Piękne i szybkie jest to autoKamill - Wto 17 Sty, 2012 Do czego chcesz to auto? Ma być 100% na ulice i delikatnie na track day to bierz mr2 bo malo tego jezdzi fajnie mieć coś niestandardowego. Jak ma być do upalania tanio i szybko to e36, jeżeli na kjsy i jakieś szutry to lepiej wypada e30 IS z krotkim dyfrem .
Kilka faktów:
E36 Compact ma tylne zawieszenie z e30 i podobno jest gorsze niż to w e36.
Jeżeli e30 to najlepiej kupic juz zrobione bo na dzien dobry wszyscy przekładają piasty na 5 srób, hamulce, wahacze, silnik, skrzynie, wszystko z e36, wiec z samej e30 niewiele zostaje, a roboty sporo.
Zwykła e36 6cyl ma rozklad masy bardzo bliski 50/50, sedan jest lżejszy niż cupe.
Nie wiem czy Toyota ma szpere, do bmw dyfer ze szperą 1200-1400zł z dowolnym przełożeniem, bez szpery nie ma jazdy, chyba że IS-em bo ma mało momentu.michool_vt - Wto 17 Sty, 2012 bmw wydaje sie rozsadne, ale ciezkie to krowy, ~1400kilo
mr2 jednak ze 300kilo lzejsze, chyba wole lekkie fury
da sie z compacta wy...bac ze 200kilo? michool_vt - Wto 17 Sty, 2012
zefir napisał/a:
e30
nie chce sie pchac w az tak wiekowe fury,Yarko - Wto 17 Sty, 2012
michool_vt napisał/a:
da sie z compacta wy...bac ze 200kilo?
da się, jak 2 sztywnych z bagara wyrzucisz misiek86electro - Wto 17 Sty, 2012 a co Ty na to
bmw wydaje sie rozsadne, ale ciezkie to krowy, ~1400kilo
mr2 jednak ze 300kilo lzejsze, chyba wole lekkie fury
da sie z compacta wy...bac ze 200kilo?
Myśle że same fotele przednie jeżeli sa takie same jak w zwyklej e36 + wykladzina + wykladzina bagaznika to bedzie ok -80kg po wymianie na kubełki. Zostaje klima, ciezka maska, kołami można sporo grać zależy czy na 16/17/18 bedziesz jezdził, wydech końcowy z 6cyl wazy hmm ze 20kg (mam w garażu kiedyś zważę), jeżeli kanapa jest skladana to też kolejne dobre kilkanaście kg, jeżeli nie to jest sama gąbka. W e36 wszystko co jest we wnętrzu jest bardzo ciężkie i solidne.Anonymous - Wto 17 Sty, 2012 to e36 compact z silnikiem od m3 wazy niecałe 1100kg(a ma klatke)
mr2 miało szpere w opcji,silnik w tym aucie chleje olej litrami i ma pewien gruby problem (wal do mi na pw)
a wogóle to jaki jest budżet??auto ma byc tylko do upalania czy tez jazda na codzien?Ryba - Wto 17 Sty, 2012 Michał,
też to przerabiałem do "rozsądnych" pieniędzy i wychodzi na to, że 325ti.
W miare jak na bmw świeże, cały silnik jak sie wysypie masz za 1500qbica - Śro 18 Sty, 2012 Bart - Śro 18 Sty, 2012 Stare mr2 są już w 90% śmietnikami, rdzewieją jak to stare japońce. Nowe (takie jak mi-chałowe) są w 95% posprowadzane (więc po mniejszych lub większych dzwonach) i mają (mocno)awaryjny silnik, ale mało ważą i się świetnie prowadzą.
E36 compact do zabawy w driftowanie fajne, do szybkiej jazdy na granicy poślizgu tylko coś z silnikiem centralnie.
Czyli - cholera wie, ja bym coś innego kupił, ale to inny budżet.Anonymous - Śro 18 Sty, 2012
Bart napisał/a:
do szybkiej jazdy na granicy poślizgu tylko coś z silnikiem centralnie.
nie zgodze sie,np.Dzonowa ściera na dobrej oponie( i z hamulcami a nie spowalniaczami),zrobiłaby miazge z 99% aut na tym forumJakarti - Śro 18 Sty, 2012 ale Dzonowa Skodzina to nei auto tylko jakis pociąg kurfa.. kwintesencja zla was79 - Śro 18 Sty, 2012 dżon się wozi fortem ścierą M - Śro 18 Sty, 2012 Sciera to pelen oldschool I pewnie czesci kosztuja tyle co do fiata