GeKo - Wto 21 Lut, 2012 martin.h, Dalej błądzisz, aktywne dyfry pojawiły się dopiero w latach 00/01, przykładowo 206 Hołka aktywny środkowy dyfer dostało dopiero na ostatni rajd Warszawski.
Nki od 2006 roku jeżdzą na dużym hamulcu i 18"kole. Dodatkowo R4 mają wydłużony skok zawieszenia.
205T16 mialy po 450KM super lekkie nadwozie i całą masę szmerów bajerów, ale trakcyjnie do dzisiejszych aut to kupa. Jeśli rozumiesz znaczenie słowa postęp technologiczny.kubas - Wto 21 Lut, 2012
GeKo napisał/a:
205T16 mialy po 450KM super lekkie nadwozie i całą masę szmerów bajerów, ale trakcyjnie do dzisiejszych aut to kupa. Jeśli rozumiesz znaczenie słowa postęp technologiczny.
Oj tam CHRZANEK - Wto 21 Lut, 2012
GeKo napisał/a:
205T16 mialy po 450KM super lekkie nadwozie i całą masę szmerów bajerów, ale trakcyjnie do dzisiejszych aut to kupa. Jeśli rozumiesz znaczenie słowa postęp technologiczny.
To prawda.
Jechałem 205T16 i kiepsko sie jechało.
Lepsze czasy robiłem w WRC.
Faktem jest że w CMR2 nie było dzisiejszych N-ek bo pewnie poprawiłbym jeszcze czasy...GeKo - Wto 21 Lut, 2012
Przemistrzem był Stratos, tego gówna nie byłem w stanie utrzymać na asfalcie qbus - Wto 21 Lut, 2012 Stratos na sniegu na kierownicy i czlowiek po skonczonym oesie miał dość GeKo - Wto 21 Lut, 2012 kurde jakby sie dalo to bym pośmigał w Hotheczową ligę CMR2. sie chodziło na żyletki WuRC - Wto 21 Lut, 2012 Rajd Lotos z perspektywy zabezpieczenia odcinka :
http://forum-subaru.pl/bb...=285876#p285876qbus - Wto 21 Lut, 2012 Ja kiedyś rozkminiałem temat i nie umiałem tego uruchomić inaczej niż po LAN'ie... porównywanie czasów mija się z celem bo to zabawa dla tych co maja dużo wolnego czasu... to co może ktoś spróbować to odpalić? gra działa na każdym lapku więc mogli by śmigać prawie wszyscy Anonymous - Wto 21 Lut, 2012
Bergen napisał/a:
W końcu, powoli jak zając jeża, przytoczył się w ośce (!) ulubieniec tłumów i kierowników zabezpieczenia, Jego Wysokość Książe Burdal. W moim polu widzenia jego samochód zakopał się jedynie dwa razy. Za drugim razem Burdal wyszedł, drącymi bynajmniej nie z zimna palcami wyciągnął fajka i oznajmił to co zwykle, czyli że nam wszystkim pokaże, zabierze licencje a potem znowu pokaże. Bo to się w głowie nie mieści. Więc on nam pokaże
edit , zapomniałem się zaśmiać qbus - Wto 21 Lut, 2012 Dobre opowiadanie warto przeczytać.kubas - Wto 21 Lut, 2012
Cytat:
Wracają samochody funkcyjne po pierwszej pętli. Okazuje się że na wszystkich punktach safety stoją mniejsze lub większe bałwany. Wszystkie mają penisy.
Bart - Wto 21 Lut, 2012
qbus napisał/a:
Dobre opowiadanie warto przeczytać.
przeczytałem, warto roj - Wto 21 Lut, 2012
Bart napisał/a:
przeczytałem, warto
+1
i ogólnie speed555 - Wto 21 Lut, 2012
Czesio napisał/a:
Bergen napisał/a:
W końcu, powoli jak zając jeża, przytoczył się w ośce (!) ulubieniec tłumów i kierowników zabezpieczenia, Jego Wysokość Książe Burdal. W moim polu widzenia jego samochód zakopał się jedynie dwa razy. Za drugim razem Burdal wyszedł, drącymi bynajmniej nie z zimna palcami wyciągnął fajka i oznajmił to co zwykle, czyli że nam wszystkim pokaże, zabierze licencje a potem znowu pokaże. Bo to się w głowie nie mieści. Więc on nam pokaże
edit , zapomniałem się zaśmiać
Hahah mi raz ksiaże Burdal zrobił zdjecie i powiedział że mam dożywotni zakaz wstepu na RSMP CHRZANEK - Wto 21 Lut, 2012