GeKo - Pon 08 Paź, 2012 w WTCC jest o tyle ciekawie, że im bardziej jesteś z przodu tym masz trudniej (doważanie fury)
Też liczę na to że jednak się przełamie i pojedzie sezon do końca. I mam nadzieje że nie będzie powrotów po roku czy dwóch, bo to rozmienianie się na drobne.
Nadchodzi era kolejnego Sebastiena, Ogiera i przy sprzyjających okolicznościach może kilka tytułów pod rząd machnąć.Stf - Pon 08 Paź, 2012 bez sensu jest to piertolenie o starości - w sensie faktycznie panującej opini o wyborze. zarówno w rajdach jak i wyścigach jeżdżą leciwi kolesie którzy udowodnili że lajtowo można siekać młodych. nie rozumiem strategii na 15lat do przodu skoro i tak po 2-3 sezonach robi się młynek i każdy zmienia team.pit - Pon 08 Paź, 2012
Stf napisał/a:
bez sensu jest to piertolenie o starości - w sensie faktycznie panującej opini o wyborze. zarówno w rajdach jak i wyścigach jeżdżą leciwi kolesie którzy udowodnili że lajtowo można siekać młodych. nie rozumiem strategii na 15lat do przodu skoro i tak po 2-3 sezonach robi się młynek i każdy zmienia team.
Którzy ?
Ale chodzi mi tutaj o wielkie kombeki, makinen, schumacher, coulhard, sainz, mansel, holek, wielu innych po przerwie i w innym teamie porażka.
Rallycross to dobra szkoła jest!
Porsche cup, no cos tam jadą, ziew...
Ja bym go widział w starym dobrym dtm z lat 90 w 190tce evo Gaydek - Pon 08 Paź, 2012 Myślę, że pojedzie Poznań z hh.org.krzysiek_ - Pon 08 Paź, 2012 Tak na marginesie, czy on jeździł tylko cytrynami od czasów sukcesów w saxo?Vlodarsky - Pon 08 Paź, 2012 W rajdach tak.. nawet jak nie miał fabrycznej Xsary to jeździł Xsarą Kronos.martin.h - Pon 08 Paź, 2012
Vlodarsky napisał/a:
W rajdach tak.. nawet jak nie miał fabrycznej Xsary to jeździł Xsarą Kronos.
czy on jeździł tylko cytrynami od czasów sukcesów w saxo?
To było po saxo ? który to rok ?martin.h - Pon 08 Paź, 2012
Vlodarsky napisał/a:
martin.h,
krzysiek_ napisał/a:
czy on jeździł tylko cytrynami od czasów sukcesów w saxo?
To było po saxo ? który to rok ?
Tour de Corse 2000 - start sponsorowany przez francuski związek motorowy,
EDIT:Ale faktycznie masz rację Marek, mistrzostwo JWRC było w 2001 roku WuRC - Pon 08 Paź, 2012
Vlodarsky napisał/a:
nawet jak nie miał fabrycznej Xsary to jeździł Xsarą Kronos
Chodzą plotki, że Kronosa to ta Xsara nie widziała Vlodarsky - Pon 08 Paź, 2012
WuRC napisał/a:
Chodzą plotki, że Kronosa to ta Xsara nie widziała
To prawda... rasta robił flock i zakładał slicki, geko robił carbony, ja to poskładałem do kupy, a docierał motor Marek23 (pum miał testować klatkę ale zabrakło czasu na testy)Koto - Pon 08 Paź, 2012 Skoro Loeb i Matton otwarcie mówią o wejściu do WTCC w 2014 to chyba jest to jasne, prototyp w stajni ma i kiedyś już mówił o starcie w Le Mans z własnym teamem więc pewnie w to też wejdzie.
Marek23 napisał/a:
Kurcze, wydaje mi się,że pojedzie Monte, wygra, to potem szwecja jak znów 1 lub podium to chyba go otoczenie namówi,że 10 to okragła liczba. Poza tym WTCC dla takiego talentu to będzie zabawa moim zdaniem. Szkoda,że nie dostał superlicenjci na F1, to mogłoby być coś.
+1
Liczę na to, że póki będzie w stanie walczyc o wygrane, to co roku pojedzie sobie jakieś swoje ulubione rajdy.
Lubie takie akcje jak ktoś całe życie jeździł solo i nagle wpada miedzy kilkanaście aut, chłop zwariuje w pierwszym wyścigu
Przecież Loeb dwa razy startował w LeMans 24.Bart - Pon 08 Paź, 2012 Doszły mnie słuchy (ale póki co są to informacje bardzo nieoficjalne), że Loeb stara się o licencję taksówkarską w Piekarach Śląskich, ma jeździć Xantią 1.8 (lpg).