Lepsiejsza od cljo?was79 - Pią 27 Lip, 2012 Wolniejsza, ale bardziej kulturalna.
Zawieszenie fajnie wybiera, czuć te prawie idealne rozłożenie mas, równomierne przyspieszanie bez pyerdolnięcia jak ma to miejsce w klijo.
Mam nadzieje, że dają ten kompresor (miejsca pod maską w ciul) i będzie te 250-270 KM i wtedy to będzie auto kompletneAnonymous - Sob 28 Lip, 2012
Jacku Czajku,wpadam na testy w następny weekend Jakarti - Nie 29 Lip, 2012
Jacek napisał/a:
was79 i Jakarti już jeździli
true, true.
bardzo dobre wrazenia
chyba jest spokojniejsza od Clio, bardziej cywilizowana. mam wrazenie, ze Clio na tor bardziej pasuje a Toyka na codzien i wiecej lansu z niej bo to takie niskie, sportowe auto Franek - Nie 29 Lip, 2012 Jakarti, fure zmieniłeś?Bart - Nie 29 Lip, 2012 Ja widzę na spritmonitorze C1 1.0 was79 - Nie 29 Lip, 2012 Nie pochwalił się
Aha miałem dostać angaż na specjalistę ds zawieszeń i coś nie przyszło nic pocztą. Jacek wiesz coś o tym?Jakarti - Nie 29 Lip, 2012
Franek napisał/a:
Jakarti, fure zmieniłeś?
jestem w trakcie. dokanczam naprawy w clio i wpada na otomoto na definitywną sprzedaz. jara mnie spalanie w c1 wiec ... sie jaram mi - Pon 30 Lip, 2012 dobra pany - woziłem dupę GT i ja i kurde - fajny fur bardzo to jest! No i bokiem idzie jak zły Jacek - Pon 30 Lip, 2012 nie wiem czy Bart kiedys driftował ale nakórwiał aż miło..da się i to grubo mi - Pon 30 Lip, 2012 no i teraz porównanie z mr, bo tak mi najłatwiej:
GT jest dużo lepszą bazą pod dalsze mody, z wyraźnie sztywniejszą budą, z mega przewidywalnym i łatwym do okiełznania prowadzeniem, z kupą gratów, które się wkrótce pojawią. A z drugiej strony ma wnętrze, gdzie (fakt - z dużymi problemami, ale jednak) da się wepchnąć więcej niż 2 osoby, ma bagażnik, ma ESP (wyłączalne ), znów - jest łatwiejsze w prowadzeniu.
MR to taki trochę samochód dla nikogo przy GT - z jednej strony powierzchowność ma pedalskiego kabrioleciku (w przeciwieństwie do GT, które - choć nie zabija stylistyką - jest ładne i wygląda jak sportowy samochód), z drugiej prowadzenie z charakterystyką dość... Na co dzień ESP by się przydało, tak powiem. A że go nie ma - szybsze nadupienie zawsze łączy się z pełną koncentracją drivera i gotowością do szybkiej interwencji.
Reasumując:
GT jest o niebo bardziej uniwersalne i driftuje nieporównywalnie lepiej od MR
MR nie wiem czy nie jest skuteczniejsza na ciasnym odcinku, bo - z racji sporo cięższej dupy - sporo szybciej się napędza na wyjściach z zakrętu (miast iść bokiem).faldzip - Pią 17 Sie, 2012 Pierwszy rajdowy Yaris http://www.samar.pl/__/3/...ml?locale=pl_PLwas79 - Pią 17 Sie, 2012 Wreszcie jakieś konkretne auto B-Rey - Pią 17 Sie, 2012 Dobrze to wygląda faldzip - Pią 17 Sie, 2012
was79 napisał/a:
Wreszcie jakieś konkretne auto
Moze na papierze nie zachwyca, ale na ulicy... juz widze tych zaskoczonych kierownikow CTRow w RPP