To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Nowy Type-R

Misiek_lbn - Pon 24 Mar, 2008

TMs napisał/a:
Zaraz bedzie jeden w Warszawie Jaqb'a

słyszałem ze jeszcze nie jest to do końca postanowione :)

rasta - Pon 24 Mar, 2008

No to wyglada na to, że mam lekkie zaległości hehe
saxorulez - Pon 24 Mar, 2008

a najbardziej wygląda że piszecie nie na temat
rasta - Pon 24 Mar, 2008

saxorulez napisał/a:
a najbardziej wygląda że piszecie nie na temat



No ale na tamten temat już wszystko zostało powiedziane ;D

M - Pon 24 Mar, 2008

Kurcze ... ladne te wyniki dwulitrówek....
:jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi:

saxorulez - Pon 24 Mar, 2008

w końcu trzymają serię z plusem,
niestety jeździ wolniej niż stary.

W/g właściciela bardzo ciężko zrobić mniej niż 7,0 do 100.. a to jego kolejny CTR wiec chyab coś tam jeździć potrafi

M - Pon 24 Mar, 2008

Hamownia hamownią, wlasnie wazne jak jezdzi..
Civic Kabikosa ma o 2 konie wiecej od takiego samego ivt ale wydmuszki a Kabi klepie ją o 2 długości, jak to mozliwe? :)

rasta - Pon 24 Mar, 2008

saxorulez napisał/a:
niestety jeździ wolniej niż stary.


Masa robi swoje, niestety nowe fury są coraz ciżęsze. Przykładowno Focus II 145 kucy nie daje rady Foce I 130 kucy.

saxorulez - Pon 24 Mar, 2008

no zgadzam się - ale jako kierowcy oczekujemy aby auta były coraz szybsze w kazdje kolejnej generacji. A jesli nie szybsze na prostej to przynajmniej tak samo szybkie, ale za to szybsze w zakręcie.

Tak dla porównania nowe M5 waży 75kg więcej niż M5 E34 - więc da sie zrobić lekko.
Stosunek mocy do masy bez porównania

rasta - Pon 24 Mar, 2008

No ale z HH jest inaczej, nie zdziwiłbym się jakby Civic jajko 1.6 VTEC spuścił baty nowemu CTR.

saxorulez napisał/a:
A jesli nie szybsze na prostej to przynajmniej tak samo szybkie, ale za to szybsze w zakręcie.


Tia nowy CTR na pewno jest szybszy w zakręcie mając z tyłu belkę, to tak samo jak niby Focus II ST robił lepszy czas na Nurburring od Focusa RS, tak przynajmnije ford podawał w prospektach reklamijąć Fokę II ST. A w rzeczywistości jest kompletnie inaczej, RS spuszcza baty i na torze i na proste ST'kowi, który nawet nie ma szpery. Takie cofanie się w stecz, to samo widać po CTR, który nie umywa się do ITR.

gaugan - Pon 24 Mar, 2008

rasta napisał/a:
nie zdziwiłbym się jakby Civic jajko 1.6 VTEC spuścił baty nowemu CTR.


dobre VTi łoi poprzedniego CTR, wiec chyba tym bardziej nowego..

pzdr

Gotti - Pon 24 Mar, 2008

rasta napisał/a:
Spokojnie są szybsi, chciałbym wreszcie spotkać, CTR'a na kompresorze, wiem, że jeden śmiga po Wrocławiu, wykres jest przeozacki:

Obrazek


afaik ten zestaw ma/miał Łukasz (gre) więc jest jeszcze szansa :)

rasta - Wto 25 Mar, 2008

Miał, z tego co słysząłme to nie był z niego zadowolony i zdemontował...
saxorulez - Nie 30 Mar, 2008

wracając do tematu - ten sam Cif z wydechem cat back pewnej renomowanej firmy :D Milltek



Właściciel bardzo zadowolony.. szczególnie ze auto głównie upala i nie przeszkadza mu strata w niskim zakresie obrotów. Rzekomo 7KM odczuwalne pod dupą :D

W tej chwili opracowywany jest kolektor z katalizatorem liczymy na drugie 7KM.
Wynik naprawdę zacny jak na hondowskie K20

GOKART - Pon 31 Mar, 2008

Bardzo ładny wynik co nie zmienia faktu że auto kiepsko skręca. Jestem po wczorajszym Koszalińskim rallysprincie i był jeden nowy CTR. Kierownik z licencją wyścigową który zazwyczaj startuje tam S2000 (ale tym razem coś w niej upgrade'ował) przyjechał wlasnie civikiem. I pomimo że jest wjeżdzony w tor (były mieszkaniec Koszalina) a ja byłem tam drugi raz w życiu to robiliśmy podobne czasy na okrażeniach (jak czegoś nie spartoliłem)
Znaczy się był spokojnie do objechania w CTR bo w S2000 raczej nie bardzo .... ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group