PiTT - Pon 06 Lis, 2017 wow to i tak niezle tam tych koni naruchali
a jak osiągowo to wygląda, ile to ma do 100?Drone - Pon 06 Lis, 2017
PiTT napisał/a:
wow to i tak niezle tam tych koni naruchali
a jak osiągowo to wygląda, ile to ma do 100?
Fabryka podaje chyba 7,1 czy 7,2 do setki.
Niestety w testach zawsze wychodzi inna wartosc, jakby dużo nizsza.
Nie wiem jaki cel fabryka by miała tak zanizac osiągi w katalogu.
Przykład
http://www.zeperfs.com/duel2431-6210.htmPiTT - Pon 06 Lis, 2017 no to i tak calkiem elegancko, myslalem ze ten ralliart to jakis pakiet wizualny i moc 140KM i tak czytam co to za emocje były GeKo - Pon 06 Lis, 2017 Przy tej masie to te wyniki są jakieś z dupy Superb z DSG mający 40KM więcej lżejszy robi jakieś 5,5 0-100.
Może papiery sobie a życie życiem i tych habet tam znacznie więcej jest.Drone - Pon 06 Lis, 2017
GeKo napisał/a:
Przy tej masie to te wyniki są jakieś z dupy Superb z DSG mający 40KM więcej lżejszy robi jakieś 5,5 0-100.
Może papiery sobie a życie życiem i tych habet tam znacznie więcej jest.
Na 400m już pół sekundy z przoduMiniac - Wto 07 Lis, 2017 Temat postu: Re: EVO X jako codzienna bryka?
Drone napisał/a:
PiTT napisał/a:
ile koni ma ten ralliart że daje takie emocje?
Nie aż tak dużo właśnie. 240KM i podobno modyfikacji nie ma w tym egzemplarzu.
Może ja stary jestem czy coś, albo przywykłem do auta z CVT.
Błagam Cię... mamy CVT w Outlanderze. Nie wiem jak w lancerze, ale przy SUVie tym się NIE DA jeździć! To jak próba dojazdu na siłę do serwisu na spalonym sprzęgle.
Ralliart i EX to jest 1 do 1 ten sam silnik. Inna jest turbina i osprzęt.Drone - Wto 07 Lis, 2017 Temat postu: Re: EVO X jako codzienna bryka?
Miniac napisał/a:
Błagam Cię... mamy CVT w Outlanderze. Nie wiem jak w lancerze, ale przy SUVie tym się NIE DA jeździć! To jak próba dojazdu na siłę do serwisu na spalonym sprzęgle.
Ralliart i EX to jest 1 do 1 ten sam silnik. Inna jest turbina i osprzęt.
Auto z CVT przy próbie katowania i wymuszenia super osiągów, powoduje tylko flustracje
Choćby nie wiem ile koni miało.
Jak jednak jeździsz spokojnie, to lepsze skrzyni nie wymyślili. Ja kocham CVT
Ta SST z Ralliarta to przy CVT jest jakaś popierdółka mieląca ciągle biegami koma600 - Wto 07 Lis, 2017 Dawaj pimpaRasputin - Wto 07 Lis, 2017
Drone napisał/a:
Jak jednak jeździsz spokojnie, to lepsze skrzyni nie wymyślili. Ja kocham CVT
Maiłem taką w Jakartowej Micrze i to był kozak. Na miasto do bujaki nie ma lepszej dla mnie skrzyni. Ale tak jak mówicie nadaje sie ona tylko do słabych samochodów.kosmita - Wto 07 Lis, 2017
Miniac napisał/a:
Nie wiem jak w lancerze, ale przy SUVie tym się NIE DA jeździć!
Prawda! Jak można jeździć suvem PiTT - Śro 08 Lis, 2017
kosmita napisał/a:
Miniac napisał/a:
Nie wiem jak w lancerze, ale przy SUVie tym się NIE DA jeździć!
Prawda! Jak można jeździć suvem
masz prawo tak twierdzić, każdy ma swoje preferencje, ale...
ja nadal uważam że jako codzienna fura suvy są idealne
może masz doświadczenia ze złymi suvami bo domyślam się że niektórymi faktycznie nie da się jeździć
ja miałem mazde cx7 ktora w serii miala 260kuca, po programie bliżej 300 i przyznam że nie zauroczył mnie ten samochód, w zasadzie średnio go lubiłem bo ani mi się nie podobał ani też nie dawał frajdy.
Natomiast wchodząc w suvy którymi później miałem okazje pojeździć, całkowicie zmieniłem zdanie
bmw x6, x6m, audi q7, merc g 350, g63amg... to jest zupełnie inna "jakość" suva.
Obecnie gdybym stal przed wyborem auta na codzien i nie byloby to np. audi rs6 albo e klasa amg to zdecydowanie wybrałbym odpowiednika w postaci suva.
Wolę zamulać na drodze widząc wszystko z góry was79 - Śro 08 Lis, 2017 Ty jednak już lepiej zostań tym prezydentem. Wspaniale będziesz pasował pod żyrandol PiTT - Śro 08 Lis, 2017
was79 napisał/a:
Ty jednak już lepiej zostań tym prezydentem. Wspaniale będziesz pasował pod żyrandol
tak był plan, ale jednak odpuszczam
wystawiłem swojego kandydata i wyjechałem was79 - Śro 08 Lis, 2017 Ucieczka taktyczna rabarbar - Śro 08 Lis, 2017 PiTT, ja nadal uparcie twierdze że suvy są bez sensu.W czym takie x5/x6 jest lepsze od 5er?Przciez jest droższe,więcej pali,wolniejsze,gorzej sie prowadzi,droższe w utrzymaniu.