To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Ciekawe światowe projekty.

Anonymous - Śro 02 Sty, 2013

W jakiś tam sposób Rudy i jego golf mnie inspirują , ale ja np. nie lubię VW
ŁukaszS3 - Nie 06 Sty, 2013

http://passionford.com/fo...te-29-01-a.html

Kolejny bardzo fajny projekt odbudowy jednego z moich ulubionych samochodów...

Tak ostatnio znowu je zacząłem oglądać i się nimi jarać bo prawie sam nabyłem takiego, tzn pojechałem ambitnie do lublina z lawetą jednak blacha była w opłakanym stanie... :(

Anonymous - Nie 06 Sty, 2013

Kiedys w Olsztynie był niezły , ale byłem bez grosza i raz dwa sie sprzedał . I też się nimi jaram :D
Rasputin - Pon 07 Sty, 2013

Czesio napisał/a:
I też się nimi jaram :D

A czym ty się ziom nie jarasz :>

Anonymous - Pon 07 Sty, 2013

Celiką :> Wkurwia mnie ten kondon już
ŁukaszS3 - Pon 07 Sty, 2013

Coś ludzie są chętni na te auta bo w sumie zajebisty young timer w śmiesznej kasie

http://otomoto.pl/ford-es...-C27398246.html

Ja byłem oglądać tego i faktycznie było mnóstwo chętnych... BYŁO bo pisze że "Karoseria w bardzo dobrej kondycji. Silnik również." widać też zrezygnowali bo fura dalej stoi

Niestety nijak sie to ma do faktycznego stanu auta, jednak co oglądam te forum w uk to wszystkie są tak zjedzone że łolaboga...

Widziałbym takiego w swoim garażu... Zwłaszcza taki 88r bo od kiedy sie nimi interesuje to sobie wymyśliłem że właśnie kupię sobie z 88r żeby był w moim wieku :]

Mucha - Pon 07 Sty, 2013

zablokowany na 5tym biegu... przy parkowaniu... ku*wa nie umiem jezdzic parkuje na 1 albo R... albo gośc parkował przy 130 km/h.
Młody Papież - Pon 07 Sty, 2013

pewnie celował w R
GeKo - Pią 11 Sty, 2013

http://passionford.com/fo...son-2011-a.html

Masakra projekt, pół auta w czystych carbonach z prepregów, druga połowa na ramie + graty z Coswortha.

Vlodarsky - Nie 13 Sty, 2013

Wariactwo ! ciekawe jaki stosunek wagi do mocy
GeKo - Nie 13 Sty, 2013

W całym projekcie śmieszy jedna rzecz. Gość zastosował aluminiową maskę bo niby jest lżejsza od carbonowej. Nigdy w życiu a potem wcale. Takie mity biorą się z tego że większość 90% carbonowych masek na rynku to pseudo carbon. Jedna warstwa włókna na zewnątrz a w środku ciężka mata szklana przesączana na mokro.

Obecnie fura ma carbonowe drzwi, zderzaki, błotniki i dach. ze stali został drobny wycinek w tylnych błotnikach, oraz przednie słupki.

Sibu - Pią 18 Sty, 2013

https://www.facebook.com/...265991496801958

Projekt Merca SLK budowanego do Hillclimbów. Ciekawe czy będzie kręcił lepsze czasy niż G.Plasa w BMW 134.

Anonymous - Czw 24 Sty, 2013

Fap Fap Fap....

http://www.16vminiclub.co...read.php?t=8241



Pisownia oryginalna:
Cytat:
I am building a race mini to compete with at Caslte Combe in the GT Championship this season. The car was developed with ZCars and is the only front engined fwd car they have built.

We were going to be using an MED 1380 a series in the front but due to some, setbacks, with the build thats being sold on TMF at the mo and we are planning to use a GSX-R1000 engine instead.

We want the car to be as light as possible so the car has the basic chassis used on the Monte Carlo and has a full fibreglass shell. The front end, bonnet, bootlid, arches and doors are all from Curley and are a combination of fibreglass and carbon fibre.


Pisownia z translate.google.com dla niekumatych ;) :
Cytat:
I 'm budowania mini wyścig konkurować z co Caslte Combe w Mistrzostwach GT w tym sezonie.Samochód został opracowany z ZCars i jest tylko z przodu silnikiem samochód fwd zbudowali.

Mieliśmy zamiar używać 1380 MED serie z przodu, ale z powodu niektórych, niepowodzeń, z produkcji Automatische sprzedawanego na TMF w MO i planujemy użyć GSX-R1000 silnik zamiast.

Chcemy, aby samochód był jak najlżejszy, więc samochód ma podstawowe podwozie używany na Monte Carlo i posiada pełne powłoki z włókna szklanego.Przód, maski, pokrywie bagażnika, łuki i drzwi są z Curley i stanowią połączenie włókna szklanego i włókna węglowego.

Rasputin - Czw 24 Sty, 2013

AleX_R53 napisał/a:
samochód ma podstawowe podwozie używany na Monte Carlo i posiada pełne powłoki z włókna szklanego.Przód, maski, pokrywie bagażnika, łuki i drzwi są z Curley i stanowią połączenie włókna szklanego i włókna węglowego.

Dobra,dobra nasz człowiek zaraz to ocenie :faja: GeKo ?

Anonymous - Czw 24 Sty, 2013

To są carbonowe elementy w technologi stealth znaczy niewidzialne

Alex-moge w razie potrzeby podrzucic Ci jakies angielskie teksty do tłumaczenia??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group