To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP] SEZON 2015

Bad-i - Sob 12 Wrz, 2015

w sumie nie mam pojecia. Czolowka pojedzie wszedzie, a Ci co jada kilka rajdow w roku tam gdzie maja najblizej
106 - Sob 12 Wrz, 2015

trasy są jakie są... jak jest wybór to większość woli bardziej techniczne odcinki,
a mistrzostwa i tak mamy tak skonstruowane ze jeden rajd się odlicza.

my jedziemy bo lepiej sobie zostawić możliwość odliczenia na Arłamów który
jest ostatnim rajdem w sezonie i przed nim wszystko w klasie powinno być już
jasne :)

Bad-i - Sob 12 Wrz, 2015

Ale mogli by zrobic 7 rajdow z tego 3 poza poludniem kraju
106 - Sob 12 Wrz, 2015

tylko tak obiektywnie to gdzie? kaszuby i nadwislanski maja raczej słabe rajdowe trasy
wiec kolejne rajdy w tym sezonie to nuda (jeśli mówimy o rajdach asfaltowych)

żeby nie było ze bardzo się czepiam to osobiście lobię jeździć na nadwiślańskich /
mazowieckich bo fajnie się lata 200 po lukach :] ale jeden taki rajd w sezonie wystarczy.

Bad-i - Sob 12 Wrz, 2015

Bartek nie zgodze sie, mysle ze jakby ktos chcial to by zrobil fajny rajd nawet na mazurach (asfaltowy)

U nas ida na latwizne i co roku to samo

Anonymous - Sob 12 Wrz, 2015

Bad-i, jechałeś w zeszłym roku Wisłę? To są kozak trasy, poza górami nie zrobisz nic podobnego, jest to niemożliwe :] Nawet na Dolnym Śląsku i Rzeszowie nie ma tak wąskich i technicznych asfaltów, a co dopiero na Mazurach, Pomorzu czy Lubelszczyźnie ;) Każdy kto lubi jeździć woli takie techniczne trasy, a nie proste z łukami i 90'kami.

Dla mnie ideałem byłoby gdybyśmy mieli podział jak we Francji, Mistrzostwa asfaltowe i szutrowe. Myślę, że po 5-6 rund byłoby optymalnie, np asfaltowe południe i szutrowa północ :)

Bad-i - Sob 12 Wrz, 2015

Wisle jechalem i potwierdzam ze odcinki sa mega. Ale czy to jest powod zeby wszystkie rajdy byly takie same?

Blagam i nie piszcie ze nie mozna znalesc innych fajnych miejsc w naszym pieknym kraju. Gdzie te odcinki specjalne jak kiedys pod Palacem Kultury?

Jestem pewny ze pod Poznaniem czy Bygdoszcza mozna zrobic rajd, ale nie kojarze zeby tam cos kiedykolwiek jechalo

106 - Sob 12 Wrz, 2015

Bad-i napisał/a:
Blagam i nie piszcie ze nie mozna znalesc innych fajnych miejsc w naszym pieknym kraju. Gdzie te odcinki specjalne jak kiedys pod Palacem Kultury?

Jestem pewny ze pod Poznaniem czy Bygdoszcza mozna zrobic rajd, ale nie kojarze zeby tam cos kiedykolwiek jechalo

nie zjezdzilem całych okolic Poznania i Bydgoszczy więc cięzko mi sie wypowiedzieć.
wawa - poznań - 310 km, wawa - wrocław - 353, wawa - bydgoszcz - 310 km,
wawa - rzeszów - 300 km - praktycznie wszędzie masz tyle samo chyba że
o promocję lokalnych sponsorów Ci chodzi.
hmmmm power stage na torze poznań mogłby mnie przekonać do tej lokalizacji ;)

rajdy które w ostatnich 10ciu latach były pod Warszawą nigdy trasami nie powalały
choć jak napisałem mają swój urok. Pałac Kultury - idealnie, medialnie, super... tylko
do tego brakuje jeszcze 120 km prawdziwych odcinków.
hmm nowe miejsca to i mozolna praca dla organizatora - pozwolenia, mieszkańcy, itp.
na terenach "rajdowych" przygotowanie rajdu wymaga dużo mniejszych nakładów.

chodzą plotki o powrocie rajdów do małopolski np. Myślenice. trasy też są grube
i charakterystyczne dla tych stron. może się uda :)

GeKo - Sob 12 Wrz, 2015

Bad-i napisał/a:
Bartek nie zgodze sie, mysle ze jakby ktos chcial to by zrobil fajny rajd nawet na mazurach (asfaltowy)

U nas ida na latwizne i co roku to samo


Bartek to taka sytuacja jak organizowanie Zamkowego.
Jest 400-500 metrów fajnej partii a potem trzeba walić jakimś highwayem do następnej miejscowki i tak na siłę się klei jakieś OSy.
Tam gdzie płasko rajdy nie mają racji bytu.

Bad-i - Sob 12 Wrz, 2015

Zeby nie bylo, ja nie jezdze od 20 lat i wiekszosc rajdow nadal mi sie podoba. Dziwi mnie tylko ze chyba nikt nie probuje zorganizowac czegos nowego.

Nie interesowalem sie tym do tej pory, ale postaram sie poszukac czy w innych krajach tez sa rajdy tylko w jednym regionie.

A juz: Swidnicki, Dolnoslaski i Karkonoski to praktycznie to samo miejsce

Anonymous - Nie 13 Wrz, 2015

Bad-i napisał/a:


A juz: Swidnicki, Dolnoslaski i Karkonoski to praktycznie to samo miejsce


Czyli Warszawa i Radom to praktycznie to samo miejsce?

Bad-i - Nie 13 Wrz, 2015

Z perspektywy zawodnikow dojezdzajacych z daleka tak.
Dodatkowo maly przyklad, mieszkajac w Warszawie i pracujac w warszawie spedzam 1.15 minut na dojazd do pracy. W takim samym czasie dojezdzam do Radomia 😜
Doszukujesz sie szczegolow a jeszcze nikt nie odpowiedzial na zagadnienie. Jedynie Bartek 106 napisal ze w innej czesci Polski nie ma technicznych odcinkow, w co ciezko mi uwierzyc

Anonymous - Nie 13 Wrz, 2015

Ja sie nie czepiam,po prostu chcialem zwrócic uwage ze odbywaja sie w róznych częściach Dolnego Sląska.
Bad-i - Nie 13 Wrz, 2015

rabarbar napisał/a:
Ja sie nie czepiam,po prostu chcialem zwrócic uwage ze odbywaja sie w róznych częściach Dolnego Sląska.


I to jest ok, ale niech pozostale 3-4 rundy beda po drugiej stronie kraju 😇

GeKo - Nie 13 Wrz, 2015

Bad-i napisał/a:
Jedynie Bartek 106 napisal ze w innej czesci Polski nie ma technicznych odcinkow, w co ciezko mi uwierzyc


Bartek spójrz na mojego posta powyżej :D Są ale zbyt krótkie i ciężko coś z nich ulepić im dalej na południe tym lepiej

Karkonoski a Elmot to nie to samo. to 70km odległości między Świdnicą a Jelenią Górą.
Od Katowic 70km i już jesteś na terenach Cieszynki.
Tak samo w Krk. 70km i już jesteś pod Zawoją czy Łapanowem.

Cytat:
I tego wlasnie nie rozumiem. Dwa rajdy poza poludniem nie maja frekwencji a wszyscy narzekaja ze rajdy upadaja


Wracając do meritum pytania.
Zawodnicy chcą jeździć po zakrętach, a nie sprawdzać moc na prostych, od tego jest 1/4mili.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group