Kenet - Pią 28 Wrz, 2012 Ja jednak myślę, że to sztuka dla sztuki. Klecenie tego na patencie to będzie problem. Co innego jak zmiany konstrukcyjne w pojeździe uniemożliwiają montaż seryjnej nagrzewnicy, a co innego jak możesz włożyć serię. Ja już mam nową nagrzewnicę do Astry i jakoś na dniach będę chciał włożyć.Kamill - Pią 28 Wrz, 2012
Kenet napisał/a:
Ja jednak myślę, że to sztuka dla sztuki. Klecenie tego na patencie to będzie problem. Co innego jak zmiany konstrukcyjne w pojeździe uniemożliwiają montaż seryjnej nagrzewnicy, a co innego jak możesz włożyć serię. Ja już mam nową nagrzewnicę do Astry i jakoś na dniach będę chciał włożyć.
Albo dać seryjną do faceta co spawa plastiki i wyciąć z niej większość rzeczy i zaślepić. Zostawić chłodnice, tunele na szybę i wentylator.Greg - Pon 01 Paź, 2012 Takie spawanie i kombinowanie wyjdzie pewnie połowę ceny takiej lekkiej, ogrzewanej przez silnik. A nadal będzie 3-4 razy cięższe.