To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Porting głowicy

Kenet - Wto 17 Sty, 2012

Pewnie, że warto... Seryjne c20xe na motronicu 2.8, kolektory seria, wydech seria, dolot seria.. Zrobiona tylko głowica + spasowanie z kolektorami i wynik następujący:



:faja:

GeKo - Wto 17 Sty, 2012

Bardzo fajny przebieg, jakby się dało górę pociągnąc do 7500 i podskoczyć do 18x KM to mocowo clio sport nie ma czego szukać, ale ten przebieg to pewnie właśnie kwestia wałków. super dół i środek góra słaba.

Nie można mieć wszystkiego :]

Kenet - Wto 17 Sty, 2012

Wałki seria :]
GeKo - Wto 17 Sty, 2012

wiem, o tym mówię.
Clio w serii ma lepszą głowicę i pewnie "ostrzejsze" wałki stąd wyższe moce.

Jacek - Wto 17 Sty, 2012


Maciusiowy - Wto 17 Sty, 2012

:>
Mrozu - Wto 17 Sty, 2012

Kenet napisał/a:
Pewnie, że warto... Seryjne c20xe na motronicu 2.8, kolektory seria, wydech seria, dolot seria.. Zrobiona tylko głowica + spasowanie z kolektorami i wynik następujący:

Obrazek

:faja:

Nie masz wykresu przed tym zabiegiem? Dziś jak oglądałem głowice to można zdjęć ok. 0,5 mm ze ścianek na łączeniu z kolektorami czyli tak naprawdę usunięte będą tylko progi i nie wiem czy brać się za to czy nie.

KarQ - Wto 17 Sty, 2012

C20XE to poczciwy dziadek, tylko, żeby nie ta pękająca głowica o_O
Kenet - Wto 17 Sty, 2012

Wykresu przed nie ma, ale przed obróbką głowicy to była zdrowa seria z kompresją po 15 na każdym cylindrze. Ten wynik jest bez żadnego strojenia, tylko głowica, ale w obróbkę dużo serca i pracy poszło. Natomiast mam też przykład, w którym po delikatnym spasowaniu głowicy z kolektorem ssącym różnica na + była ok. 2 KM, w zasadzie błąd pomiaru... (sprawdzane w ciągu 5 dni)

A co do pękania to ja upalam 3ci rok i nic mi nie pęka. Jedna generacja pękała, a były 4-5, różnie się to podaje.

ade - Śro 18 Sty, 2012

Kenet napisał/a:
Wykresu przed nie ma, ale przed obróbką głowicy to była zdrowa seria z kompresją po 15 na każdym cylindrze. Ten wynik jest bez żadnego strojenia, tylko głowica, ale w obróbkę dużo serca i pracy poszło. Natomiast mam też przykład, w którym po delikatnym spasowaniu głowicy z kolektorem ssącym różnica na + była ok. 2 KM, w zasadzie błąd pomiaru... (sprawdzane w ciągu 5 dni)

A co do pękania to ja upalam 3ci rok i nic mi nie pęka. Jedna generacja pękała, a były 4-5, różnie się to podaje.


ja miałem tą co ponoć pęka i jakoś nic jej nie było.

po dołożeniu wydechu i strojeniu do głowicy już powinno być 18x jedna taka jeździła po Krakowie:P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group