To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - BP Ultimate vs. Orlen Verva vs. Shell V-power 99+

GeKo - Śro 12 Sty, 2011

PiTT napisał/a:
w lexie leję na shellu zwykłą ON, ale kilka razy zalałem ON Vpower i wiecie co?... zero różnicy


Zrób sobie test na nowym filtrze paliwa na jednym i na drugim paliwie z Shella, zobaczysz różnicę.

Maciusiowy - Śro 12 Sty, 2011

Janusz napisał/a:
Przydatny artykuł (czytałem tylko początek)


:D

Janusz - Śro 12 Sty, 2011

Maciusiowy napisał/a:
Janusz napisał/a:
Przydatny artykuł (czytałem tylko początek)


:D


dokładnie tak :)

PiTT - Śro 12 Sty, 2011

GeKo napisał/a:
PiTT napisał/a:
w lexie leję na shellu zwykłą ON, ale kilka razy zalałem ON Vpower i wiecie co?... zero różnicy


Zrób sobie test na nowym filtrze paliwa na jednym i na drugim paliwie z Shella, zobaczysz różnicę.

a właśnie, jak już w temacie
słyszałem że do silników D4D polecane jest paliwo z jak najmniejszą ilością siarki, takie jakie oferuje Statoil
orientujecie się jak to jest z ropą? które stacje lepiej omijać?

martin.h - Śro 12 Sty, 2011

W epoce franszyzy żadnej stacji nie można być pewien :]
M - Śro 12 Sty, 2011

Kurde ciekawe jakby zreplikować syntezę fischera-tropscha we własnym garażu i zrobić czyste, krystaliczne 100oktan z drewna i patyków. To by było coś.
iQ - Śro 12 Sty, 2011

Od 1go stycznia w finlandii nie ma juz pb95, jest tylko e10 i 98/v-power. Wedlug jakiejs tabelki niby moge to zalac do siebie. Moze ktoregos razu sprobuje, ciekawe czy bedzie jakakolwiek roznica :)
GeKo - Czw 13 Sty, 2011

iQ napisał/a:
ciekawe czy bedzie jakakolwiek roznica
Znając zycie pewnie w portfelu :D
saxorulez - Nie 16 Sty, 2011

Panowie cała gadka o oktanach to dupa blada bez pozostałych informacji o paliwie. Oktany to tylko odporność na spalanie stukowe, a ważniejsze od tego jest to jak szybko paliwo się spala. Można mieć 100 oktanów a paliwo place się wolniej niż 95 oktanów... także zakłądając że kazde 98 na rynku jest inne (inny skłąd chemiczny) w każdym samochodzie wyniki na róznych paliwach będą różne bo zależy to od ustawienia zapłonu, wysilenia jednostki, etc etc
Bonczek - Nie 16 Sty, 2011

saxorulez napisał/a:
w każdym samochodzie wyniki na róznych paliwach będą różne


++

PiTT - Sob 22 Sty, 2011

odradzam BP na Grójeckiej przed Dickensa
skojarzyłem właśnie że jakieś 2 miechy temu miałem podobną akcję
zawszę staram się tankować na Shellu, ale miałem pusto, więc zalałem BP pod robotą
Ultimate Diesel czyli powinno być "lepsze"
efekt taki, że auto zamulone od samego początku, to samo miałem jakiś czas temu, ale nie skojarzyłem że to po tej samej stacji :/
dolałem jakiegoś uszlachetniacza i chyba jest nieco lepiej
z niecierpliwością czekam aż wyjeżdżę do końca to gówno i zaleję Shella xD

Gaydek - Sob 22 Sty, 2011

Dolej V-Powera już teraz, po co czekać.
Gaydek - Sob 22 Sty, 2011

BTW, ja ostatnio tankuję tylko na Statoil i nie narzekam. Nie przypominam sobie, aby coś się działo z moim klekotem.
PiTT - Sob 22 Sty, 2011

Gaydek napisał/a:
Dolej V-Powera już teraz, po co czekać.

no właśnie nie chcę mieszać bo jedynie się zmiesza
chcę jak najwięcej wypalić i zalać vpowera
po tym dodatku jest już chyba ok, jak będzie dalej "kulał" to zrobię tak jak piszesz

GeKo - Pon 24 Sty, 2011

BP schodzi na psy nawet w UK, chyba odbijają sobie stratę z zatoki meksykańskiej. Ziom dziś zatankował i nie ujechał nawet 1km. Laweta ASO, nie pochwalił się tylko ile za spuszczenie wahy zapłacił.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group