uczeszsie100 - Pią 24 Kwi, 2009 j/wM - Pią 24 Kwi, 2009 Trzymam kciuki ! Twoj projekt niestety nie pasuje do naszego forum bo ma zbyt duze szanse na poprawne ukonczenie i wymierne efekty uczeszsie100 - Pią 24 Kwi, 2009 sie okaże uczeszsie100 - Czw 14 Maj, 2009 kolejne zakupy, kolejne postępy
nowe sprzęgło..
IC dyskretnie
no i motorownia już na swoim miejscu..M - Czw 14 Maj, 2009 Projekt skonczony? Jakies hamowanko niebawem?uczeszsie100 - Czw 14 Maj, 2009 dzisiaj dopiero silnik wsadzony, do końca jeszcze ho ho uczeszsie100 - Pią 15 Maj, 2009 http://www.fotosik.pl/pok...58245d4717.htmlsaxorulez - Pią 15 Maj, 2009 miło i schludnie to wygląda (mówie o aucie i o garazu)... gdzie to w końcu robisz?uczeszsie100 - Pią 15 Maj, 2009 ital-performance, w ToruniuAnonymous - Pią 15 Maj, 2009 cały czas kibicujemy uczeszsie100 - Pią 15 Maj, 2009 to jak kibicujecie, to pomóżcie
Doszliśmy do wniosku, że kolektor ssący z s16 (ew10j4) nie zda egzaminu.
Dzisiaj kupiłem kolektor od xary vts ( ew10j4s). Teoretycznie kolektor do bloku pasuje p&p, problem związany jest z przepustnicą. W ew10j4s jest elektroniczna, w s16 mechaniczna, ale to nie jest największy problem. Chodzi o to, żeby dopasować do tego kolektora, jakąś męską przepustnicę, która nie bedzie wymagała mega rzeźby. Ktoś może przerabiał temat. Fajna jest przepustnica od 406 coupe, v6, ale też nie ma możliwości sprawdzenia. Nie chce teraz kupować, sprawdzać i sprzedawać przepustnic, może jakieś pomysły ?
tak wygląda kol.
dzik - Sob 16 Maj, 2009 Nie rozumiem zamieszania z kolektorem dolotowym.
Dlaczego seryjny jest zly?BaRtO_206GT - Sob 16 Maj, 2009
dzik napisał/a:
Nie rozumiem zamieszania z kolektorem dolotowym.
Dlaczego seryjny jest zly?
bo jest waski, plastikowy i pod mala przepustnice.. aha i lepszy bylby kolektor od peugeotowskiego 2.2 16V (EW12J4)
w poniedziale po przegladam przepustnice jakie ja mam do siebie i dam znac bo chyba mam jakas luzemAnonymous - Sob 16 Maj, 2009 mamy tą jeszcze z Volvo moja uczeszsie100 - Sob 16 Maj, 2009 na upartego ori może zostać, tylko po co.
Chodzi o to, że ta od vts pod blok podchodzi p&p, kwestia tylko mocowania przepustnicy. może da sie jakoś bez flanszy..