To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - EVO X jako codzienna bryka?

olek - Wto 31 Paź, 2017

Drone napisał/a:
olek napisał/a:
Ten samochod sprzedaja smialo od dwoch lat, zaczynajac od 99k pln


Ciekawe co tam za cudo jest, ze od dwoch lat klienta nie znalazl :/


Uslyszysz pewnie ze auto jezdzilo tylko po trasie. Kiedy z bratem mialem go ogladac mial akurat wymieniana pompe dyfra AYC, wiec nie bylo mowy o jezdzie. Padalo i mielismy sie umowic na na nastepny tydzien, wiec nawet nie podchodzilismy z czujnikiem lakieru. Naprawa sie przedluzala i wypatrzone zostalo zupelnie inne auto.

Stf ma jeszcze 335 na sprzedaz?

Drone - Sob 04 Lis, 2017

Dobra, jutro jadę oglądać padło.

Jest ktoś kto ogarnia w razie czego w Wawie te skrzynie SST, jakby jednak mi padła? :rotfl:

Kenet - Sob 04 Lis, 2017

Pewnie 7motorsport to ogarnia.
Miniac - Sob 04 Lis, 2017
Temat postu: Re: EVO X jako codzienna bryka?
Drone napisał/a:
Wracamy do tematu. :sleep:

Ktoś może zna to auto?
https://www.otomoto.pl/of...t-ID6z6wI8.html



To oni w AutoGT nie wiedzą, że to dwusprzęgłówka?

Mody tej skrzyni ma rozpracowane Teodor Myszkowski (teomotors), a po kilku modach i sofcie fajniej mieć te skrzynię jak manuala.

Drone - Nie 05 Lis, 2017
Temat postu: Re: EVO X jako codzienna bryka?
Miniac napisał/a:


To oni w AutoGT nie wiedzą, że to dwusprzęgłówka?

Mody tej skrzyni ma rozpracowane Teodor Myszkowski (teomotors), a po kilku modach i sofcie fajniej mieć te skrzynię jak manuala.


Dzięki. Mam nadzieję, że namiary nie będą potrzebne, bo auto kupione.
Już żałuję, bo takie naleśniki mocno ściągają po koleinach, a ta SST ma zbyt krótki 6 bieg, o czym się przekonałem jak już autem wracałem.
Na CVT w zwykłym lancerze przy 100km/h jest 2tys obr, a na tej SST już prawie 2500 i to zwyczajnie słychać :wall:

Serio piszę, że trzeba było chyba kupić Golfa, bo to Mitsu jest zbyt hardcorowe :rotfl:
Mój 8 letni syn się oczywiście cieszył przy przyśpieszaniu, ale ja miałem spocone ręce :rotfl:

PS. Mam do sprzedania zajebiście zadbaną mechanicznie Nubirę z silnikiem 2.0
Stan wizualny jest taki sobie, ale bez rdzy, natomiast mechanicznie wychuchana, bo ja tym autem jeździłem na projekty po Polsce i nie było bata żeby zawiodła.
Szkoda żeby to poszło tak do kogoś do zakatowania, jak może ktoś bez kasy by się ucieszył tanim zadbanym samochodem

olek - Nie 05 Lis, 2017
Temat postu: Re: EVO X jako codzienna bryka?
Miniac napisał/a:
Drone napisał/a:
Wracamy do tematu. :sleep:

Ktoś może zna to auto?
https://www.otomoto.pl/of...t-ID6z6wI8.html



To oni w AutoGT nie wiedzą, że to dwusprzęgłówka?

Mody tej skrzyni ma rozpracowane Teodor Myszkowski (teomotors), a po kilku modach i sofcie fajniej mieć te skrzynię jak manuala.

"Bejbi GTR" ;)

Alexxx - Nie 05 Lis, 2017

Drone napisał/a:
Dzięki. Mam nadzieję, że namiary nie będą potrzebne, bo auto kupione.


Gratulacje! Bardzo miło wspominam EX'a.

Kenet - Nie 05 Lis, 2017

Ile za te nubire bo dziadkowi się Felicja kończy to bym miał na WRAKa?
Drone - Nie 05 Lis, 2017

Kenet napisał/a:
Ile za te nubire bo dziadkowi się Felicja kończy to bym miał na WRAKa?


Bym chętnie przytulił ze 3,5 koła.

Ma instalację gazową która ma niecałe 3 lata, praktycznie nowy komplet zimowych kół i te letnie opony co są na alu tez wyglądaja właściwie jak nowe.

Klima oczywiście działa i wszystko co jest na pokładzie.
Nawet mozna telefon podłączyć do radia, bo jest kaseta przejściówka z kablem :rotfl:
Przegląd zrobiony ze 3 tygodnie temu, więc to tez z głowy jest, a OC wykupione jakoś chyba do maja czy czerwca 2018.

Drone - Nie 05 Lis, 2017

Alexxx napisał/a:
Drone napisał/a:
Dzięki. Mam nadzieję, że namiary nie będą potrzebne, bo auto kupione.


Gratulacje! Bardzo miło wspominam EX'a.


Nie kupiłem EX'a i jestem z tego powodu mega szczęśliwy. Chyba bym się posrał z EVO.
To "zwykły" Ralliart.

Myślę jakby tu założyć mniejsze koła, bo hamulce są tylko deko większe niż w zwykłym Lancerze, a tam są 16".

Na tą chwilę, to najlepsze w tym zakupie jest audio :rotfl:

olek - Nie 05 Lis, 2017

Ralliart tez nie jest glupi. Pokaz go. ;)
Drone - Nie 05 Lis, 2017

olek napisał/a:
Ralliart tez nie jest glupi. Pokaz go. ;)


Jutro zrobię jakieś fotki może, jak już go przerejestruję

Kenet - Nie 05 Lis, 2017

Drone napisał/a:
Kenet napisał/a:
Ile za te nubire bo dziadkowi się Felicja kończy to bym miał na WRAKa?


Bym chętnie przytulił ze 3,5 koła.

Ma instalację gazową która ma niecałe 3 lata, praktycznie nowy komplet zimowych kół i te letnie opony co są na alu tez wyglądaja właściwie jak nowe.

Klima oczywiście działa i wszystko co jest na pokładzie.
Nawet mozna telefon podłączyć do radia, bo jest kaseta przejściówka z kablem :rotfl:
Przegląd zrobiony ze 3 tygodnie temu, więc to tez z głowy jest, a OC wykupione jakoś chyba do maja czy czerwca 2018.


Wstepnie rezerwuje!

PiTT - Pon 06 Lis, 2017
Temat postu: Re: EVO X jako codzienna bryka?
Drone napisał/a:
Miniac napisał/a:


To oni w AutoGT nie wiedzą, że to dwusprzęgłówka?

Mody tej skrzyni ma rozpracowane Teodor Myszkowski (teomotors), a po kilku modach i sofcie fajniej mieć te skrzynię jak manuala.


Serio piszę, że trzeba było chyba kupić Golfa, bo to Mitsu jest zbyt hardcorowe :rotfl:
Mój 8 letni syn się oczywiście cieszył przy przyśpieszaniu, ale ja miałem spocone ręce :rotfl:

ile koni ma ten ralliart że daje takie emocje? ;D

Drone - Pon 06 Lis, 2017
Temat postu: Re: EVO X jako codzienna bryka?
PiTT napisał/a:
ile koni ma ten ralliart że daje takie emocje? ;D


Nie aż tak dużo właśnie. 240KM i podobno modyfikacji nie ma w tym egzemplarzu.
Może ja stary jestem czy coś, albo przywykłem do auta z CVT.

Ten Ralliart chce mnie zabić zwyczajnie. :rotfl:
Ja nawet jeżdżę ze skrzynią ustawioną na Normal, a i tak to napieprza biegami jak głupie przy daniu gazu do dechy.

Przyzwyczajony jestem, że wyprzedzam jakiś samochód z gazem do deski.
A tutaj jest po wyprzedzeniu jakaś dzika prędkość.

Dobra, wiem że tu pewnie macie po pierdyliard koni, ale dla mnie te 240KM to jakiś hardcore. :>

Kiedyś się przesiadłem z Seicento 55KM, na Fiata Punto 2 HGT 130KM i takiego wrażenia nie było. Ot, deko szybciej.

Miałem tez kiedyś Alfę 159KM z dieslem 2.4 200KM i tez wrażenia urwania łba nie było.

Spalanie po mieście Lancer 1.8 do 2.0T to 1,5l/100km różnicy z komputera.
Codziennie tą samą trasę pokonuję i zwykły Lancer ma na niej 10/100, a ten Ralliart miał 11,5
W sumie nie tak wielka różnica.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group