Martin widziałem nie jeden on-board auta z podtrzymaniem turbo i zwężką i żadne nie kręciło się wyżej niż 5tys. oprócz ostatniego biegu. Bez zwężek pewnie się kręcą wyżej
No to tak jak napisałem, można kręcić wyżej, ale się nie opłaca.
Właśnie przypomniało mi się jak Grzyb się wypowiadał po przesiadce z S1600 do eNki. Na początku kręcił motor wysoko, ale później (nie wiem czy po konsultacji z mechanikami) stwierdził, że się to nie opłaca po powyżej jakiś tam obrotów auto już tak nie przyspiesza jak niżej.
Poszukam jakiegoś wykresu eNki ze zwężką to wkleję.kubas - Pon 18 Maj, 2009
martin.h napisał/a:
Choć z drugiej strony eNki jeżdżą momentem
a ja myslałem że silnikiem
martin.h co ty robisz w ogole w 4turbo ? na czym polega twoja praca ? (tak z ciekawosci pytam oczywiscie)martin.h - Pon 18 Maj, 2009
kubas napisał/a:
martin.h co ty robisz w ogole w 4turbo ? na czym polega twoja praca ? (tak z ciekawosci pytam oczywiscie)
Zajmuję się tzw. logistyką magazynową, czasem też pojeżdżę jakąś fajną furą CHRZANEK - Pon 18 Maj, 2009 No to masz bardzo fajną prace Vlodarsky - Pon 18 Maj, 2009
martin.h napisał/a:
logistyką magazynową,
ja np między różnymi moimi obowiązkami jestem też magazynierem - czym to się różni od logistyki magazynowej ? musisz się bardziej ode mnie skupić czy o co cho ?
(potraktuj ten post z przymróżeniem oka oczywiście )Jacek - Pon 18 Maj, 2009 może więcej siedzi na HH martin.h - Pon 18 Maj, 2009
Vlodarsky napisał/a:
martin.h napisał/a:
logistyką magazynową,
ja np między różnymi moimi obowiązkami jestem też magazynierem - czym to się różni od logistyki magazynowej ? musisz się bardziej ode mnie skupić czy o co cho ?
Może i niczym to się nie różni. Ja np. wprowadzam nowe towary do systemu, czuwam żeby niczego nie zabrakło, zajmuję się wysyłkami, mam na głowie busa serwisowego, a poza tym mam dużo wolnego czasu żeby czytać HH.org Maciusiowy - Pon 18 Maj, 2009
martin.h napisał/a:
poza tym mam dużo wolnego czasu żeby czytać HH.org
daj n-r do Twojego prezesa Anonymous - Pon 18 Maj, 2009 Chciał bym Tak pracować 106 - Śro 20 Maj, 2009 brudny dlugi prawy trojkowy zacisk polany olejem ....
obracalo nas tam na pierwszej petli na wolnym przejezdzie...
ale nie az tak saxo coupe
qbus - Śro 20 Maj, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=51bsxC-VuN8 zalapalismy sie na the best off Cartoon - Śro 20 Maj, 2009 Pogoda idealna do latania bokami Loko - Śro 20 Maj, 2009
Uuu auto nie wygląda za dobrze, wszyscy cali nic się nie stało?106 - Śro 20 Maj, 2009 mysle ze tak. odcinka nie przerwano. pilota widzialem z OK przy trasie a kierowca mignal
mi przy samochodzie. z trasy auto nie wygladalo tak zle... ale z rajdowki widzalem je przez
ulamek sekundy.CHRZANEK - Śro 20 Maj, 2009 Łuklasz Złotnicki - ścigałem się z nim w rallycrossie dawno temu...
"Czasami jest drogo a czasmi boli" - Hołek
"Ofiary muszą być, jak nie w ludziach to w sprzęcie" - nie wiem kto ale tez dobre