Miniac, Pytanie może trochę jak wróżenie z fusów, ale może wiesz.
Przy seryjnym civiku jajko program wydech + wałki do jakiej mocy można dobić.
Jeśli Civic VTi (b16a2) to dobry dobór elementów to pod 190KM przy 8800-9000obr. Ale bez zmiany przełożenia głównego na >4.9 to jest praktycznie nieodczuwalne, bo moment w takim silniku praktycznie nie wzRasta. Co najwyżej VTECa (strzał 150-160Nm) przesuwasz o 2tys obr niżej. Generalnie bezsensu. Dlatego najwięcej robimy konwersji na pojemność 2.0
Tak z przełożeniem 4.9 wtedy, krótszego już nie można dać, żeby być w zgodzie z Homo Agr.
Dobór tych elementów to co masz na myśli i czy to jest zgodne z homo?
Marek jak 5k netto z przełożeniem to to jednak jest tanio Czesi wołają okolice 7k ciut poniżej.ictus - Śro 28 Wrz, 2011
kubek13 napisał/a:
Z takim pełnym pakietem Sadeva (skrzynia + półosie) w Twoim egzemplarzu, przypuszczam że mocno nabroiłbyś w czołówce..
polosie sadeva do cliowki znane sa z pekania jak zapalki:
Yarko - Śro 28 Wrz, 2011 nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś kontaktowałem się z litewską firmą, która robi kłówki do clio i otrzymałem od nich info, że udało im się wyeliminować problemy występujące w sadevie, ztcp. wkład kłowy wraz ze złożeniem tego do kupy to u nich jakieś 12k pln, ale trzeba dostarczyć swoją skrzynię i szpere ( do polskiego przedstawiciela ), świadczą też usługi serwisoweGeKo - Śro 28 Wrz, 2011 Yarko, to czesi za 15k robią kłówkę ze szperą.Marek23 - Śro 28 Wrz, 2011 Czyli Geko gdzie mam kupic przelozenie i szpere? Na klowke mnie nie stac,a szkoda Bo wtedy juz by nie bylo,ze oszczedzam skrzynie,itd. Full atak i tyle Janusz - Śro 28 Wrz, 2011
Marek23 napisał/a:
Czyli Geko gdzie mam kupic przelozenie i szpere? Na klowke mnie nie stac,a szkoda Bo wtedy juz by nie bylo,ze oszczedzam skrzynie,itd. Full atak i tyle
sprzedaj golfa kup b5 w TDi'ku.... bedziesz królem szos, i miał clio zrobione na bogato Marek23 - Śro 28 Wrz, 2011
Janusz napisał/a:
sprzedaj golfa kup b5 w TDi'ku.... bedziesz królem szos, i miał clio zrobione na bogato
Taki nie jestem. Juz wole poczekać aż w końcu będzie padać qbus - Śro 28 Wrz, 2011 Zauwazyliscie ze w tym roku wszystkie rajdy byly po suchym? Marek23 - Śro 28 Wrz, 2011 Medialnie to idealnie, duzo kibiców,itd.cebeer - Śro 28 Wrz, 2011 Marek za 5000 koła netto czyli ok 6200brutto bierz skrzynie z przełożęniem od Mendelskiego, mnie do 106 kosztowało to 2 lata temu jakies 5500 brutto, nie zgadzaj sie na jakiś min. sponsoring bo pewnie bez tego i tak tyle samo będzie .. każdy o to pyta bo nikt nie montuje tego do pizdowozu ...
No i pomyśl skoro i tak masz wydać tyle po zimie.. to czy nie lepiej pobawićs ie tym już po śniegu ??Stf - Śro 28 Wrz, 2011 może lepiej zainwestować i np. pogadać z tym kolesiem coby odsprzedał samą skrzynkę:
http://allegro.pl/clio-cu...1845100339.htmlGeKo - Śro 28 Wrz, 2011 Marek23, Nie wiem jak z jakością grippera. Miniac pewnie pojęcie jeśli mówi że to lipton, ale cena 6200 za komplet to jest mega tanio, może saxorulez Ci ściągnie w tej kasie.
Stf, Chyba homologacja nie pozwala w Agr na tą skrzynię, inaczej sądze że ktoś by już na tym jeździł.rasta - Śro 28 Wrz, 2011 Stf. ty byś takiego wziął Marek23 - Śro 28 Wrz, 2011
Kurcze, z taka skrzynią to by była bajka,ale jak mówi Geko, chyba w rajdach nie można... Ale przejrze homo, może coś ta wyczytam.
cebeer napisał/a:
Marek za 5000 koła netto czyli ok 6200brutto bierz skrzynie z przełożęniem od Mendelskiego, mnie do 106 kosztowało to 2 lata temu jakies 5500 brutto, nie zgadzaj sie na jakiś min. sponsoring bo pewnie bez tego i tak tyle samo będzie .. każdy o to pyta bo nikt nie montuje tego do kotka ...
No i pomyśl skoro i tak masz wydać tyle po zimie.. to czy nie lepiej pobawićs ie tym już po śniegu ??
Tak czy owak,bede kupował po zimie, bo wtedy bedzie kasa. Na śniegu da sie bez szpery, z resztą bardziej chodzi o obycie w poślizgach,itd niż robienie czasów.EmerytRs2 - Śro 28 Wrz, 2011 mieć kłówkę kosmos.
to może we 3 a yareczkiem