To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Amortyzatory przod + hamulce przod w Clio RS

The Mc - Czw 17 Sie, 2006

Masz sokole oko - caly jest zawysoko, ale Koni kit ma jeszcze regulacje wysokosci amortyzatora - wiec jak wroce z urlopu to obnize. Mialo byc -40 a wyglada jakby siadl -20. Chyba ze nowe zawieszenie ma sie ulozyc - ale ja juz z tydzien na tym smigam ?
Anonymous - Czw 17 Sie, 2006

hmm to dziwne a w zestawie juz były spreżyny? czy wsadziłeś jakies inne? możesz zdradzic cene zestawu? :D
dzik - Sob 19 Sie, 2006

Ostatnio nawiazalem kontakt z wlascicielami upalanej n-ki. Hamulce wg nich to seryjne tarcze i klocki ferodo ale koniecznie ds2500 teraz maja jakas powa nazwe. Mowia ze hamuje zaj*** tylko maja jedna wade, iskry sie sypia. Seryjne tarcze grzali to czerwonosci i sa proste.
FreeMan - Nie 20 Sie, 2006

dzik napisał/a:
Ostatnio nawiazalem kontakt z wlascicielami upalanej n-ki. Hamulce wg nich to seryjne tarcze i klocki ferodo ale koniecznie ds2500 teraz maja jakas powa nazwe. Mowia ze hamuje zaj*** tylko maja jedna wade, iskry sie sypia. Seryjne tarcze grzali to czerwonosci i sa proste.


a mi sie wlasnie kocza klocki. Mozesz jakos skombinowac nowa nazwe ds2500?

Loko - Nie 20 Sie, 2006

Hmm ds 2500 z tego co ja wiem dalej nazywają się ds 2500, nazwe jakiś czas temu zmieniły ds 2000 na ds performance.

tu na przykład są do clio
http://sklep.istore.pl/sk...ln,10548,0.html

dzik - Nie 20 Sie, 2006

Drogie te klocki, lekka lipa.
Loko - Nie 20 Sie, 2006

No dość drogie, za 325 sa ds performance, troche taniej, ale tez drogo.
dzik - Pon 21 Sie, 2006

Uwaga dostalem maly update info, jedyna mala wada, te iskry przy hamowaniu lubia sie wtapiac w lakier felg :/
Anonymous - Pon 21 Sie, 2006

ja jezdze na DS Performance

i moge o nich powiedziec ze:
- dobrze hamuja
- mniej pyla niz np EBC
- i ten pyl schodzi bardzo ladnie przy myciu auta

saxorulez - Pon 21 Sie, 2006

Też miałem DS Perf - szybko mi się zużyły.. ale nie mogłem powiedzieć złego słowa.. i pyliły mocno.. jak to ferrodo
Dariano - Pon 21 Sie, 2006

Ja mam ferodo perf i malo pyla w porownaniu do taniego klocka jaki kiedys mialem zalozony przejsciowo moge powiedziec ze ferodo nie pyli wcale ;) do ferodo jestem przekonany sa ok

[ Dodano: Pon 21 Sie, 2006 ]
Przejechalem 25000km i sa w bardzo dobrym stanie z tym ze ja jezdze glownie po trasie

pcs - Wto 22 Sie, 2006

Amory:

do wyboru mamy:

1. wersja harcore: gwint bilstein b14 za 3600zl (w MTS) ale moim zdaniem to sei nie nadaje na ulice. Jest tez gwint SPAX czy APEX ale j.w.

2. Koni zolte za ok 2000zl komplet, ale na ulice i tak trzebaby to raczej miekko ustawic

3. Seria KYB (dostepny tylko w ASO Renault, nie dostepny w KYB bo taka byla miedzy tymi firmami umowa), cena przod szt. 280 zl w ASO. Moim zdaniem optymalny wybor bo te amory sa naprawde dobrze dopasowane. Osobiscie tez wrocilbym do seryjnych sprezyn.

Hamulce:

Osobiscie na przodzie mam od ponad roku Tarox tarcza nacinana F2000 i klocek corsa, bardzo go lubie, nie zuzywa sie szybko ale trzeba bylo sie przyzwyczaic bo klocek trzeba nagrzac (teraz to bardzo polubilem). Cena w tomsonie to z rabatem chyab 1150 za zestaw. Tyl mam EBC gladkie + klocki black stuff i nie mam za bardzo opinii ale raczej nie wroce do tego, klocek sie dosc szybko zuzywa i tak sobie hamuje.

Wersja tansza niz Tarox (ale moze rownie skuteczna) to ATE nacinane + Ferodo DS Performance.

Osobiscie na DS performance zamierzam po zuzyciu obecnych wymieniac moje klocki.

CEny dosc kozystne np. tutaj:
http://www.sklepmoto.pl/szuk.php

przod 325zl , tyl 190zl (ten sam klocek pasuje min. do R5 GTT, saxo VTS, Pug 205 gti etc)

Loko - Wto 22 Sie, 2006

Hmm nie bardzo rozumiem jak klocek do Clio ma pasować do vts lub 205 gti, przecierz w ibu tych autach jest tarcza 247 mm wiec mniejsza niż w clio no i klocek tym samym też mniejszy. DS performance do saxo na przód kosztuje coś koło 200 zeta.
pcs - Wto 22 Sie, 2006

tyl 190zl (ten sam klocek pasuje min. do R5 GTT, saxo VTS, Pug 205 gti etc)
Loko - Wto 22 Sie, 2006

A no tak to się zgadza, nie wiem jak w clio, ale w saxo nie odważył bym się założyć tego klocka do tyłu :) , no chyba ze miałbym bardzo, bardzo mocny hamulec z przodu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group