To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [PPRC] - klasa narodowa, czyli taniej być nie może ???

Kuner - Nie 03 Lut, 2013

anjas, w piatek widziałem Merca GL w Nadarzynie z numerami W0 ANJAS :rotfl: :rotfl: :rotfl: bieda kurna :rotfl:
mikan - Nie 03 Lut, 2013

anjas napisał/a:
mikan napisał/a:
wiadomo cos jestem powaznie zainteresowany tylko nie wiem jak auto budowac


Sąsiad, masz tu ode mnie gratis po trzy przydatne znaki interpunkcyjne:
,,, ??? ... ::: """ !!! --- ;;; - mogą się przydać w kolejnych postach ;D


szkoda że wczoraj nie byłeś taki wygadany :)

anjas - Nie 03 Lut, 2013

mikan napisał/a:
szkoda że wczoraj nie byłeś taki wygadany


ja nie byłem wygadany??? ;D

Kuner napisał/a:
anjas, w piatek widziałem Merca GL w Nadarzynie z numerami W0 ANJAS bieda kurna


psssst

mikan - Pon 04 Lut, 2013

jaka jest szansa że puchar wogóle wystartuje?
CHRZANEK - Pon 04 Lut, 2013

Co to za prywatne info do Jakartiego ???
Ja też sie chętnie dowiem...

Jakarti - Pon 04 Lut, 2013

dowiaduję się :rotfl:
CHRZANEK - Śro 13 Lut, 2013

Witam.

Wiem że koledzy Mikan i Pinoczet są dość mocno zainteresowani.
Być może ktoś jeszcze kto się nie ujawnia :) tego nie wiem.

Wczoraj byłem na spotkaniu w klubie, na którym nie było "pieniaczy" tylko osoby decyzyjne lub ogólnie doświadczone w organizacji imprez z czasów jak klub prosperował bardzo dobrze (stare dzieje :P )

W przyszłym tygodniu na stronie Ak-rzemieślnik pojawi się projekt regulaminu technicznego, chwilę później regulamin ramowy i jak dobrze pójdzie do końca lutego wszystko będzi9e "kleppnięte" przez OKSS PZM.

Dopuszcozne będa samochody przygotowane zgodnie z homologacją grupy N (Cinquecento sporting 5529 oraz Seicento sporting 5593). Skrzynie seryjne bez szper, bez krótkich przełożeń, silniki grupa N BEZ dowolnego wałka rozrzadu. Waga minimalna będzie określona na poziomie 700-720kg.
Do startu będzie dopuszczony posiadacz licencji BC, B1C1 lub B2C2. W praktyce każdy dorosły ma licencję BC. I właśnie na taką licencję - o ile będa chętni - będzie przed pierwszą runda przeprowadzony egzamin.

Nie umiem odpowiedzieć czy będą dopuszczone elementy bezpieczeństwa z utraconą homologacją.
Jezeli chodzi o kaski i pasy bezpieczeństwa to na pewno nie będzie takiej opcji.
Jezeli zaś chodzi o fotel i szmaty to jest taka szansa - ale decyzja należy do organu zatwierdzającego czyli PZM.

Bajerów typu Hans czy system gaśniczy na pewno nie będzie :) :) :)

Zawody jednodniowe, od 8:00 BK, a potem zawody i około 17:00 do domu.
Rund będzie 8.
Wpisowe na runde 400pln (chyba)

To tyle .
Jak coś nie jasne to pytać.

Anonymous - Śro 13 Lut, 2013

Fajnie ze bez szper i innych bajerów podnoszących koszty,gdybym miał inny system pracy bardzo powaznie bym sie zastanowił nad startami
106 - Śro 13 Lut, 2013

ciekawe jak bardzo rozbudowane przy takich ograniczeniach bedzie BK1/BK2.

chrzanek pokazal bys w koncu w pmr swoja rajdowke :]

CHRZANEK - Śro 13 Lut, 2013

Pokazałbym ale mnie imageshack wkoorwił tak że nawet nie próbuje.
Jest jakiś sposób na bezstresowe wrzucanie fotek na forum. Mam tego sporo :)
Moge zrobić PMR ale co to za hothatch :) prędzej warmhatch :)

Anonymous - Śro 13 Lut, 2013

CHRZANEK napisał/a:
Pokazałbym ale mnie imageshack wkoorwił tak że nawet nie próbuje.
Jest jakiś sposób na bezstresowe wrzucanie fotek na forum. Mam tego sporo :)
Moge zrobić PMR ale co to za hothatch :) prędzej warmhatch :)


Fotki wrzuć picassaweb. Bezproblemowo i naprawę bardzo prosty .

mikan - Czw 14 Lut, 2013

fajne info, ja kiedyś (2006r) robiłem licencję i wtedy nazywało sie to WT rozumiem że uprawnia mnie ona do strtów w pprc.
Silnik N grupa to jakie możliwe przeróbki?

GeKo - Czw 14 Lut, 2013

wydech + komp, a reszta zależy już od twojego mechanika, który znajdzie Ci 4 tłoki fabrycznie nowe o najniższej masie i najmniejszych różnicach, tak samo korby itd itd :D
Budowanie top Nki wcale nie jest tanie mimo że takie sie może wydawać.

Jakby jednak na to nie patrzeć, dobrze że zabronione są szpery, wałki, itd.

CHRZANEK - Czw 14 Lut, 2013

GeKo napisał/a:
Budowanie top Nki wcale nie jest tanie mimo że takie sie może wydawać.


PRAWDA.

Zobrazuje to tak:
Sporting seria: 55KM, 86Nm
Sporting seria + wydech + komp: 60KM, 90Nm (koszt w miarę rozsądny :) )
Sporting TOP eNka: 70KM, 100Nm (koszt za sam silnik 5000pln + komp typu SA lub świnia)

Za cene TOP eNki można by było zrobić Agrupe na wielopunkcie z dużą przepustnicą która "letko" wypluła by z 85kucy i żarła by niewspółmiernie do eNki.

Ale specyfika tego sportu jest nieco inna. Tu nie ma długich prostych na których 10KM uczyni przepaść. Zdecydowanie największy wpływ na wyniki miała szpera i jej rodzaj. (Szpica miała bacci romano za duuuuuuużo PLNów)

Anonymous - Sob 16 Lut, 2013

Homologacje dla seja gdyby ktoś potrzebował http://chomikuj.pl/kamgad...ogacje+seicento


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group