To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Pytanie z dziedziny filozoficznych

dzik - Pon 23 Sie, 2010

Nie zgadzam sie Marku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
dzik - Pon 23 Sie, 2010

Nie zgadzam sie Marku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Marek23 - Pon 23 Sie, 2010

Nie zgadzam sie Dziku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie. Ale wole dostawac po dupie niz po portrfelu.
Marek23 - Pon 23 Sie, 2010

Nie zgadzam sie Dziku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie. Ale wole dostawac po dupie niz po portrfelu.
dzik - Pon 23 Sie, 2010

Nie zgadzam sie Marku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie. Ale wole dostawac po dupie na stacji niz w serwisie.
Marek23 - Pon 23 Sie, 2010

Nie zgadzam sie Marku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie. Ale wole dostawac po dupie na stacji niz w serwisie(nie dotyczy VW,Audi,Bmw und Mercedes)
martin.h - Pon 23 Sie, 2010

Panowie chyba się nie rozumiemy więc napiszę to jeszcze raz, albo za karę 10 razy:

Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.

Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.

Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.

Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.

Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.

Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.

Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.

Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.

Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.

Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.

:rotfl:

dzik - Pon 23 Sie, 2010

Marku, w dieslu nie poru***sz.
jozekrj - Pon 23 Sie, 2010

Bad-i,

no może faktycznie niezbyt czytelnie


dyszel ma wysoka moc i moment obrotowy

tylko moc jest dostępna przy niskich obrotach , a moment obrotowy jest spory na silniku

uwzględniając przełożenia skrzyni biegów to moment obrotowy na kołach jest mały

i właśnie dlatego słabsza benzyna jeździ tak samo jak mocniejszy diesel

Marek23,

zmartwię Cię wiekszosc czasu jadę prawym bo to w 70% najszybszy pas, wszystko przez te dyszle w ksenonie :lol2: co tak powolnie ruszają z pod świateł a zawsze pchają się na lewy

szymlorek - Pon 23 Sie, 2010

jozekrj napisał/a:
Marek23, saxorulez, szymlorek,

Wy jesteście moimi mistrzami :lol2:

i nie widzę w tym nic dziwnego w tym dziwnego


w dyszlu zły czlowiek daje ta moc która jest dostępna przez 2tys obr i ten zajebisty moment obrotowy na wale korbowym z którego gówno zostaje jak zmierzy się go na kołach i tyle

Edit:/

Daruje, bo nie masz pojęcia o czym mowa..
Moim zdaniem już asz/avf to za mocny motor na fabryczne z s16, tym bardziej w lpg o ARLu nie wspominając! ;)

Kiedyś mając okazje pojeździć czymś naprawdę szybkim zrozumiesz o czym mówimy, tym bardziej wspominając o tej autostradzie - tam gdzie u Ciebie kończy się 5 bieg i możliwości auta tam w tdi zaczyna się 6 ... ;)

martin.h - Pon 23 Sie, 2010

:rotfl:
anjas - Pon 23 Sie, 2010

wspaniała dyskusja
GeKo - Pon 23 Sie, 2010

ale po co te zaczepki.
Marek23 - Pon 23 Sie, 2010

Wymienie silnik 2.0 tdi 170 koni na 2.0 w gazie 135 koni. Suto zaplace za swapa,tzn tyle co zarobie na gazie i zyskam na osiagach.
KonradMK - Wto 24 Sie, 2010

Marek23 napisał/a:
Wymienie silnik 2.0 tdi 170 koni na 2.0 w gazie 135 koni. Suto zaplace za swapa,tzn tyle co zarobie na gazie i zyskam na osiagach.


Marek, znowu porównujesz NA do turbo. 2.0 turbo benzyna w LPG będzie miała więcej niż 170 KM.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group