To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Volkswagen Golf Cup 2013

sajfer - Nie 21 Paź, 2012

Nie chce być znów negatywnie nastawiony, ale ja tego nie widzę.
Ceed był drogi i było to widać po ilości zawodników.
Golf będzie jeszcze droższy..
Nam przynajmniej zostały ceedy po wszystkim, można je sprzedać, wynajmować na eventy, cokolwiek.
Ceedy były ubezpieczone i kilku zawodników tak zarabiało na starty :)

Nagrody:
Cytat:
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie.

Nigga Plizzzz, czyli pieniędzy nie zobaczysz nigdy na oczy, a wiecie jak się kończy taka nagroda? że drugie tyle i tak dopłacisz z kieszeni na następny rok startów.

Ograniczenie wiekowe to już tylko śmiech mnie pusty ogarnia, nie ma w Polsce tylu bogatych młodych zawodników. A jak są już młodzi, obiecujący i bogaci to nie jeżdżą w Polsce, bo nie ma to żadnej, ale to absolutnie żadnej przyszłości. Ci co mieli/mają szansę na jakiekolwiek osiągnięcia jeżdżą już od dawna za granicą, a nazwiska są raptem dwa - Lisowski i Steinhof.

Inna sprawa, że formuła pucharu - czyli w końcu bez przekrętów - wydaje się bardzo ciekawa, na wzór pucharu BMW serii 1 który był chyba w czechach.

Ps. Ja czarno to widzę, ale chciałbym żeby ten puchar ruszył i coś się wydarzyło w Polskich wyścigach, każda incjatywa w tym kierunku jest dobra. Jednak imho w Polsce ma szansę tylko tani puchar i to ewidentnie widać w popularności pucharów na przestrzeni ostatnich lat.
>20 samochodów
-puchar CC
-puchar picanto nowe i stare

a z drugiej strony (<20 samochodów)
-golf V
-ceed

nie pamiętam jak było z alfą, ale też chyba było dość tanio i dużo zawodników

WuRC - Nie 21 Paź, 2012

CHRZANEK napisał/a:
speed555 napisał/a:
Kiera i deska pozostaje seryjna w wyscigówce


???

Nawet w pikaczento fajera jest sportowa :)


Czyli będzie tak jak w VW Scirocco R Cup.


ŁukaszS3 - Nie 21 Paź, 2012

Z tego co wiem bo kolega dostał jakieś dokumenty wpisowego jest 39k euro
rasta - Nie 21 Paź, 2012

Było na poprzedniej stronie :rotfl:
speed555 - Nie 21 Paź, 2012

sajfer napisał/a:
Nie chce być znów negatywnie nastawiony, ale ja tego nie widzę.
Ceed był drogi i było to widać po ilości zawodników.
Golf będzie jeszcze droższy..
Nam przynajmniej zostały ceedy po wszystkim, można je sprzedać, wynajmować na eventy, cokolwiek.
Ceedy były ubezpieczone i kilku zawodników tak zarabiało na starty :)

Nagrody:
Cytat:
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie.

Nigga Plizzzz, czyli pieniędzy nie zobaczysz nigdy na oczy, a wiecie jak się kończy taka nagroda? że drugie tyle i tak dopłacisz z kieszeni na następny rok startów.

Ograniczenie wiekowe to już tylko śmiech mnie pusty ogarnia, nie ma w Polsce tylu bogatych młodych zawodników. A jak są już młodzi, obiecujący i bogaci to nie jeżdżą w Polsce, bo nie ma to żadnej, ale to absolutnie żadnej przyszłości. Ci co mieli/mają szansę na jakiekolwiek osiągnięcia jeżdżą już od dawna za granicą, a nazwiska są raptem dwa - Lisowski i Steinhof.

Inna sprawa, że formuła pucharu - czyli w końcu bez przekrętów - wydaje się bardzo ciekawa, na wzór pucharu BMW serii 1 który był chyba w czechach.

Ps. Ja czarno to widzę, ale chciałbym żeby ten puchar ruszył i coś się wydarzyło w Polskich wyścigach, każda incjatywa w tym kierunku jest dobra. Jednak imho w Polsce ma szansę tylko tani puchar i to ewidentnie widać w popularności pucharów na przestrzeni ostatnich lat.
>20 samochodów
-puchar CC
-puchar picanto nowe i stare

a z drugiej strony (<20 samochodów)
-golf V
-ceed

nie pamiętam jak było z alfą, ale też chyba było dość tanio i dużo zawodników


Własnie chodzi o to że nie bedzie przekrętów z samochodami, jak to w ceedzie było jak silniki specjalnie zacierali żeby remont sobie zrobił na 3 szlif itp.
Tu zawodnik może tylko cisnienie ustawić i wybrać jeden z 3 rodzajów stabilizatora. Reszty nie moze nawet dotknąć.
To jest puchar skierowany nie tylko dla Polaków. Z Australii nawet jeden zawodnik jest mocno zainteresowany.
Lisowski i Steinhof też są zainteressowani, na wyscigach kiedyś w Oschersleben sami przyszli porozmawiać , i chodzi im głównie o nagrody:)

16-latek z Tarnowa , Dreszer który teraz w Picanto jezdził już sie zglosił do pucharu Golfa i kupił od Gładyszów wyścigówke nowo zbudowaną Golfa 6 i już trenuje po torach:)

Nie wiem dokładnie ile osób będzie sie zajmowało pucharem, w każdym razie na dwa samochody będzie jeden główny mechanik i do kazdego samochodu chyba 2 zwykłych od zmiany kół itp. Oprócz tego specjalista z niemiec z VW od elektroniki.

Bedzie telemetria z prawdziwego zdarzenia, dobre opony itp.

Nie to co w picanto gdzie jezdza na seryjnych i pompuja 6 barów i tor jazdy jak w drifcie:)

Cytat:
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie.

W Scirocco jest tak samo, Lisowski w końcu dostał kase od VW na starty Porsche. co prawda wystarczyło na okrojony sezon bez treningów itp. ale zawsze coś.

ŁukaszS3 - Nie 21 Paź, 2012

rasta napisał/a:
Było na poprzedniej stronie :rotfl:


Rzeczywiście, nie czytałem co pisze w linku który STF wkleił...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group