Ten samochod sprzedaja smialo od dwoch lat, zaczynajac od 99k pln
Ciekawe co tam za cudo jest, ze od dwoch lat klienta nie znalazl
Uslyszysz pewnie ze auto jezdzilo tylko po trasie. Kiedy z bratem mialem go ogladac mial akurat wymieniana pompe dyfra AYC, wiec nie bylo mowy o jezdzie. Padalo i mielismy sie umowic na na nastepny tydzien, wiec nawet nie podchodzilismy z czujnikiem lakieru. Naprawa sie przedluzala i wypatrzone zostalo zupelnie inne auto.
Stf ma jeszcze 335 na sprzedaz?Drone - Sob 04 Lis, 2017 Dobra, jutro jadę oglądać padło.
Jest ktoś kto ogarnia w razie czego w Wawie te skrzynie SST, jakby jednak mi padła? Kenet - Sob 04 Lis, 2017 Pewnie 7motorsport to ogarnia.Miniac - Sob 04 Lis, 2017 Temat postu: Re: EVO X jako codzienna bryka?
Mody tej skrzyni ma rozpracowane Teodor Myszkowski (teomotors), a po kilku modach i sofcie fajniej mieć te skrzynię jak manuala.Drone - Nie 05 Lis, 2017 Temat postu: Re: EVO X jako codzienna bryka?
Miniac napisał/a:
To oni w AutoGT nie wiedzą, że to dwusprzęgłówka?
Mody tej skrzyni ma rozpracowane Teodor Myszkowski (teomotors), a po kilku modach i sofcie fajniej mieć te skrzynię jak manuala.
Dzięki. Mam nadzieję, że namiary nie będą potrzebne, bo auto kupione.
Już żałuję, bo takie naleśniki mocno ściągają po koleinach, a ta SST ma zbyt krótki 6 bieg, o czym się przekonałem jak już autem wracałem.
Na CVT w zwykłym lancerze przy 100km/h jest 2tys obr, a na tej SST już prawie 2500 i to zwyczajnie słychać
Serio piszę, że trzeba było chyba kupić Golfa, bo to Mitsu jest zbyt hardcorowe
Mój 8 letni syn się oczywiście cieszył przy przyśpieszaniu, ale ja miałem spocone ręce
PS. Mam do sprzedania zajebiście zadbaną mechanicznie Nubirę z silnikiem 2.0
Stan wizualny jest taki sobie, ale bez rdzy, natomiast mechanicznie wychuchana, bo ja tym autem jeździłem na projekty po Polsce i nie było bata żeby zawiodła.
Szkoda żeby to poszło tak do kogoś do zakatowania, jak może ktoś bez kasy by się ucieszył tanim zadbanym samochodemolek - Nie 05 Lis, 2017 Temat postu: Re: EVO X jako codzienna bryka?
Mody tej skrzyni ma rozpracowane Teodor Myszkowski (teomotors), a po kilku modach i sofcie fajniej mieć te skrzynię jak manuala.
"Bejbi GTR" Alexxx - Nie 05 Lis, 2017
Drone napisał/a:
Dzięki. Mam nadzieję, że namiary nie będą potrzebne, bo auto kupione.
Gratulacje! Bardzo miło wspominam EX'a.Kenet - Nie 05 Lis, 2017 Ile za te nubire bo dziadkowi się Felicja kończy to bym miał na WRAKa?Drone - Nie 05 Lis, 2017
Kenet napisał/a:
Ile za te nubire bo dziadkowi się Felicja kończy to bym miał na WRAKa?
Bym chętnie przytulił ze 3,5 koła.
Ma instalację gazową która ma niecałe 3 lata, praktycznie nowy komplet zimowych kół i te letnie opony co są na alu tez wyglądaja właściwie jak nowe.
Klima oczywiście działa i wszystko co jest na pokładzie.
Nawet mozna telefon podłączyć do radia, bo jest kaseta przejściówka z kablem
Przegląd zrobiony ze 3 tygodnie temu, więc to tez z głowy jest, a OC wykupione jakoś chyba do maja czy czerwca 2018.Drone - Nie 05 Lis, 2017
Alexxx napisał/a:
Drone napisał/a:
Dzięki. Mam nadzieję, że namiary nie będą potrzebne, bo auto kupione.
Gratulacje! Bardzo miło wspominam EX'a.
Nie kupiłem EX'a i jestem z tego powodu mega szczęśliwy. Chyba bym się posrał z EVO.
To "zwykły" Ralliart.
Myślę jakby tu założyć mniejsze koła, bo hamulce są tylko deko większe niż w zwykłym Lancerze, a tam są 16".
Na tą chwilę, to najlepsze w tym zakupie jest audio olek - Nie 05 Lis, 2017 Ralliart tez nie jest glupi. Pokaz go. Drone - Nie 05 Lis, 2017
olek napisał/a:
Ralliart tez nie jest glupi. Pokaz go.
Jutro zrobię jakieś fotki może, jak już go przerejestrujęKenet - Nie 05 Lis, 2017
Drone napisał/a:
Kenet napisał/a:
Ile za te nubire bo dziadkowi się Felicja kończy to bym miał na WRAKa?
Bym chętnie przytulił ze 3,5 koła.
Ma instalację gazową która ma niecałe 3 lata, praktycznie nowy komplet zimowych kół i te letnie opony co są na alu tez wyglądaja właściwie jak nowe.
Klima oczywiście działa i wszystko co jest na pokładzie.
Nawet mozna telefon podłączyć do radia, bo jest kaseta przejściówka z kablem
Przegląd zrobiony ze 3 tygodnie temu, więc to tez z głowy jest, a OC wykupione jakoś chyba do maja czy czerwca 2018.
Wstepnie rezerwuje!PiTT - Pon 06 Lis, 2017 Temat postu: Re: EVO X jako codzienna bryka?
Drone napisał/a:
Miniac napisał/a:
To oni w AutoGT nie wiedzą, że to dwusprzęgłówka?
Mody tej skrzyni ma rozpracowane Teodor Myszkowski (teomotors), a po kilku modach i sofcie fajniej mieć te skrzynię jak manuala.
Serio piszę, że trzeba było chyba kupić Golfa, bo to Mitsu jest zbyt hardcorowe
Mój 8 letni syn się oczywiście cieszył przy przyśpieszaniu, ale ja miałem spocone ręce
ile koni ma ten ralliart że daje takie emocje? Drone - Pon 06 Lis, 2017 Temat postu: Re: EVO X jako codzienna bryka?
PiTT napisał/a:
ile koni ma ten ralliart że daje takie emocje?
Nie aż tak dużo właśnie. 240KM i podobno modyfikacji nie ma w tym egzemplarzu.
Może ja stary jestem czy coś, albo przywykłem do auta z CVT.
Ten Ralliart chce mnie zabić zwyczajnie.
Ja nawet jeżdżę ze skrzynią ustawioną na Normal, a i tak to napieprza biegami jak głupie przy daniu gazu do dechy.
Przyzwyczajony jestem, że wyprzedzam jakiś samochód z gazem do deski.
A tutaj jest po wyprzedzeniu jakaś dzika prędkość.
Dobra, wiem że tu pewnie macie po pierdyliard koni, ale dla mnie te 240KM to jakiś hardcore.
Kiedyś się przesiadłem z Seicento 55KM, na Fiata Punto 2 HGT 130KM i takiego wrażenia nie było. Ot, deko szybciej.
Miałem tez kiedyś Alfę 159KM z dieslem 2.4 200KM i tez wrażenia urwania łba nie było.
Spalanie po mieście Lancer 1.8 do 2.0T to 1,5l/100km różnicy z komputera.
Codziennie tą samą trasę pokonuję i zwykły Lancer ma na niej 10/100, a ten Ralliart miał 11,5
W sumie nie tak wielka różnica.