wiem, ze to srednia z wielu aut.. ale myslę, że będzie trochę więcej wiec proponuje przyjać to jako najlepszy wynik.was79 - Wto 06 Lis, 2012 Kurde sporo jak na 73PS, tyle dokładnie wciąga po mieście nasz nissan, a ma coś koło 90KMTomcat - Wto 06 Lis, 2012 Można w tej samej kasie kupić 1.4 HDI, która nic nie pali, ale moja osobista opinia jest taka, że kobiety nie powinny jeździć nowoczesnymi turboklekotami Bart - Wto 06 Lis, 2012 w dłuższej perspektywie w 1.4hdi jest sporo rzeczy, które mogą się za grubą kasę wysypać, a 1.4TU to przecież bardzo prosty i bezawaryjny motór. Jeśli samochód ma jeździć niewiele to brałbym benzynioka.was79 - Wto 06 Lis, 2012 1.4HDI to to samo co 1.4TDCI u Forda.
Nie polecam zrobiliśmy chyba, ze 150kkm dwoma fiestami z tymi silnikami. Nagminnie ciekną jakieś tam złączki przy wtryskiwaczach, wymieniane były też przy ~100kkm same wtryski 3700zł, z czego 1700zł w geście handlowym forda. Trochę później poszła jakaś centralka abs-u, też chyba 2kzł.
Ale jedno jest fajne 170 km/h na A4 szedł jak burza Tomcat - Wto 06 Lis, 2012
Bart napisał/a:
w dłuższej perspektywie w 1.4hdi jest sporo rzeczy, które mogą się za grubą kasę wysypać, a 1.4TU to przecież bardzo prosty i bezawaryjny motór. Jeśli samochód ma jeździć niewiele to brałbym benzynioka.
Dotychczasowy samochód mojej mamy, który ma już 15 lat i mamy go od nowości, ma przejechane 160pare tys km, więc według mnie nie warto ryzykować drogiej awarii, tym bardziej że auto 95% swojego życia spędzi w mieście na dystansach do 10 km.Jakarti - Wto 06 Lis, 2012 przed zakupem VTSa spedziłem z Vlodkiem duzo czasu na porownaniu 1.4 z 1.6 i jeden wspolny wniosek chyba taki, ze nie bedzie malo palił ten samochod. glownie na krotkich, miejskich odcinkach. C1 byloby pod tym wzgledem duzo lepsze ale jesli wolicie C2 to coz zrobic