Evo 9 RS nie jest dużo droższy od GSR'a, a napewno ta różnica nie jest duża w porównaniu do kosztów budowy takiego auta. Pozatym mamy prawie całkowicie przygotowane auto pod homologację i wystarczy wspawać klatkę i zamontować kubły, szelki i kierownicę itp. Pozatym w RS'ie mamy pasywny dyfer i nie trzeba niczego przekładać, a chyba też minimalnie silnikowo różni się RS od GSR'a (turbo?).


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group