dzik - Pon 23 Sie, 2010 Nie zgadzam sie Marku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.dzik - Pon 23 Sie, 2010 Nie zgadzam sie Marku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.Marek23 - Pon 23 Sie, 2010 Nie zgadzam sie Dziku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie. Ale wole dostawac po dupie niz po portrfelu.Marek23 - Pon 23 Sie, 2010 Nie zgadzam sie Dziku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie. Ale wole dostawac po dupie niz po portrfelu.dzik - Pon 23 Sie, 2010 Nie zgadzam sie Marku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie. Ale wole dostawac po dupie na stacji niz w serwisie.Marek23 - Pon 23 Sie, 2010 Nie zgadzam sie Marku, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie. Ale wole dostawac po dupie na stacji niz w serwisie(nie dotyczy VW,Audi,Bmw und Mercedes)martin.h - Pon 23 Sie, 2010 Panowie chyba się nie rozumiemy więc napiszę to jeszcze raz, albo za karę 10 razy:
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
Panowie, żaden diesel nie będzie lepszy od turbo o tej samej pojemności. Jedyną przewagą diesla nad benzyną turbo o podobnej pojemności jest spalanie. W pozostałych kategoriach diesel dostaje po dupie.
dzik - Pon 23 Sie, 2010 Marku, w dieslu nie poru***sz.jozekrj - Pon 23 Sie, 2010 Bad-i,
no może faktycznie niezbyt czytelnie
dyszel ma wysoka moc i moment obrotowy
tylko moc jest dostępna przy niskich obrotach , a moment obrotowy jest spory na silniku
uwzględniając przełożenia skrzyni biegów to moment obrotowy na kołach jest mały
i właśnie dlatego słabsza benzyna jeździ tak samo jak mocniejszy diesel
Marek23,
zmartwię Cię wiekszosc czasu jadę prawym bo to w 70% najszybszy pas, wszystko przez te dyszle w ksenonie co tak powolnie ruszają z pod świateł a zawsze pchają się na lewyszymlorek - Pon 23 Sie, 2010
jozekrj napisał/a:
Marek23, saxorulez, szymlorek,
Wy jesteście moimi mistrzami
i nie widzę w tym nic dziwnego w tym dziwnego
w dyszlu zły czlowiek daje ta moc która jest dostępna przez 2tys obr i ten zajebisty moment obrotowy na wale korbowym z którego gówno zostaje jak zmierzy się go na kołach i tyle
Edit:/
Daruje, bo nie masz pojęcia o czym mowa..
Moim zdaniem już asz/avf to za mocny motor na fabryczne z s16, tym bardziej w lpg o ARLu nie wspominając!
Kiedyś mając okazje pojeździć czymś naprawdę szybkim zrozumiesz o czym mówimy, tym bardziej wspominając o tej autostradzie - tam gdzie u Ciebie kończy się 5 bieg i możliwości auta tam w tdi zaczyna się 6 ... martin.h - Pon 23 Sie, 2010 anjas - Pon 23 Sie, 2010 wspaniała dyskusjaGeKo - Pon 23 Sie, 2010 ale po co te zaczepki.Marek23 - Pon 23 Sie, 2010 Wymienie silnik 2.0 tdi 170 koni na 2.0 w gazie 135 koni. Suto zaplace za swapa,tzn tyle co zarobie na gazie i zyskam na osiagach.KonradMK - Wto 24 Sie, 2010
Marek23 napisał/a:
Wymienie silnik 2.0 tdi 170 koni na 2.0 w gazie 135 koni. Suto zaplace za swapa,tzn tyle co zarobie na gazie i zyskam na osiagach.
Marek, znowu porównujesz NA do turbo. 2.0 turbo benzyna w LPG będzie miała więcej niż 170 KM.