kaziu1985pn - Czw 05 Kwi, 2012 a tego det3 podpina się jako świnke czy Fuel Implant ??jarek-malopolska - Pią 06 Kwi, 2012 Raczej jako świnke ale w tym juz nie chce sie madrzyc bo nie wiem Wrobel - Pią 06 Kwi, 2012 kurde dobry temat...czy cosmatt2rally - Pią 06 Kwi, 2012 Remont silnika obejmował obróbkę głowicy czyli poszerzone kanały, polerka, obróbka gniazd na 3 kąty, nowe zawory i też polerka, planowanie głowicy. Wałki zostały seryjne.
Jeżeli chodzi o inne modyfikacje to wydech jest cały zmieniony razem z nowym kolektorem 4-2-1, a reszta opiera się na rurze 50 mm. z dwoma tłumikami przelotowymi + inny dolot z stożkiem K&N.
Rocznik Saxo to 97. Mój komp jest na jednej kości, na jednej wtyczce, producent magneti-marelli jeżeli to ma jakieś znaczenie.
Skrzynie mam 13/59 więc owszem mogło by być krócej ale takie przełożenie to kompromisowe rozwiązanie do jeżdżenia i na co dzień i w sprintach.
Pierwszy raz słyszę o tym "det3" więc proszę w razie czego o tłumaczenie jak totalnemu laikowi Bonczek - Pią 06 Kwi, 2012 Ja przedstawiając brak wiedzy ciągle się zastanawiam
Jak można komuś proponować gotowy program? Na chuj miniac stroi te wszystkie samochody skoro mają np taki sam setup? Grzesiek VTS - Pią 06 Kwi, 2012 WIEc:
Ja mam kompa na 3 kosci I PIZDA jedynie tylko VEMS... na reszte szkoda kasy.
Jak masz komputer na 1 kosc to mozna cuda robic....
I Tyle kubas - Pią 06 Kwi, 2012
no name napisał/a:
Nie wiem czy nie szkoda kaski na ssaka
Bad-i - Pią 06 Kwi, 2012
Bonczek napisał/a:
Ja przedstawiając brak wiedzy ciągle się zastanawiam
Jak można komuś proponować gotowy program? Na zły czlowiek miniac stroi te wszystkie samochody skoro mają np taki sam setup?
To ja ci odpowiem, ponieważ mój komputer Chojnacki wystroi za 600 bo to była jego kość.
W innym przypadku nigdy wiecej seryjnego kompa nie brał bym pod uwagę, a jakieś tam doświadczenie w tym mamkubas - Pią 06 Kwi, 2012 Matt swoją droga było już kilka tematów o tym gdzie wszystko było ładnie wyjaśnione.
Jak masz kasę zakładaj VEMSA, jak nie DET 3 i koniec.
Wieczorem zamykam temat.was79 - Pią 06 Kwi, 2012 Jakiś ty męski, prawie jak kurczaczek Wielkanocny kubas - Pią 06 Kwi, 2012
was79 napisał/a:
Jakiś ty męski, prawie jak kurczaczek Wielkanocny
sajlens no name - Pią 06 Kwi, 2012
kubas napisał/a:
no name napisał/a:
Nie wiem czy nie szkoda kaski na ssaka
No tak, kolega wcześniej nie pisał że ma już tam coś zrobione.
Druga sprawa że taka jest prawda, trzeba wpierdzielić worek pieniędzy a efekty no nie oszukujmy się że są zaskakujące .
W Focusie poszło spokojnie 10tys by auto podkręcić na 160 koni z seryjnych 130.kubas - Pią 06 Kwi, 2012
no name napisał/a:
kubas napisał/a:
no name napisał/a:
Nie wiem czy nie szkoda kaski na ssaka
No tak, kolega wcześniej nie pisał że ma już tam coś zrobione.
Druga sprawa że taka jest prawda, trzeba wpierdzielić worek pieniędzy a efekty no nie oszukujmy się że są zaskakujące .
W Focusie poszło spokojnie 10tys by auto podkręcić na 160 koni z seryjnych 130.
Tą droga to nie warto żadnego NA dłubać...no name - Pią 06 Kwi, 2012 Warto wiedzieć jakie idą za tym koszty,
by później nie obudzić się z ręką w nocniku i marnym efektemM - Pią 06 Kwi, 2012 Warto robić to co każdy uzna za sensowne Nie warto żyć bo i tak się umrze