HH.ORG na Torze - 4 (SOBOTA) i 15 SIERPNIA (ŚWIĄTECZNA ŚRODA) TRENINGI W UŁĘŻU
Stf - Sob 04 Sie, 2012 były warunki dzisiaj oj były
czasy:
3:00,8 - Tomek EVO X (rajdówka slick)
3:02,0 - KJ5D EVO 7RS (odchudzony) slick
3:02,2 - Feda M3 e46 (wyścigowy) slick
3:02,8 - Rasta Focus fz-1
3:06,x - Jacek EVO X
3:08,3 - Zajdziński, EVO X
3:08,5 - Jacek EVO X
3:08,9 - Stf (Salsa - Poziek Clio) slick
3:10,4 - Cezary EVO IX
3:11,2 - Radek EVO IX
3:11,2 - Alex Mini rs-r
3:13,8 - Kennet Astra GSI rs-r
3:14,3 - Poziek Clio Sport slick
3:16,4 - Marcin BMW e30
3:19,9 - Tomek EVO
3:21,9 - Cichocki Clio 3 (rajdówka) slick
3:24,4 - Michał MX-5 rs-r
3:24,8 - Miłosz
3:26,x - BWM E92 330i
3:27,x - Mariusz, Subaru GT
3:29,x - Michał Corolla TS
3:36,2 - Wiktor EVO IX
3:45,4 - Głogowski
mam nadzieję, że nic nie przekręciłem i nikogo nie pominąłem ? Siema - ciebie nie widzę na liście - robiłeś pomiar oficjalny ? - proszę zweryfikujcie Panowie i Buni zweryfikuj to z kartką też, bo mms nie do końca czytelny. 15-go widzimy się ponownie, jednak jeśli ktoś chciałby to proponuję już dzisiaj się zapisywać bo lista prawie pełna. Ja dzisiaj tylko 1 kółko w aucie kumpla z wnętrzem na slicku który dobrze kleił.M - Sob 04 Sie, 2012 Rasta dobry czas zrobił na słusznej oponie Stf - Sob 04 Sie, 2012 na tyle drogową oponę miał zcp szkoda że slicka nie było bo generalka wyjęta prawdopodobnie.M - Sob 04 Sie, 2012 Ja moje FZ rozdziewiczam za tydzień - a z tyłu mam slick dunlopa buni - Sob 04 Sie, 2012 chciałem tylko dodać ze czas był mierzony profi TAG'iem EmerytRs2 - Sob 04 Sie, 2012 fotki filmy??
poziek - Sob 04 Sie, 2012
EmerytRs2 napisał/a:
fotki filmy??
Niestety nie nagrałem miny Buniego jak zobaczył mój czas... buni - Sob 04 Sie, 2012
poziek napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
fotki filmy??
Niestety nie nagrałem miny Buniego jak zobaczył mój czas...
szkoda ze ja nie nagralem miny Sff'a jak mu powiedzialem ze zywym ogniem sie pala Twoje klocki po przejezdzie 3.08.9 ..bezcenny widok.. jak felga "stoi" w ogniusiema - Sob 04 Sie, 2012
Stf napisał/a:
Siema - ciebie nie widzę na liście - robiłeś pomiar oficjalny ?
W końcu się nie zmierzyłem. Raz hamulec skończył mi się w trakcie próby, bo był to już trzeci przejazd z rzędu. Drugi raz wrzuciłem stoperek od Heuera do schowka i coś się przełączyło nie zapisując czasu.
Dobra impreza, świetna atmosfera, fajna trasa. Jak jeszcze ogarniecie breloczki od Heuera dla każdego- będzie bajka. Tylko starty warto by usprawnić.
Podziękowania dla Buniego i Kai za przygarnięcie w trybie last minute. Dziękuję Stf za rady. Alex i Kenet, dzięki za przejażdżki na fotelu pasażera. Zdecydowanie za rzadko biorę kogoś na prawy i zbyt rzadko na prawy wsiadam...kaja - Sob 04 Sie, 2012 kwestia wypuszczania jest taka, ze niestety jezdza tez wolne auta czasem lub wolni kierowcy i ze wzgledu na bezpieczenstwo i na to zeby sie nie musiec wyprzedzac, czasem jakis samochod musimy przytrzymac chwile dłuzej. Przestoje robia sie tez czasami jak instruktorzy musza jechac i ustawiac slupki, ktore juz i tak zabezpieczamy oponami... ale jak widac niektorym nie szkoda przywalic autem w opony, to juz nie od nas jest zalezne
jesli chodzi o Tag Heuera - przejazdy wpisywane na liste sa i tak tylko te z instruktorami - zeby nie bylo jakiegos omijania slupkow i skracania trasy, musi byc fair play kaja - Nie 05 Sie, 2012 relacja foto z wczorajszego treningu dzieki uprzejmosci Krzyśka Sz. :
Na kolejny zapraszam juz 15go sierpnia (w świateczna środę)
Zostało juz tylko ok 8 miejsc, wiec nie czekajcie do ostatniej chwili tym razem z zapisami
Zgłoszenia mailowo na adres info@kajawidawska.combuni - Nie 05 Sie, 2012 aktualne czasy na prowizorycznej stronie
http://trackday.org.pl/ - strona dziala poprawnie tylko pod IE tymczasoworoj - Nie 05 Sie, 2012 widać z fotek, że tym razem nie było opony na wewnętrznej przy wyjeździe z lasku.
jakoś to na pewno czasy zmienia (nie wiem czy inne szczegóły były bo nie ma on-boardu żadnego). więc w tabeli (wszech)czasów łatwiej będzie miał ten kto trafi szybszą konfiguracje "tej samej" trasy Stf - Nie 05 Sie, 2012 Roj - tam cięcia zrobiły głównie rajdówki. W fwd wg mnie nie bardzo miało to sens bo mocno wybijało do góry i szukałeś trakcji później przez 10metrów. Nawet jeśli, to tam z 0,2sek można było w fwd zyskać pewnie... więc niech już tam im będzie Kenet - Nie 05 Sie, 2012 Co więcej to te cięcia rajdówek powodowały naniesienie kupy syfu na asfalt i ja tam na przykład nie mogłem wyjść pełnym ogniem bo nic nie kleiło.