To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - O wszystkim i o niczym

Stacho - Śro 28 Lis, 2007

Na początku jeszcze z dziurawym tłumiekiem i na totalnie wielskiej przelotówce zrobionej przez własciciela dawała rade jakos...
Jak z sharkiem jechał z corsą ze świateł to dostawałem tak długośc samochodu,
były plany na dolot,kolektor 4,2,1 wydech,gwint i bbs'y RS ale plany się zmieniły :) jettka troche za duża była dla mnie nie to co Clio ;)
no i troche wyszło takich pierdół po poprzednim właścicielu z warszawy którego serdecznie pozdrawiam ;)

CHRZANEK - Śro 28 Lis, 2007

Ładnie ta jetta na zdjęciach wygladala :)
Czemu sprzedaleś ??

Stacho - Śro 28 Lis, 2007

Własciciel zrobił mi suprise ;)
wlał motodoctora który uszczelnił silnik :/ ale że miska olejowa była rozjeb** a raczej mocowania miski i uczelki to olej uciekał...
ja dolewałem nowego no i z czasem uciekł motodoctor i silnik po 4 tys. kilometrów się rozszczelnił :|
Ale znalazł się kupiec ze śląska który kupił jette i rozebrał ją juz i robi od podstaw bo nie chciało mu się bawic w swapy...
Ja mam plan kupic jette w zdrowej budzie i wstawic do niej VR6 i uTurbić je :D ale to jak będe miał juz jedno auto zrobione na cacy to będe sobie tworzył taki projekt gdzieś w warsztacie :)

M - Śro 28 Lis, 2007

Chyba lepiej taniej i łatwiej uturbiać 2.0,
ale w twoje marzenia stach nie bede sie wtrancał :)

Stacho - Śro 28 Lis, 2007

Owszem łatwiej eM :) )
ale zobacz jak jeździ takie VR6 Turbo :) )
http://www.youtube.com/watch?v=E8t3K_cjIKQ
Licze się też z kosztami bardzo dużymi :) )

lenny - Śro 28 Lis, 2007

nie trancaj się,
masz racje;)

szymlorek - Śro 28 Lis, 2007

eM do VR6 są już gotowe kity pozwalające zamienić compressor na T. Zresztą całkiem popularne wśród użytkowników Corrado w De w Polsce chyba też już taki patent ktoś stosował na forum corka :)
CHRZANEK - Śro 28 Lis, 2007

szymlorek napisał/a:
kity pozwalające zamienić compressor na T


My mówimy teraz o G60 czy o VR6 ?? A wogóle to jak chcecie pogadac o kompresorach, turbach itp to zapraszam do fajnego topicu w technicznych ;)

Bart - Śro 28 Lis, 2007

trochę z innej beczki ;)
Hothecza mam do zabawy i używam go jako drugiego samochodu, a na codzień do zarabiania służy mi produkt pewnej makarońskiej wytwórni (i nie jest to alfa romeo). Z samochodów tej marki jestem jak najbardziej zadowolony (miałem do tej pory kilka), jednak w obecnym przytrafiła się mała(?) usterka - rozszczelniła się nagrzewnica (trochę to dziwne, bo furmanka ma niecałe 2 miesiące).
W każdym razie gdyby ktoś myślał o wymianie nagrzewnicy w nowym ducato to musi się przygotować na taki widok:



mam nadzieję, że serwisanci poskładają to wszystko do kupy mniej więcej w podobny sposób jak zrobił to ktoś w fabryce...

(sorry za kiepawą jakość - foto robiłem telefonem)

kubas - Śro 28 Lis, 2007

uuuu slabiutko :D LOL W 205 zeby wymienic glubie podswietlenie licznika to trzeba rozebrac pol deski....
CHRZANEK - Śro 28 Lis, 2007

Nie inaczej jest w "stoszóstym" :D :D :D
szymlorek - Śro 28 Lis, 2007

bart napisał/a:

W każdym razie gdyby ktoś myślał o wymianie nagrzewnicy w nowym ducato to musi się przygotować na taki widok:

(sorry za kiepawą jakość - foto robiłem telefonem)


Przechodziłem podobną akcje w ducato generacje starszym (99-03r.) i ta pierdzielona deska raz rozkecona ciągle gdzieś się odzywała, polecam zakup filcu na tasmie klejącej w obi ;) Metoda może troche druciarska ale po oklejeniu miejsc łączeń deski z innymi elementami deska przestała żyć własnym życiem ;)

Stacho - Śro 28 Lis, 2007

Tak dla sprostowania to w VR6 nie ma żadnego Turbo czy Kompresora :D
VR6 to normalny silnik beż żadnych doładowań owszem G60 czy G40 to tak kompresor tam siedzi ;)

Misiek_lbn - Śro 28 Lis, 2007

wpadnie baran to zrobi wykład, on ma to wszystko w jednym paluszku ;)
i się okaże co lepiej uturbiać :)

KonradMK - Śro 28 Lis, 2007

sharxhunter napisał/a:
tak o


mówi się "o tak o" :D wiem bo k-mart mnie nauczył ;) hehe



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group