To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - strojenie komputera Saxo VTS 1,6 16V

kaziu1985pn - Czw 05 Kwi, 2012

a tego det3 podpina się jako świnke czy Fuel Implant ??
jarek-malopolska - Pią 06 Kwi, 2012

Raczej jako świnke ale w tym juz nie chce sie madrzyc bo nie wiem :rotfl:
Wrobel - Pią 06 Kwi, 2012

kurde dobry temat...czy cos
matt2rally - Pią 06 Kwi, 2012

Remont silnika obejmował obróbkę głowicy czyli poszerzone kanały, polerka, obróbka gniazd na 3 kąty, nowe zawory i też polerka, planowanie głowicy. Wałki zostały seryjne.
Jeżeli chodzi o inne modyfikacje to wydech jest cały zmieniony razem z nowym kolektorem 4-2-1, a reszta opiera się na rurze 50 mm. z dwoma tłumikami przelotowymi + inny dolot z stożkiem K&N.
Rocznik Saxo to 97. Mój komp jest na jednej kości, na jednej wtyczce, producent magneti-marelli jeżeli to ma jakieś znaczenie.
Skrzynie mam 13/59 więc owszem mogło by być krócej ale takie przełożenie to kompromisowe rozwiązanie do jeżdżenia i na co dzień i w sprintach.
Pierwszy raz słyszę o tym "det3" więc proszę w razie czego o tłumaczenie jak totalnemu laikowi :]

Bonczek - Pią 06 Kwi, 2012

Ja przedstawiając brak wiedzy ciągle się zastanawiam :)

Jak można komuś proponować gotowy program? Na chuj miniac stroi te wszystkie samochody skoro mają np taki sam setup? :rotfl:

Grzesiek VTS - Pią 06 Kwi, 2012

WIEc:

Ja mam kompa na 3 kosci I PIZDA jedynie tylko VEMS... na reszte szkoda kasy.

Jak masz komputer na 1 kosc to mozna cuda robic....

I Tyle :rotfl:

kubas - Pią 06 Kwi, 2012

no name napisał/a:
Nie wiem czy nie szkoda kaski na ssaka


:wall: :wall:

Bad-i - Pią 06 Kwi, 2012

Bonczek napisał/a:
Ja przedstawiając brak wiedzy ciągle się zastanawiam :)

Jak można komuś proponować gotowy program? Na zły czlowiek miniac stroi te wszystkie samochody skoro mają np taki sam setup? :rotfl:


To ja ci odpowiem, ponieważ mój komputer Chojnacki wystroi za 600 bo to była jego kość.

W innym przypadku nigdy wiecej seryjnego kompa nie brał bym pod uwagę, a jakieś tam doświadczenie w tym mam

kubas - Pią 06 Kwi, 2012

Matt swoją droga było już kilka tematów o tym gdzie wszystko było ładnie wyjaśnione.

Jak masz kasę zakładaj VEMSA, jak nie DET 3 i koniec.

Wieczorem zamykam temat.

was79 - Pią 06 Kwi, 2012

Jakiś ty męski, prawie jak kurczaczek Wielkanocny :lol2:
kubas - Pią 06 Kwi, 2012

was79 napisał/a:
Jakiś ty męski, prawie jak kurczaczek Wielkanocny :lol2:


sajlens :D

no name - Pią 06 Kwi, 2012

kubas napisał/a:
no name napisał/a:
Nie wiem czy nie szkoda kaski na ssaka


:wall: :wall:

No tak, kolega wcześniej nie pisał że ma już tam coś zrobione.

Druga sprawa że taka jest prawda, trzeba wpierdzielić worek pieniędzy a efekty no nie oszukujmy się że są zaskakujące o_O .
W Focusie poszło spokojnie 10tys by auto podkręcić na 160 koni z seryjnych 130.

kubas - Pią 06 Kwi, 2012

no name napisał/a:
kubas napisał/a:
no name napisał/a:
Nie wiem czy nie szkoda kaski na ssaka


:wall: :wall:

No tak, kolega wcześniej nie pisał że ma już tam coś zrobione.

Druga sprawa że taka jest prawda, trzeba wpierdzielić worek pieniędzy a efekty no nie oszukujmy się że są zaskakujące o_O .
W Focusie poszło spokojnie 10tys by auto podkręcić na 160 koni z seryjnych 130.


Tą droga to nie warto żadnego NA dłubać...

no name - Pią 06 Kwi, 2012

Warto wiedzieć jakie idą za tym koszty,
by później nie obudzić się z ręką w nocniku i marnym efektem

M - Pią 06 Kwi, 2012

Warto robić to co każdy uzna za sensowne :)
Nie warto żyć bo i tak się umrze



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group