To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Ford Focus ST170

kubas - Sob 21 Sty, 2012

Czyli że Ford to gówno ? :rotfl: ;D
pum - Sob 21 Sty, 2012

z tego co mi wiadomo to niedawno FORD puma nie dał rady łyknąć mighty Kubasa :rotfl:
M - Sob 21 Sty, 2012

I nawet jakaś tigra zdaje się :lol2:
Gaydek - Sob 21 Sty, 2012

Ford Tigra na torze im. Lorda Kubasa, zgadza się :lol2:
Janusz - Sob 21 Sty, 2012

rasta napisał/a:
Litości, życie wam nie miłe, ja już jednego Focusa zostawiłem z tego powodu na drzewie....

nie pierdol.... zależy jaki Ci robi rozdział siły hamowania po wypiecu bezpiecznika/albo odpięciu czujnika.

Ty jeździsz cały czas z ABS, czy masz korektor w Morsie??

kubas - Sob 21 Sty, 2012

Janusz napisał/a:
Ty jeździsz cały czas z ABS, czy masz korektor w Morsie??


obstawiam że z absem :rotfl:

CHRZANEK - Sob 21 Sty, 2012

A nie można do ST170 wsadzić pompy od wersji bez ABS i poprowadzić całej instalacji hamulcowej profi (czyli bezz ABS i z korektorem hamowania ) ???

Rasta to co spotkało Ciebie nie jest efektem braku ABS (samochód bez ABS też hamuje) tylko nierozsadnym podziałem siły hamowania po wyjęciu bezpieczników (jak słusznie ktoś zauwazył to ABS jest mózgiem i rozdzielaczem siły hamowania).

Wszystko można ale trzeba to robić z głową.
Z wyjmowaniem bzpiecznika pod Tesco przyznaję Raściakowi rację.
Nektóre samochody są po takim zabiegu nie do ogarnięcia.

EmerytRs2 - Sob 21 Sty, 2012

Kreator?? nie dziękuje.
rasta - Nie 22 Sty, 2012

CHRZANEK napisał/a:
A nie można do ST170 wsadzić pompy od wersji bez ABS i poprowadzić całej instalacji hamulcowej profi (czyli bezz ABS i z korektorem hamowania ) ???


Jak najbardziej można. Ale problem jest inny, po zmianie skrzyni na MTX elektronika głupieje, komp dostaje błędne informacje o prędkości i takie tam co w samochodzie z ESP powoduje, że elektronika myśli że koła są w uślizgu -finalnie nie da się jechać. Jedyne rozwiązanie to wycięcie w kompie ESP, a tego nawet WDS'em w ASO Forda nie da się zrobić. Amerykańce to obeszli i prawdopodobnie nie obejdzie się bez ściągana zabawki ala Bluefin tylko, źe z USA. Gdyby kupiło się egzemplarz bez ESP, problemu by nie było, jedynie po zmianie skrzynie nie działał by prędkościomierz.

kubas napisał/a:
obstawiam że z absem


Zgadza się z i co testem cipka? W wielu sytuacjach ABS mi przeszkadza, ale niestety mam złe wspomnienia i jakoś nie planuję ABS'u się pozbywać, przynajmniej na razie.

EmerytRs2 napisał/a:
Kreator?? nie dziękuje.


Kremator się pisze :rotfl:

GeKo - Nie 22 Sty, 2012

Łooo karwa to jeszcze większy meksyk niż w Clio.
Idealnych aut nie ma :]

M - Nie 22 Sty, 2012

Dlatego dobre jest stare dobre OBD1 bez systemów bez wynalazków i z komputerem dającym się chipować za 15zł :D
kubas - Nie 22 Sty, 2012

Cytat:
Zgadza się z i co testem cipka? W wielu sytuacjach ABS mi przeszkadza, ale niestety mam złe wspomnienia i jakoś nie planuję ABS'u się pozbywać, przynajmniej na razie.


rollbary, 300km, gwinty, poliuretany, turba burba i abs coś mi tu nie pasuje :) Przecież twoja fura to typowa torówka. U ciebie jest AEM który chyba pozwala wyjebać abs co ? Korektor siły hamowania to jakieś 300zł + trochę przewodów miedzianych z 150zł góra + pompa hamulcowa od wersji bez absu pewnie z 50zł... I masz wszystko ogarnięte tak że nie powinno być problemu :)

zresztą pompa może zostać taka jak jest tym lepiej w sumie że ma dwa wyjścia...

GeKo - Nie 22 Sty, 2012

M napisał/a:
Dlatego dobre jest stare dobre OBD1 bez systemów bez wynalazków i z komputerem dającym się chipować za 15zł :D


Najgorsze jest to że teraz w kazdym nowym aucie masz ESP.
Już są auta w ktorych sie nie da go wyłączyć, a niedługo będzie tak pewnie we wszystkich.

M - Nie 22 Sty, 2012

Czemuś to służy tylko czemu?
rasta - Nie 22 Sty, 2012

kubas napisał/a:
Cytat:
Zgadza się z i co testem cipka? W wielu sytuacjach ABS mi przeszkadza, ale niestety mam złe wspomnienia i jakoś nie planuję ABS'u się pozbywać, przynajmniej na razie.


rollbary, 300km, gwinty, poliuretany, turba burba i abs coś mi tu nie pasuje Przecież twoja fura to typowa torówka. U ciebie jest AEM który chyba pozwala pomylony abs co ? Korektor siły hamowania to jakieś 300zł + trochę przewodów miedzianych z 150zł góra + pompa hamulcowa od wersji bez absu pewnie z 50zł... I masz wszystko ogarnięte tak że nie powinno być problemu

zresztą pompa może zostać taka jak jest tym lepiej w sumie że ma dwa wyjścia...


Wszystko się zgadza ale na razie nie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group