To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie Peugeot Sport do 106

Greg - Czw 29 Lis, 2012

Dzięki :)

A w porównaniu do Koni Sport? Chyba Koni to jeden z najgorszych markowych zestawów, choć na Ułężu radził sobie nieźle, stabilnie i dość przewidywanie (wszystko na Powerflexie i beleczka pięknie zrobiona i obniżona by Vlodek).

jarek-malopolska - Czw 29 Lis, 2012

Przem_106 napisał/a:
Wg mnie optymalnym i najlepszym rozwiązaniem jest amor gruba rura z zerkopolu i spręzyna asfaltowa Peugeot Sport

Pany, jakie są jeszcze sprawdzone rozwiazania sprezynowe do grubego wkładu P36?
Gruba laga Bilstein + sprezyna Peugeot Sport (tak jak Przem pisał)
Gruba laga Bilstein + sprezyna H&R (oznaczenie chyba: 200/60/40)
Gruba laga Bilstein + ... ???

Tomcat - Czw 29 Lis, 2012

jarek-malopolska napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Wg mnie optymalnym i najlepszym rozwiązaniem jest amor gruba rura z zerkopolu i spręzyna asfaltowa Peugeot Sport

Pany, jakie są jeszcze sprawdzone rozwiazania sprezynowe do grubego wkładu P36?
Gruba laga Bilstein + sprezyna Peugeot Sport (tak jak Przem pisał)
Gruba laga Bilstein + sprezyna H&R (oznaczenie chyba: 200/60/40)
Gruba laga Bilstein + ... ???


EIBACHPROKIT !! :rotfl:

a tak poważnie, to w warunkach wyścigowych słyszałem odmienną opinie. Łukasz Witek, który siedzi w GSMP już chyba od 10 lat, powiedział mi że żadne B6 nie jest tak dobre jak Pug Sport. Tylko trzeba pamiętać, że jakoś asfaltu w GSMP w porównaniu do większości rajdów to jak nówka sztuka autostrada. Tam twardo to dobrze, zawias nie musi gasić podbić, dziur itp...

jarek-malopolska - Czw 29 Lis, 2012

Eibach PRO-KIT jest chyba standardową sprezyną, tzn szeroką, czy tak? A na Bilsteina grubą lage trzeba waska sprezyne - walcową jesli to to samo co waska ;) ? No to z tego co piszecie i dorzucił paweł od siebie wynika ze Peugeot Sport na órwny asfalt (np. góry, tor) bedzie b. dobrym rozwiazaniem natomiast gruby bill dobrze ustawiony do Rally..
Tomcat - Czw 29 Lis, 2012

Z tym eibachem to był żarcik, sprawdzi się tylko w amatorkach albo na ulice.
jarek-malopolska - Czw 29 Lis, 2012

Wiem, wiem, ze w zarcie ale tyle sie o tym eibachu nasluchałem a własciwie nie wiem czy jest to szeroka sprezyna czy własnie waska go gwintowanego bila ?
Tomcat - Czw 29 Lis, 2012

Pro kit jest szeroki
faldzip - Czw 29 Lis, 2012

Ja mam szutrowego PugSporta - na dziury w sam raz!
acik666 - Czw 29 Lis, 2012

Na dziury?? Problem tego zawiasu był właśnie taki że asfalty we Francji były gładkie i równe a w polsce wiadomo.... Ja mam tyły Pug sporta w zapasie to są twarde :]
Greg - Czw 29 Lis, 2012

Ale faldzip ma SZUTROWEGO. :D Szutrowy jest w sam raz na warszawskie ronda, tory tramwajowe i koleiny xD Poza tym można iść bombą po progach zwalniających - szedłem tak raz w 106 na szutrowym setupie, bez ujęcia :rotfl:
faldzip - Pią 30 Lis, 2012

wlasnie, ja sprawdzalem w takich warunkach :] :
http://www.youtube.com/watch?v=gLnIQksP4x8

daniel-pl12 - Nie 02 Gru, 2012

słyszałem dziwną teorię jakoby gruby bilstein na tył do saxo nie pasował do wersji po lifcie ? jest w tym trochę prawdy ? dlaczego niby? coś dziwnego bo w paru rajdówkach z tyłu właśnie go widziałem :> ,ktoś coś wie na ten temat ?
martin.h - Nie 02 Gru, 2012

Trochę podpiłujesz dremelkiem i będzie pasował ;D
daniel-pl12 - Nie 02 Gru, 2012

coś tak czułem że w tym rzecz ;D ,jak bardzo ? ;D
Kuner - Pią 07 Gru, 2012

półtora metra, ale możesz podkleić gumą do zucia i wtedy jedynie trzeba plombe z zęba (koniecznie ósemka) podłożyć i dizała rewelacyjnie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group