To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP] RSMP 2012

GeKo - Wto 21 Lut, 2012

martin.h, Dalej błądzisz, aktywne dyfry pojawiły się dopiero w latach 00/01, przykładowo 206 Hołka aktywny środkowy dyfer dostało dopiero na ostatni rajd Warszawski.
Nki od 2006 roku jeżdzą na dużym hamulcu i 18"kole. Dodatkowo R4 mają wydłużony skok zawieszenia.

205T16 mialy po 450KM super lekkie nadwozie i całą masę szmerów bajerów, ale trakcyjnie do dzisiejszych aut to kupa. Jeśli rozumiesz znaczenie słowa postęp technologiczny.

kubas - Wto 21 Lut, 2012

GeKo napisał/a:
205T16 mialy po 450KM super lekkie nadwozie i całą masę szmerów bajerów, ale trakcyjnie do dzisiejszych aut to kupa. Jeśli rozumiesz znaczenie słowa postęp technologiczny.


Oj tam :D

CHRZANEK - Wto 21 Lut, 2012

GeKo napisał/a:
205T16 mialy po 450KM super lekkie nadwozie i całą masę szmerów bajerów, ale trakcyjnie do dzisiejszych aut to kupa. Jeśli rozumiesz znaczenie słowa postęp technologiczny.


To prawda.

Jechałem 205T16 i kiepsko sie jechało.
Lepsze czasy robiłem w WRC.

Faktem jest że w CMR2 nie było dzisiejszych N-ek bo pewnie poprawiłbym jeszcze czasy...

GeKo - Wto 21 Lut, 2012

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Przemistrzem był Stratos, tego gówna nie byłem w stanie utrzymać na asfalcie :D

qbus - Wto 21 Lut, 2012

Stratos na sniegu na kierownicy i czlowiek po skonczonym oesie miał dość :)
GeKo - Wto 21 Lut, 2012

kurde jakby sie dalo to bym pośmigał w Hotheczową ligę CMR2. sie chodziło na żyletki :D
WuRC - Wto 21 Lut, 2012

Rajd Lotos z perspektywy zabezpieczenia odcinka :

http://forum-subaru.pl/bb...=285876#p285876

qbus - Wto 21 Lut, 2012

Ja kiedyś rozkminiałem temat i nie umiałem tego uruchomić inaczej niż po LAN'ie... porównywanie czasów mija się z celem bo to zabawa dla tych co maja dużo wolnego czasu... to co może ktoś spróbować to odpalić? gra działa na każdym lapku więc mogli by śmigać prawie wszyscy :D
Anonymous - Wto 21 Lut, 2012

Bergen napisał/a:

W końcu, powoli jak zając jeża, przytoczył się w ośce (!) ulubieniec tłumów i kierowników zabezpieczenia, Jego Wysokość Książe Burdal. W moim polu widzenia jego samochód zakopał się jedynie dwa razy. Za drugim razem Burdal wyszedł, drącymi bynajmniej nie z zimna palcami wyciągnął fajka i oznajmił to co zwykle, czyli że nam wszystkim pokaże, zabierze licencje a potem znowu pokaże. Bo to się w głowie nie mieści. Więc on nam pokaże


edit , zapomniałem się zaśmiać :D :rotfl: :rotfl:

qbus - Wto 21 Lut, 2012

Dobre opowiadanie :) warto przeczytać.
kubas - Wto 21 Lut, 2012

Cytat:
Wracają samochody funkcyjne po pierwszej pętli. Okazuje się że na wszystkich punktach safety stoją mniejsze lub większe bałwany. Wszystkie mają penisy.


:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Bart - Wto 21 Lut, 2012

qbus napisał/a:
Dobre opowiadanie :) warto przeczytać.


przeczytałem, warto :>

roj - Wto 21 Lut, 2012

Bart napisał/a:


przeczytałem, warto :>
+1

i ogólnie :wall:

speed555 - Wto 21 Lut, 2012

Czesio napisał/a:
Bergen napisał/a:

W końcu, powoli jak zając jeża, przytoczył się w ośce (!) ulubieniec tłumów i kierowników zabezpieczenia, Jego Wysokość Książe Burdal. W moim polu widzenia jego samochód zakopał się jedynie dwa razy. Za drugim razem Burdal wyszedł, drącymi bynajmniej nie z zimna palcami wyciągnął fajka i oznajmił to co zwykle, czyli że nam wszystkim pokaże, zabierze licencje a potem znowu pokaże. Bo to się w głowie nie mieści. Więc on nam pokaże


edit , zapomniałem się zaśmiać :D :rotfl: :rotfl:


Hahah mi raz ksiaże Burdal zrobił zdjecie i powiedział że mam dożywotni zakaz wstepu na RSMP ;D

CHRZANEK - Wto 21 Lut, 2012

speed555 napisał/a:
mi raz ksiaże Burdal


Co to za gamon ten "burdal" ?

Co do CMR2 to ja jestem za :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group