Żadna kierownica sportowa/pasy/kubeł nie mają homologacji drogowej
Pasy mogą mieć homologację FIA, a to co innego.
Dokładnie
A kwestii przepisów nie będę komentował
Bonczek Ale kwestia przepisu jest omówiona w innym temacie- wieć tylko spisać i zacząć gotowanie kubas - Śro 14 Wrz, 2011 Kurde wczoraj ci rozpisałem posta ale mi urwało net...
Kamil, widziałem twoją 106 w hmm niedzielę w konstancinie na myjni. Zasuwałeś akurat odkurzaczem. Ładnie to to wygląda.
Co do dokumentacji to raczej jest prosty zabieg. Jeśli seryjny fotel jest przykręcony podobnymi śrubami co w 205, to step by step będzie tak:
1. Zerknij czy do fotela nie idą jakieś kable, jak idą to odłącz
2. Szyny fotela są przykręcone do podłogi 4 lub 5 śrubami typu Torx, bodajże T40 z tego co pamiętam. Najlepsze do ich odkręcenia będą takie fajkowe klucze, coś podobnego do imbusa. W Castoramie lub innym sklepie dostaniesz komplet za jakieś 20-30zł.
3. Po odkręceniu całego fotela wraz z szynami itd zachowaj sobie śruby.
4. Przykręć bazy fotela na 4(lub 5) śruby
5. Przykręć mocowania do fotela też 4 śruby imbusowe.
6. Przykręć fotel z mocowaniami do baz. Teraz musisz usiąść i sobie wszystko wyregulować, dostosować wysokość i oddalenie od pedałów.
7. Wsiadasz i w końcu możesz wybrać się na Ułęż i poczuć co to prawdziwa jazda.
8. Enjoy!
Martin, homologacja ECE wystarcza, moje stare schrothy też mają homologacje drogową. Pare razy psy mi już to sprwadzały, to samo gość na przeglądzie. Do pasów nikt sie nie przyczepił za to do fotela i kierownicy tak. Ale one nie mają żadnej wlepki E1 ani nic podobnego.Greg - Śro 14 Wrz, 2011 A gdyby tak sobie zrobić naklejkę "E" czy tam "E1" i ja nakleić na kierownicy, fotelu? A do szelek doszyć meteczkę z taką pieczątką E jak na seryjnych? kubas - Śro 14 Wrz, 2011
Greg napisał/a:
A gdyby tak sobie zrobić naklejkę "E" czy tam "E1" i ja nakleić na kierownicy, fotelu? A do szelek doszyć meteczkę z taką pieczątką E jak na seryjnych?
Musi być na stałe, tzn na kierownicy chyba musi być wytłoczona. I są takie kierownice.EmerytRs2 - Śro 14 Wrz, 2011
kubas napisał/a:
I są takie kierownice.
oczywiście że są , tak samo naby jogi - Pią 16 Wrz, 2011 Decyzja w sprawie siedzeń podjęta.
Będą kubełki. Jak zamontuję wrzucę fotki.
Dzięki wszystkim za rady
was79 napisał/a:
gościu upala takiego regularnie na autodromie..
Jajek w stosunku do TS'a nie urywa, głównie ze względu na wagę
Jaka jest realna waga seryjnego TS-a i Twojej sztuki?
.speed555 - Pią 16 Wrz, 2011
Bonczek napisał/a:
Bo jadać zapięty w pasy szelkowe jesteś przez policję traktowany jakbyś jechał bez pasów
ja od 11 lat jezdze na codzien w kuble i szelkach i nigdy mi sie policjant nie doczepił do tego. a mialem wiele kontroli... pare razy zaplacilem mandat ale fakt szelek nie mialem zapietych.
znajac zycie trafi sie policjant upierdliwy ze mu sie to nie spodoba i bedzie chcial dac mandat, ale ja w takim wypadku nie przyjmuje mandatów i nie raz już wygrałem z policją w sądzie.Kenet - Pią 16 Wrz, 2011
A gdyby tak sobie zrobić naklejkę "E" czy tam "E1" i ja nakleić na kierownicy, fotelu? A do szelek doszyć meteczkę z taką pieczątką E jak na seryjnych?
Musi być na stałe, tzn na kierownicy chyba musi być wytłoczona. I są takie kierownice.
A co to za problem zrobić taki metalowy "stempel"? Barejka - Śro 28 Mar, 2012 kubas, odgrzewam kotleta ostatnio myslalem na tym Twoim pocowaniem pasa, ze podobno nie wypada mocowac pasa ta sama sruba co fotela do podlogi, jesli dobrze pamietam i ostatnio wkaldajac seryjny fotel zauwazylem ze tam klamra jest zamocowane do fotela czyli tak jakby ta sama sruba, wiec moze mi ktos wyjasnic jak to jest? Bo chcialem zostawic seryjny pas zeby szybciej sie zapinac przy czestym wysiadaniu, ale nie mam pomyslu jak zamocowac ten zamek