Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [S] Tarcze ATE Tył Clio I i inne [Update]
GeKo - Sob 21 Sty, 2012
EmerytRs2 napisał/a:
WuRC napisał/a:
Ale po co komu ABS
+1
abs jest choooy
TAK WIEM, ale nie będę wstawial do cywila regulowanego korektora.Mrozu - Sob 21 Sty, 2012
Janusz napisał/a:
GeKo napisał/a:
wkurza mnie ABS zwłaszcza zimą, ale bez korektora nie idzie tego ogarnąć żeby działało jak należy
a czujnikiem?? u mnie sprawdzało sie wyśmienicie
U mnie w clio 3 czasami jak latam po śniegu to wariuje abs i się wyłącza i wtedy autem jeździ się wyśmienicie, można pięknie auto ustawić z lewej nogi i działa rozdział siły hamowania normalnie a jak wyłączałem bezpiecznikiem to masakra była a nie jazda dlatego też proponuję rozpiąć jeden z czujników tak aby system myślał, że jest uszkodzonyEmerytRs2 - Sob 21 Sty, 2012 wtedy masz choinkę na tablicy, plus brak prędkościomierza i obr, u niektórych coś jeszcze przestawało działać.Janusz - Sob 21 Sty, 2012
EmerytRs2 napisał/a:
wtedy masz choinkę na tablicy, plus brak prędkościomierza i obr, u niektórych coś jeszcze przestawało działać.
to jest w phII i phIII po wypięciu bezpiecznika, nie czujnika...kubas - Sob 21 Sty, 2012
GeKo napisał/a:
Tak czy inaczej to rzeźba pierścień na pierścien i 10zl to nie bedzie kosztować 50-80zl obstawiam taka robota.
Jakiś czas temu pomagałem przy swapie hamulcy w mx-3 setup jest niesamowity
- zwrotnice z 323f
- zaciski mazda 6
no ale najlepsze jest przy tarczach właśnie
- tarcze z mazdy 6 która ma feli na 5 śrub a mx-3 ma na 4
W tarczach były wiercone otwory pod nowy rozstaw + Trzeba było dorobić pierścień centrujący między tarczę a piastę
A tu widać pierścień między tarczą a piastą:
Takżę tego Mrozu - Sob 21 Sty, 2012
Janusz napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
wtedy masz choinkę na tablicy, plus brak prędkościomierza i obr, u niektórych coś jeszcze przestawało działać.
to jest w phII i phIII po wypięciu bezpiecznika, nie czujnika...
Potwierdzam, bez bezpiecznika miałem choinkę na desce, nie działał licznik i elektryczne wspomaganie kierownicy + nie działał rozdział siły hamowania przód/tyłGeKo - Sob 21 Sty, 2012 kubas, I teraz powiedzmy że masz kolizje na drodze, potrąciłeś pieszego cokolwiek i badają czy auto było sprawne/ niesprawne.
Jesteś w takiej kaczej dupie że szkoda gadać po takiej rzeźbie.
Mnie wspoma bedzie dzialac, bo jest hydrauliczna.kubas - Sob 21 Sty, 2012
Cytat:
kubas, I teraz powiedzmy że masz kolizje na drodze, potrąciłeś pieszego cokolwiek i badają czy auto było sprawne/ niesprawne.
Jesteś w takiej kaczej dupie że szkoda gadać po takiej rzeźbie.
No jak zaczynają badać to zdecydowanie tak hehe.... Choć ja jestem w takiej samej dupie bo przerobiłem układ hamulcowy z X na H GeKo - Sob 21 Sty, 2012 true, tyle ze do sportu, przepisy sportowe pozwalają cos takiego zrobić i jak weźmiesz rzeczoznawce z PZM to jest szansa z tego wyjść. przy podkładkach pierścienia i o zgrozo wierconych tarczach no fucking way.Bart - Sob 21 Sty, 2012
GeKo napisał/a:
kubas, I teraz powiedzmy że masz kolizje na drodze, potrąciłeś pieszego cokolwiek i badają czy auto było sprawne/ niesprawne.
Jesteś w takiej kaczej dupie że szkoda gadać po takiej rzeźbie.
Po wypadku samochód jedzie na stację diagnostyczną gdzie sprawdza się raczej po łebkach czy opony nie są łyse i czy hamulce działają, światła i takie tam pierdoły. W szczegóły techniczne raczej nie wnikają (tak przynajmniej mi się zdarzył parę lat temu).GeKo - Pią 27 Sty, 2012 UPDATE w pierwszym poście.