sajfer - Nie 21 Paź, 2012 Nie chce być znów negatywnie nastawiony, ale ja tego nie widzę.
Ceed był drogi i było to widać po ilości zawodników.
Golf będzie jeszcze droższy..
Nam przynajmniej zostały ceedy po wszystkim, można je sprzedać, wynajmować na eventy, cokolwiek.
Ceedy były ubezpieczone i kilku zawodników tak zarabiało na starty
Nagrody:
Cytat:
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie.
Nigga Plizzzz, czyli pieniędzy nie zobaczysz nigdy na oczy, a wiecie jak się kończy taka nagroda? że drugie tyle i tak dopłacisz z kieszeni na następny rok startów.
Ograniczenie wiekowe to już tylko śmiech mnie pusty ogarnia, nie ma w Polsce tylu bogatych młodych zawodników. A jak są już młodzi, obiecujący i bogaci to nie jeżdżą w Polsce, bo nie ma to żadnej, ale to absolutnie żadnej przyszłości. Ci co mieli/mają szansę na jakiekolwiek osiągnięcia jeżdżą już od dawna za granicą, a nazwiska są raptem dwa - Lisowski i Steinhof.
Inna sprawa, że formuła pucharu - czyli w końcu bez przekrętów - wydaje się bardzo ciekawa, na wzór pucharu BMW serii 1 który był chyba w czechach.
Ps. Ja czarno to widzę, ale chciałbym żeby ten puchar ruszył i coś się wydarzyło w Polskich wyścigach, każda incjatywa w tym kierunku jest dobra. Jednak imho w Polsce ma szansę tylko tani puchar i to ewidentnie widać w popularności pucharów na przestrzeni ostatnich lat.
>20 samochodów
-puchar CC
-puchar picanto nowe i stare
a z drugiej strony (<20 samochodów)
-golf V
-ceed
nie pamiętam jak było z alfą, ale też chyba było dość tanio i dużo zawodnikówWuRC - Nie 21 Paź, 2012
CHRZANEK napisał/a:
speed555 napisał/a:
Kiera i deska pozostaje seryjna w wyscigówce
???
Nawet w pikaczento fajera jest sportowa
Czyli będzie tak jak w VW Scirocco R Cup.
ŁukaszS3 - Nie 21 Paź, 2012 Z tego co wiem bo kolega dostał jakieś dokumenty wpisowego jest 39k eurorasta - Nie 21 Paź, 2012 Było na poprzedniej stronie speed555 - Nie 21 Paź, 2012
sajfer napisał/a:
Nie chce być znów negatywnie nastawiony, ale ja tego nie widzę.
Ceed był drogi i było to widać po ilości zawodników.
Golf będzie jeszcze droższy..
Nam przynajmniej zostały ceedy po wszystkim, można je sprzedać, wynajmować na eventy, cokolwiek.
Ceedy były ubezpieczone i kilku zawodników tak zarabiało na starty
Nagrody:
Cytat:
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie.
Nigga Plizzzz, czyli pieniędzy nie zobaczysz nigdy na oczy, a wiecie jak się kończy taka nagroda? że drugie tyle i tak dopłacisz z kieszeni na następny rok startów.
Ograniczenie wiekowe to już tylko śmiech mnie pusty ogarnia, nie ma w Polsce tylu bogatych młodych zawodników. A jak są już młodzi, obiecujący i bogaci to nie jeżdżą w Polsce, bo nie ma to żadnej, ale to absolutnie żadnej przyszłości. Ci co mieli/mają szansę na jakiekolwiek osiągnięcia jeżdżą już od dawna za granicą, a nazwiska są raptem dwa - Lisowski i Steinhof.
Inna sprawa, że formuła pucharu - czyli w końcu bez przekrętów - wydaje się bardzo ciekawa, na wzór pucharu BMW serii 1 który był chyba w czechach.
Ps. Ja czarno to widzę, ale chciałbym żeby ten puchar ruszył i coś się wydarzyło w Polskich wyścigach, każda incjatywa w tym kierunku jest dobra. Jednak imho w Polsce ma szansę tylko tani puchar i to ewidentnie widać w popularności pucharów na przestrzeni ostatnich lat.
>20 samochodów
-puchar CC
-puchar picanto nowe i stare
a z drugiej strony (<20 samochodów)
-golf V
-ceed
nie pamiętam jak było z alfą, ale też chyba było dość tanio i dużo zawodników
Własnie chodzi o to że nie bedzie przekrętów z samochodami, jak to w ceedzie było jak silniki specjalnie zacierali żeby remont sobie zrobił na 3 szlif itp.
Tu zawodnik może tylko cisnienie ustawić i wybrać jeden z 3 rodzajów stabilizatora. Reszty nie moze nawet dotknąć.
To jest puchar skierowany nie tylko dla Polaków. Z Australii nawet jeden zawodnik jest mocno zainteresowany.
Lisowski i Steinhof też są zainteressowani, na wyscigach kiedyś w Oschersleben sami przyszli porozmawiać , i chodzi im głównie o nagrody:)
16-latek z Tarnowa , Dreszer który teraz w Picanto jezdził już sie zglosił do pucharu Golfa i kupił od Gładyszów wyścigówke nowo zbudowaną Golfa 6 i już trenuje po torach:)
Nie wiem dokładnie ile osób będzie sie zajmowało pucharem, w każdym razie na dwa samochody będzie jeden główny mechanik i do kazdego samochodu chyba 2 zwykłych od zmiany kół itp. Oprócz tego specjalista z niemiec z VW od elektroniki.
Bedzie telemetria z prawdziwego zdarzenia, dobre opony itp.
Nie to co w picanto gdzie jezdza na seryjnych i pompuja 6 barów i tor jazdy jak w drifcie:)
Cytat:
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie.
W Scirocco jest tak samo, Lisowski w końcu dostał kase od VW na starty Porsche. co prawda wystarczyło na okrojony sezon bez treningów itp. ale zawsze coś.ŁukaszS3 - Nie 21 Paź, 2012
rasta napisał/a:
Było na poprzedniej stronie
Rzeczywiście, nie czytałem co pisze w linku który STF wkleił...