MotorSport - [PPRC] - klasa narodowa, czyli taniej być nie może ???
Kuner - Nie 03 Lut, 2013 anjas, w piatek widziałem Merca GL w Nadarzynie z numerami W0 ANJAS bieda kurna mikan - Nie 03 Lut, 2013
anjas napisał/a:
mikan napisał/a:
wiadomo cos jestem powaznie zainteresowany tylko nie wiem jak auto budowac
Sąsiad, masz tu ode mnie gratis po trzy przydatne znaki interpunkcyjne:
,,, ??? ... ::: """ !!! --- ;;; - mogą się przydać w kolejnych postach
szkoda że wczoraj nie byłeś taki wygadany anjas - Nie 03 Lut, 2013
mikan napisał/a:
szkoda że wczoraj nie byłeś taki wygadany
ja nie byłem wygadany???
Kuner napisał/a:
anjas, w piatek widziałem Merca GL w Nadarzynie z numerami W0 ANJAS bieda kurna
psssstmikan - Pon 04 Lut, 2013 jaka jest szansa że puchar wogóle wystartuje?CHRZANEK - Pon 04 Lut, 2013 Co to za prywatne info do Jakartiego ???
Ja też sie chętnie dowiem...Jakarti - Pon 04 Lut, 2013 dowiaduję się CHRZANEK - Śro 13 Lut, 2013 Witam.
Wiem że koledzy Mikan i Pinoczet są dość mocno zainteresowani.
Być może ktoś jeszcze kto się nie ujawnia tego nie wiem.
Wczoraj byłem na spotkaniu w klubie, na którym nie było "pieniaczy" tylko osoby decyzyjne lub ogólnie doświadczone w organizacji imprez z czasów jak klub prosperował bardzo dobrze (stare dzieje )
W przyszłym tygodniu na stronie Ak-rzemieślnik pojawi się projekt regulaminu technicznego, chwilę później regulamin ramowy i jak dobrze pójdzie do końca lutego wszystko będzi9e "kleppnięte" przez OKSS PZM.
Dopuszcozne będa samochody przygotowane zgodnie z homologacją grupy N (Cinquecento sporting 5529 oraz Seicento sporting 5593). Skrzynie seryjne bez szper, bez krótkich przełożeń, silniki grupa N BEZ dowolnego wałka rozrzadu. Waga minimalna będzie określona na poziomie 700-720kg.
Do startu będzie dopuszczony posiadacz licencji BC, B1C1 lub B2C2. W praktyce każdy dorosły ma licencję BC. I właśnie na taką licencję - o ile będa chętni - będzie przed pierwszą runda przeprowadzony egzamin.
Nie umiem odpowiedzieć czy będą dopuszczone elementy bezpieczeństwa z utraconą homologacją.
Jezeli chodzi o kaski i pasy bezpieczeństwa to na pewno nie będzie takiej opcji.
Jezeli zaś chodzi o fotel i szmaty to jest taka szansa - ale decyzja należy do organu zatwierdzającego czyli PZM.
Bajerów typu Hans czy system gaśniczy na pewno nie będzie
Zawody jednodniowe, od 8:00 BK, a potem zawody i około 17:00 do domu.
Rund będzie 8.
Wpisowe na runde 400pln (chyba)
To tyle .
Jak coś nie jasne to pytać.Anonymous - Śro 13 Lut, 2013 Fajnie ze bez szper i innych bajerów podnoszących koszty,gdybym miał inny system pracy bardzo powaznie bym sie zastanowił nad startami106 - Śro 13 Lut, 2013 ciekawe jak bardzo rozbudowane przy takich ograniczeniach bedzie BK1/BK2.
chrzanek pokazal bys w koncu w pmr swoja rajdowke CHRZANEK - Śro 13 Lut, 2013 Pokazałbym ale mnie imageshack wkoorwił tak że nawet nie próbuje.
Jest jakiś sposób na bezstresowe wrzucanie fotek na forum. Mam tego sporo
Moge zrobić PMR ale co to za hothatch prędzej warmhatch Anonymous - Śro 13 Lut, 2013
CHRZANEK napisał/a:
Pokazałbym ale mnie imageshack wkoorwił tak że nawet nie próbuje.
Jest jakiś sposób na bezstresowe wrzucanie fotek na forum. Mam tego sporo
Moge zrobić PMR ale co to za hothatch prędzej warmhatch
Fotki wrzuć picassaweb. Bezproblemowo i naprawę bardzo prosty .mikan - Czw 14 Lut, 2013 fajne info, ja kiedyś (2006r) robiłem licencję i wtedy nazywało sie to WT rozumiem że uprawnia mnie ona do strtów w pprc.
Silnik N grupa to jakie możliwe przeróbki?GeKo - Czw 14 Lut, 2013 wydech + komp, a reszta zależy już od twojego mechanika, który znajdzie Ci 4 tłoki fabrycznie nowe o najniższej masie i najmniejszych różnicach, tak samo korby itd itd
Budowanie top Nki wcale nie jest tanie mimo że takie sie może wydawać.
Jakby jednak na to nie patrzeć, dobrze że zabronione są szpery, wałki, itd.CHRZANEK - Czw 14 Lut, 2013
GeKo napisał/a:
Budowanie top Nki wcale nie jest tanie mimo że takie sie może wydawać.
PRAWDA.
Zobrazuje to tak:
Sporting seria: 55KM, 86Nm
Sporting seria + wydech + komp: 60KM, 90Nm (koszt w miarę rozsądny )
Sporting TOP eNka: 70KM, 100Nm (koszt za sam silnik 5000pln + komp typu SA lub świnia)
Za cene TOP eNki można by było zrobić Agrupe na wielopunkcie z dużą przepustnicą która "letko" wypluła by z 85kucy i żarła by niewspółmiernie do eNki.
Ale specyfika tego sportu jest nieco inna. Tu nie ma długich prostych na których 10KM uczyni przepaść. Zdecydowanie największy wpływ na wyniki miała szpera i jej rodzaj. (Szpica miała bacci romano za duuuuuuużo PLNów)Anonymous - Sob 16 Lut, 2013 Homologacje dla seja gdyby ktoś potrzebował http://chomikuj.pl/kamgad...ogacje+seicento