To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Moto nowości, plotki, ploteczki

siema - Pią 27 Lip, 2012

was79 napisał/a:
Jeszcze raz podziękował. Dla mnie fura mistrz!

Lepsiejsza od cljo?

was79 - Pią 27 Lip, 2012

Wolniejsza, ale bardziej kulturalna.
Zawieszenie fajnie wybiera, czuć te prawie idealne rozłożenie mas, równomierne przyspieszanie bez pyerdolnięcia jak ma to miejsce w klijo.
Mam nadzieje, że dają ten kompresor (miejsca pod maską w ciul) i będzie te 250-270 KM i wtedy to będzie auto kompletne

Anonymous - Sob 28 Lip, 2012

Jacek napisał/a:
zapraszam na jazdę testową
Obrazek


Jacku Czajku,wpadam na testy w następny weekend :jupi:

Jakarti - Nie 29 Lip, 2012

Jacek napisał/a:
was79 i Jakarti już jeździli

true, true.
bardzo dobre wrazenia :)
chyba jest spokojniejsza od Clio, bardziej cywilizowana. mam wrazenie, ze Clio na tor bardziej pasuje a Toyka na codzien :) i wiecej lansu z niej bo to takie niskie, sportowe auto :)

Franek - Nie 29 Lip, 2012

Jakarti, fure zmieniłeś?
Bart - Nie 29 Lip, 2012

Ja widzę na spritmonitorze C1 1.0 :>
was79 - Nie 29 Lip, 2012

Nie pochwalił się 8-L
Aha miałem dostać angaż na specjalistę ds zawieszeń i coś nie przyszło nic pocztą. Jacek wiesz coś o tym?

Jakarti - Nie 29 Lip, 2012

Franek napisał/a:
Jakarti, fure zmieniłeś?

jestem w trakcie. dokanczam naprawy w clio i wpada na otomoto na definitywną sprzedaz. jara mnie spalanie w c1 wiec ... sie jaram :D

mi - Pon 30 Lip, 2012

dobra pany - woziłem dupę GT i ja i kurde - fajny fur bardzo to jest! No i bokiem idzie jak zły :>
Jacek - Pon 30 Lip, 2012

nie wiem czy Bart kiedys driftował ale nakórwiał aż miło..da się i to grubo :>

mi - Pon 30 Lip, 2012

no i teraz porównanie z mr, bo tak mi najłatwiej:
GT jest dużo lepszą bazą pod dalsze mody, z wyraźnie sztywniejszą budą, z mega przewidywalnym i łatwym do okiełznania prowadzeniem, z kupą gratów, które się wkrótce pojawią. A z drugiej strony ma wnętrze, gdzie (fakt - z dużymi problemami, ale jednak) da się wepchnąć więcej niż 2 osoby, ma bagażnik, ma ESP (wyłączalne :* ), znów - jest łatwiejsze w prowadzeniu.
MR to taki trochę samochód dla nikogo przy GT - z jednej strony powierzchowność ma pedalskiego kabrioleciku (w przeciwieństwie do GT, które - choć nie zabija stylistyką - jest ładne i wygląda jak sportowy samochód), z drugiej prowadzenie z charakterystyką dość... Na co dzień ESP by się przydało, tak powiem. A że go nie ma - szybsze nadupienie zawsze łączy się z pełną koncentracją drivera i gotowością do szybkiej interwencji.

Reasumując:
GT jest o niebo bardziej uniwersalne i driftuje nieporównywalnie lepiej od MR
MR nie wiem czy nie jest skuteczniejsza na ciasnym odcinku, bo - z racji sporo cięższej dupy - sporo szybciej się napędza na wyjściach z zakrętu (miast iść bokiem).

faldzip - Pią 17 Sie, 2012

Pierwszy rajdowy Yaris :)
http://www.samar.pl/__/3/...ml?locale=pl_PL

was79 - Pią 17 Sie, 2012

Wreszcie jakieś konkretne auto :]
B-Rey - Pią 17 Sie, 2012

Dobrze to wygląda :)
faldzip - Pią 17 Sie, 2012

was79 napisał/a:
Wreszcie jakieś konkretne auto :]

Moze na papierze nie zachwyca, ale na ulicy... juz widze tych zaskoczonych kierownikow CTRow w RPP :]



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group